Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Стойки проверял (во время шиномонтажа) - нормальные. Авто эксплуатируется в режиме 1-2 человека 90% времени. Менять задние амортизаторы на более жесткие/мягкие смысла сейчас не вижу.
периодически участвую в автоквесте - кроме супруги, еще 2 пассажира (оба пассажира в сумме весят примерно полтора центнера, если не больше).
в прошлую пятницу - примерно 80 км накатали по Киеву в далеко не самом щадящем режиме (ибо ж надо успеть обогнать и доехать первыми до следующей точки).
возможно я очень неприхотлив - но нареканий на управляемость нет.
пробег - более 21к
Протестував кондиціонер у спеку, а також порівняв з Subaru Forester абсолютно такий самий. Тому з кондиціонером все в порядку просто я не звик до лухурі опцій у авто
Протестував кондиціонер у спеку, а також порівняв з Subaru Forester абсолютно такий самий. Тому з кондиціонером все в порядку просто я не звик до лухурі опцій у авто
На травневі свята буде поїздка в 4 години, на ній вже протестую з такого боку. На мою думку якщо кондиціонер зможе охолоджувати вкрай нагріту машину з парковки цього буде вже достатньо.
Та ладно... У меня на R2 летом лобовое стекло обмерзает конденсатом. Нормально кондей холодит у R2. Если у вас не холодит, то едьте к дилеру, пусть разбирается и устраняет причину.
Та ладно... У меня на R2 летом лобовое стекло обмерзает конденсатом. Нормально кондей холодит у R2. Если у вас не холодит, то едьте к дилеру, пусть разбирается и устраняет причину.
Разница всего в несколько градусов, что не есть принципиально важно.
А во вторых, летом мой R2 зезжает гораздо южнее Одессы и проблем с кондеем нет вообще никаких.
Як я і писав раніше в R2 для мене були проблеми з світлом фар. Його катастрофічно не вистачало на трасі коли потрібно було їхати лише вночі довго та далеко. Завжди приїжджаєш втомленим та з головним болем від постійного вдивляння в темноту. Цю проблему можна було вирішити найлегше з наявних нею і вирішив зайнятись в першу чергу до того ж раз-два в місяць завжди є марафон в 600+ кілометрів по трасі.
Рішення було три або кращі галогенки розглядав як варіант Osram night breaker laser, або ж ксенон/леди.
Галогенки мене відговорили купувати так як різниця за такі гроші не особливо велика та короткий строк служби (хоча для мене він цілком достатній). Що приваблювало це відносно (в порівнянні з іншими варіантами) низька ціна, все штатно та тепле світло. Але так як я б не зміг добитись потрібного результату я майже одразу відкинув цей варіант.
Ксенон ставити максимально ефективно але це зміна конструкції фари, час на роботу, потрібно знати людей які все правильно зроблять та дуже висока ціна. Тому цей варіант теж було відкинуто.
Зрештою почав підбирати собі хороші LED фари. Дуже довго думав що ж обрати але потрібних варіантів не було в наявності або дуже довго потрібно було чекати (а їздити з світлом хотілося вже і одразу ) тому не буду розповідати довго по ті варіанти які розглядались були куплені лампи RS G8.3 H4 з активним охолодженням які обійшлися приблизно у 1800 грн, та видають 8000 люменів на 2 фари з температурою 6500 Кельвінів. Одразу ж були і встановлені на парковці, процес зайняв менше 3 хвилин.
Що змінилося:
Плюси: Світлова пляма стала набагато далі та в рази яскравіше. Приємна температура для повної темноти. Чітка світлова межа та трішки більша "галочка" на узбіччя. Їздити в ночі стало одне задоволення.
Мінуси: Якщо є хоча б трішки сонячного світла або яскраве вуличне освітлення світла майже не видно (думаю через температуру). І знову ж таки через температуру їздити в туман думаю буде крайнє не зручно (тому штатні лампи далеко від авто не пішли)
Для порівняння трішки тестів з різними ксенонами :
"Колхозний" ксенон без лінз у Ниві.
Ближнє світло
Дальне світло.
Також була змога протестувати в порівнянні з "правильним" лінзованим ксенонм.
Ближнє світло фар
Дальнє світло
Як видно з тестів лінзовний ксенон звичайно краще але ціна/складність встановлення це корегує.
Так як в ламп чітка світлова межа я не особливо переживав за те що когось сліпитиму (як то кажуть дальнім ніхто не підмигував). Лише можливо надто яскраве світло може дратувати якщо їхати довгий час позаду когось. Все ж було вирішено зробити міні тест
Камера звичайно не передає того як бачить людина але фари дійсно не сліплять та можуть існувати на дорогах загального користування.
Активное охлаждение это вентилятор,если он Выйдет из строя,то и лампе конец,лично мое мнение,не критикую и не агитирую,6500 холодный белый не совсем естественное освещение,4500 5000 ближе,мокрый асфальт любой свет поглощает на дешевых больше на дорогих меньше.
Мокрый асфальт не поглощает свет (в том смысле в котором ты имел ввиду), просто водяная пленка дважды преломляет отраженный свет, и чем больше температура свечения, тем сильнее преломление.
На даний момент на штатні і не планую повертатись надто вже велика різниця між ними. Можливо лише якщо потрібно буде їхати у відповідних погодних умовах туман/дощ
Все ж раджу прислухатись до попередніх ораторів та пошукати лампи з теплішим віддінком. Та без активного охолодження (якщо важлива довговічність). Адже я керувався бажанням змінити лампи тут і зараз, тому що потрібно було багато кілометрів по ночі проїхати. Але такі як радять дуже складно знайти нажаль тому і вибору особливо не було
Вирішив зробити короткий запис про перший "марафон" на равоні з Києва до Харкова. Подолано понад 1000 кілометрів і витрачено на це приблизно 70 літрів пального. Їхав в дуже швидкому темпі, не економлячи, тому витрата палива приблизно в 6,7 порадувала. Загалом на дорогу витратив приблизно 6.5 годин в один кінець. З Києва до Харкова я їхав вночі, і мав змогу протестувати ще раз фари, хочу сказати що щоб не писали вище але вони варті витрачених коштів і дійсно сильно врятували в такій дорозі особливо на ділянках де взагалі не було світла. Хотів би ще додати, що равон на трасі почувається цілком адекватно при будь якій швидкості (на зворотній дорозі навіть вдалося побити рекорд по швидкості ), звичайно не найкраще авто для таких пробігів але цілком може в такі пробіги. Цілком реально і доволі зручно обганяти авто по дорозі, можна доволі легко прорахувати коли і як він себе поведе під час маневрів.
Будьте обережні перед Полтавою адже дорога там нажаль закінчується і можна гарно встрягти сильно та надовго, а в інших випадках особливо ділянка Київ - Полтава дійсно порадувала, Полтава-Харків хоч і однополосна але все ж по ній легко їхати та відносно без ям. Також не раджу їхати Харківською кільцевою дорогою адже там та сама "Полтава"
P.S. Шкода не встиг заїхати на зустріч до Харківських равоноводів, адже прийшлося їхати всього на день раніше, але знайте я там був! (хоч і один )