R4/Cobalt Ravon R4. Семейный лимузин бизнес класса.

Как промывка может навредить?
Тим що вона не вся вийде. Промивка то є добре коли треба щось робити з увалом, при вашому підході к експлуатації ви маєте ще 150000 км до першої потреби в промивці
 
Почему? Если я ополосну обычным маслом

В процессе)
;) ви пробували пити воду із баклажкі із соняшникової олії.тепер порахуйте скільки шарів різного типу олій будуть в вашому двигуні після мінеральної промивки, та двоих типів інших синтетичних мастил.
Якщо дуже хочеться - промивайте єдиним мастилом, або змінюйте його раз у 4000 тисячі
 
;) ви пробували пити воду із баклажкі із соняшникової олії.тепер порахуйте скільки шарів різного типу олій будуть в вашому двигуні після мінеральної промивки, та двоих типів інших синтетичних мастил.
Якщо дуже хочеться - промивайте єдиним мастилом, або змінюйте його раз у 4000 тисячі
ну такой себе пример, если уж и про подсолнечное масло вести аналогии, то правильнее было бы пить подсолнечное масло стожар из баклажки от олейны - думаю, что разницы никто не заметил бы. :D
 
ну такой себе пример, если уж и про подсолнечное масло вести аналогии, то правильнее было бы пить подсолнечное масло стожар из баклажки от олейны - думаю, что разницы никто не заметил бы. :D
Якщо мінералка відрізняється від гарної сінтетикі як стожар із олейной, тот в мене тоді нема аргументів
 
Залив собі gm оригінальне те що по книжці. Ще і не дороге. То дуже зараз задоволений, мотор аж тихіше став працювати. Нащо в такий примітивний мотор який розроблявся під погані умови такі викрутаси? Мені здається йому буде байдуже.
 
Да не вже!
Згідно
сторінки 9-10 іструкції по експлуатації автомобіля Cobalt
В маркировке универсального масла
присутствует две цифры:
Первая цифра, после которой следует буква
W, обозначает вязкость при низкой
температуре, а вторая — вязкость при
высокой температуре.
SAE 0W-20 - наилучший класс вязкости
моторного масла для данного автомобиля.

Ну, круто!
 
Якщо мінералка відрізняється від гарної сінтетикі як стожар із олейной, тот в мене тоді нема аргументів
А ты хочешь сказать, что процент синтетических молекул, которые соответствуют заданным параметрам в синтетическим масле составляет все 100% , т.е. имеет абсолютную чистоту ?

Да не вже!
Згідно
сторінки 9-10 іструкції
В маркировке универсального масла
присутствует две цифры:
Первая цифра, после которой следует буква
W, обозначает вязкость при низкой
температуре, а вторая — вязкость при
высокой температуре.
SAE 0W-20 - наилучший класс вязкости
моторного масла для данного автомобиля.

Ну, круто!
не одной только вязкостью масло определяется
 
Це не я, це копіпаст з інструкції.
pdf кинути, як пруф?
 
Так машина ravon r4.

Для кобальта они решили поменять вязкость, видимо чтобы быстрей износился двигатель... и чутку выграть в экономии топлива
Возьмите инструкции кобальта до 2017 года. Там будет 5в30
 
  • Like
Reactions: MAV
0w, 5w, 10w це температура застигання.
Відповідно -40, -35, -30 С.
На якість це не впливає.
Скоріше за все інструкція з 0w для свиномобакії, там є постійні -40.
У нас 5w нормально буде, єдине що був допуск від Шевроле dexos.
 
Так там ще є цифра після w. То ви залили 30, може 20 краще? Я не про якість, якість визначається допуском.
 
W30, w40 це в'язкість при високих температурах.
30w краще, менше я б не брав би, є загроза задирів.

w20 і менше
Тут є позитивний ефект по ККД, але 99% життя мотор працює при високих температурах, і масло буде стікати та буде зменшуватись масляна плівка. І буде зменшуватись ресурс мотора. Це для високо навантажених моторів, спортивних.
 
  • Like
Reactions: MAV
Так машина ravon r4.

Для кобальта они решили поменять вязкость, видимо чтобы быстрей износился двигатель... и чутку выграть в экономии топлива
Возьмите инструкции кобальта до 2017 года. Там будет 5в30

Якщо експлуатація невідповідної сінтетикі (яку ви 100 відсотків правильно розумієте) це таки зло, а промивка двигуна мінералкой і потім 'бюджетної' сінтетікой - це добре, та як ви ставитесь до опції - міняти мастило в два раза частіше. Ps питання виключно в доброзичливому ключі, це 100 не засудження ваших планів
 
  • Like
Reactions: MAV
Заказал вот такое:

В обзорах вязкость чуть ниже характеристик. Ну будет некий баланс...

потім 'бюджетної' сінтетікой
И потом залитие другой синтетики
 
Готовлюсь к замене и промывке. Попутно лампы поменяю и тормозную. Тормозная такая же как в прошлый раз, febi dot4+

Вместе с лампами цена 5999грн. Плюс отдельно две канистры промывки с фильтром почти 1000грн.

И вот да, теперь мне понятно почему оригинальная прокладкк 250грн. Она выполнена более качественно, толстые плоские борты а не тонкие круглые как в дешевой за 70грн. Плюс материал, на фото видно, что хоть не золото конечно, но синий оттенок с переливом. Стоит своих денег.
 

Вложения

  • 20240315_094654.jpg
    20240315_094654.jpg
    343,3 КБ · Просмотры: 16
  • 20240315_092340.jpg
    20240315_092340.jpg
    118,1 КБ · Просмотры: 16
Ех... А говорив романтик.
З таким підходом треба було мінят на 0w-20, як роблять узбецькі колеги. То мавби меншу витрату пального, зовсім чистий двигун, тихішу роботу. Ну так вони кажуть.
 
Назад
Вверх Снизу