Віровідступники )))

А я думаю, що можна вичавити з Р2 4л/100км. Але то буде по-прямій та з вітром в спину.
Я якось зі Львову приїхав з апетитом 6.2л газу на 100 км. Але я був завантажений під зав'язку.
Якщо їхати одному та за вітром, та на 95-му бензині, не швидше 90км/год, неквапливо розганятися.... думаю можна нормально наблизитися до 4 літрів.
Треба якось спробувати.
 
А я думаю, що можна вичавити з Р2 4л/100км. Але то буде по-прямій та з вітром в спину.
Я якось зі Львову приїхав з апетитом 6.2л газу на 100 км. Але я був завантажений під зав'язку.
Якщо їхати одному та за вітром, та на 95-му бензині, не швидше 90км/год, неквапливо розганятися.... думаю можна нормально наблизитися до 4 літрів.
Треба якось спробувати.
Мы же говорим о реальной экономии в реальных условиях эксплуатации, а не о форме сферического коня в вакууме :D
 
Что это вы покупку @garikafterwork биточка превратили в ГБО-срач? :D
Олег, а ты реально готов взять в качестве семейной машины биточка? Может, все же лучше сильно напрячься и найти терпимое бу тут или напрячься еще сильнее - и взять что-то новое такого типа в кредит?
 
ХЗ. Я б з радістю узяв нову, але 800+ тис. грн для мого сімейного бюджету овер дофіга. ((
Хочеться щось просторе.
З нового в ТОПі це Опель GRANDLAND X та COMBO LIFE L2.
Але для адекватного кредиту не вистачає всього пів мільйона гривень :)
 
ХЗ. Я б з радістю узяв нову, але 800+ тис. грн для мого сімейного бюджету овер дофіга. ((
Хочеться щось просторе.
З нового в ТОПі це Опель GRANDLAND X та COMBO LIFE L2.
Але для адекватного кредиту не вистачає всього пів мільйона гривень :)
Делай ход конем, покупай еще одного Р2.
Р2+Р2 = 10 местный или 7 местный с огромным багажником.
 
Не бачу сенсу двох маленьких автомобілів у своїй сім'ї.
Мені потрібне просторе авто для подорожей та звичайного пересування з родиною.
 
До речі. А що хто думає про Cherry Tigo 7, 8, Jetour X70?
Тиго 7 не имеет смысла рассматривать, там только робот и турбиров.1.5. И скоро Тиго 7 Pro обещают показать. У Тиго 8 есть 2-х литровый турбиров., с вариатором. Jetour X70 идет с 8-ступенч.автоматом (производитель не помню) и 1.5 турбо, дешевле, чем Тиго 8. На вторичке Вас ждет потом серьезная потеря при продаже (был опыт Чери Кимо и Чери Бит). По ходовке перебирали всю каждые 20-30 тыс. (но это раньше, сейчас не знаю, как Чери с этим улучшились). Раньше оцинковки не было, краска на голый металл, сейчас вроде решили вопрос. Вариатор Чери будет выть и все вариаторные минусы Вас ждут. Джетур недавно видел вживую, сарай здоровый, но может такой и нужен ? :) Я, если и будут смотреть вместо Р2, так только новый компактный кроссовер или хэтчбек с клиренсом увелич., из недорогих (до 20к). Кто что может отрекомендовать, на нормальном автомате?
 
Ошєнь смєшно. Ха-ха...

До речі. А що хто думає про Cherry Tigo 7, 8, Jetour X70?
я із постів раніше бачив шо ти любиш свою родину, але після цього - сумніваюсь.
я розумію що ви людина творча, але якщо підійти до справи суто технічно - нові Ravon R4 або дизельний Logan MCV - це єдине правильне рішеня за мінімальний бюджет.
Брати бв стайню яка жере більше 10л/100 км на шосе (для лонгдістанців) - це безглуздий вібір.
 
я із постів раніше бачив шо ти любиш свою родину, але після цього - сумніваюсь.
я розумію що ви людина творча, але якщо підійти до справи суто технічно - нові Ravon R4 або дизельний Logan MCV - це єдине правильне рішеня за мінімальний бюджет.
Брати бв стайню яка жере більше 10л/100 км на шосе (для лонгдістанців) - це безглуздий вібір.
Та то я перебираю варіанти )
Вже аж в очах рябить.
 
Назад
Вверх Снизу