Строк життя АКБ треба вимірювати не тільки роками, а й пробігом та умовами запуску. Бо можна завдитись по 8 раз на день і проїзжати всього 20 км.
ІМХО, вольтметра на сигналці достатньо. Можна ще через прогу на Елмці, але то вже коли є проблеми.
Завод з піврберту, ох ці люди що пізнали карбюратор та крутили движок від вжик до 10 човг-човг. Робочий інжектор в 90 % випадків заводить за час в пару-тройку секунд, бо він прораховує зміну умов і має завести за установлений мінімальний час, змінивши параметри, бо він знає, що 2го шансу може не бути.
Подихання АКБ можна помітити по зміні звуку прокручування двигуна, можна почути, що він не такий високий, бо крутиться повільніше. Також якщо ви при раптовій мінусовій температурі не завелись, то АКБ під заміну. Для спішунів майте бустер, для всіх інших дроти прикурить.
Писав з телефону, читуваня не зручно. Розберіть, що кому самі