Віровідступники )))

Та то я перебираю варіанти )
Вже аж в очах рябить.
Перебирать правильно. Вариант сложится со временем. Мы в семье на Равоны тоже вышли перебором. Отложилось в голове, а потом сразу пошли в процесс, когда время пришло, зная много об авто.
 
Як би для Opel Combo Life L2 була така сама кредитна пропозиція, як на HAVAL, взяв би без роздумів.
Він чудовий.

1615811089800.png

Єдиний "мінус" в Опеля, як на мене, це ось така консоль:
1615813127985.png

А не ось така, як у Ріффтера:
1615813398781.png

У Ріффтера кокпіт взагалі на висоті. Але матеріали такі самі як в Опеля :) Прям один в один пластик.
Але кермо з "ричажками" та панель приладів у Пежо кращі. Хоча, справа звички, адже все інше один в один.
 
Последнее редактирование:
Як би для Opel Combo Life L2 була така сама кредитна пропозиція, як на HAVAL, взяв би без роздумів.
Він чудовий.

Посмотреть вложение 7904

Єдиний "мінус" в Опеля, як на мене, це ось така консоль:
Посмотреть вложение 7905

А не ось така, як у Ріффтера:
Посмотреть вложение 7907

У Ріффтера кокпіт взагалі на висоті. Але матеріали такі самі як в Опеля :) Прям один в один пластик.
Але кермо з "ричажками" та панель приладів у Пежо кращі. Хоча, справа звички, адже все інше один в один.
Как по мне, то у Опеля более практичный салон и кокпит.
 
судя из фоток выше, опель шлак в сравнении с пыжом, по крайней мере внешне этетично
 
судя из фоток выше, опель шлак в сравнении с пыжом, по крайней мере внешне этетично
Я накатав 2000 км на Ріффтері (поїздка в Буковель) та для порівняння після того брав тест-драйв Опеля. Абсолютно ідентичні автомобілі, за вийнятком вище сказаного. У Опеля трохи гірша шумоізоляція, але краща аеродинаміка. Ріффтер після 120 починає гудіти та завивати. Опель немає нічого подібного. Салони ідентичні. Начиння в рази краще в Опеля.

Естетично, звісно, Пежо крутіший. Але то тільки спереду.
Все. Більше відмінностей немає.
 
Значит мне так повезло... Или наездился на таких "хороших" дорогах...
 
К меня тоже ни одного сверчка нет до сих пор с момента покупки в 2016 году
 
Продовжую пошуки "нового" сімейного авто.
Чомусь з поля зору випала марка Форд. А тут раптом біля офісу припаркувався Ford C-max Gibryd. Прикольний.
Пішов на Авторіа подивитися скіко коштує?
Мені по кишені. :D
Хто, що думає про такий вибір?


1620983494269.png
 
никогда не понимал зачем форд называет максом машины которые теснее и пузотернее чем Р4 и зачем за них платить
 
Все машины одинаковые, покупаются по симпатии и наличии денег, все равно все авто расчитаны на 5 чел и багажник +- 50- 70 см отличается по размерам
 
Якщо так порівнювати, то навіщо платити за сумний Р4, якщо можна купити УАЗік?
на радянське лайно (погано скопійоване із нормальних авто) ніколи не стане автівкою.
я впевнений що багато хто обрав Р4 як раз як нове найдоступніше та сучасне некитайске авто із максимальними габаритами і не котячими багажником в свому класі
 
Назад
Вверх Снизу