R4/Cobalt Лампы в Р4

Осрам +30 точно такіж, з такою світловідачею, перевірено особисто. Ціна приблизно однакова
 
Чим поганий осрам?
Осрам нормальний. Інше питання, що багато контрафакту.
Сам стикався, добре, що рооик напередодні подивився, треба голограму пильно дивитись
 
Вот такие могут быть?
Що мається на увазі? Чи можуть бути контрафактом чи можуть бути встановлені замість заводських? Підробки як раз і роблять під якісь не стандартні серії ламп.
 
Чи можуть бути контрафактом чи можуть бути встановлені замість заводських?
Да да, именно это. Я поискал осрам но вариантов очень много, не ясно что есть что и что у нас в R4 с завода. Нашел вот такие. Могут ли их подделывать... и как они светят, и что с надежностью....
 
З заводу йдуть стандартні галогенки. На сайті Док.юа я брав запчастини, контрафакту не було, але це мій досвід і він не великий.
Щодо оригіналу, беріть на відомих фірмах з гарним іміджом та рейтингом, не купуйте в ларьках, магазинах при дорозі та ринках (моє IMHO).
Маю досвід використання попереднього покоління Найт Брекерів.
Світять яскравіше та "біліше" всіх ламп в категорії стандарт, +30 і +60. Але не так, щоб на око побачити яскравіше в 3 рази від стандартної.
Також вимірював різницю між +30 люксметром на смартфоні в максимальній точці освітлення з відстані 0,7 м. Для +30% маєм 105 000 Lx, для Найт Брекера 120 000 Lx . Фара заводська таврична. (Методика не претендує на правильну, зробив чисто для себе).
При пробігах 20т км в рік, перегорали через приблизно 1 рік. Ціна в 3 - 5 раз дорожче за +30.
Для себе зробив висновок, що +30 максимально актуальні за свою ціну, також живуть 2 роки.
 
Последнее редактирование:
З заводу йдуть стандартні галогенки. На сайті Док.юа я брав запчастини, контрафакту не було, але це мій досвід і він не великий.
Щодо оригіналу, беріть на відомих фірмах з гарним іміджом та рейтингом, не купуйте в ларьках, магазинах при дорозі та ринках (моє IMHO).
Маю досвід використання попереднього покоління Найт Брекерів.
Світять яскравіше та "біліше" всіх ламп в категорії стандарт, +30 і +60. Але не так, щоб на око побачити яскравіше в 3 рази від стандартної.
Також вимірював різницю між +30 люксметром на смартфоні в максимальній точці освітлення з відстані 0,7 мм. Для +30% маєм 105 000 Lx, для Найт Брекера 120 000 Lx . Фара заводська таврична. (Методика не претендує на правильну, зробив чисто для себе).
При пробігах 20т км в рік, перегорали через приблизно 1 рік. Ціна в 6 раз дорожче за +30.
Для себе зробив висновок, що +30 максимально актуальні за свою ціну, також живуть 2 роки.
Я теж говорю що осрам 30+ буде оптимально. Якщо апологет іншого бренду - ділитесь враженнями.
Доречі фокус +30,+60 трошки зміщується електричні показники, т.є. більша потужність, ьільше тепла виділяє. Так що не женітьс за ++.
Чиста і не царапана фара дасть більше ефекту. Не теріть фари сухою ганчіркою і відганяйте дітей на парковках.
 
Доречі фокус +30,+60 трошки зміщується електричні показники, т.є. більша потужність, ьільше тепла виділяє.
Там та сама потужність і інтегральна температура колби аналогічна стандартній. А інший розподіл температури по довжині спіралі пливає тільки на спіраль.
 
Спасибо. Заказал такие:

В большой мере езжу днем и постоянно работают лампы ходовых. Решил и их поменять.

Посмотрим что из себя представляют.
 
Посмотрим что из себя представляют.
Для ламп ходовых главное - патрон. "Модные" Osram 7515 Original Line W21/5W по мощности и температуре колбы/патрона все те же 21 Вт, со всеми вытекающими. Яркость свечения в данном случае не критична. Даже родных хватает с головой.
Я бы озаботился лучше заменой патрона под родные лампы.
 
Так, а какой тогда выбрать патрон? Где его найти?
Выше по теме, 4-я страница:
Найти фарфоровый (керамический) патрон и заменить. Чуть хуже - найти бакелитовый, но они тоже могут подгорать.
Где искать - хз. Просто в качестве разумной идеи. Знал бы где применяются такие же лампы с керамическим патроном - давно бы заказал себе.
 
Спасибо. Заказал такие:

В большой мере езжу днем и постоянно работают лампы ходовых. Решил и их поменять.

Посмотрим что из себя представляют.
Вже поставили, відрегулювали? Як світять?
 
Вже поставили, відрегулювали? Як світять?
Пока не ставил, никак не доберусь. Только завез их в гараж. Планирую на эти выходные, если получиться. Ставить буду первый раз, походу много времени пойдет пока разберусь. Потом сделаю фотки.
А что подразумевается под регулировкой? Их нужно регулировать? Как?
 
Малось на увазі регулювання фар, перевірка чи не змістилася СТГ.
 
рекомендують проводити перевірку СТГ після заміни
В общем-то идея разумная. Посадочные места ламп, механизм коррекции фар имеют небольшой люфт. После снятия/одевания уплотнительной резинки и ковыряния с пружинкой цоколя положение лампы может незначительно измениться.
Кроме того, при каждом ТО рекомендована регулировка фар все по той же причине люфтов и "усадок".
Другой вопрос, что частенько делается регулировка много реже рекомендованной. И даже если дилер при "гарантийном" ТО берет за это деньги, то далеко не всегда делает.
 
Назад
Вверх Снизу