R2/Spark Ravon R2 (Равунець)

AlexAGC

Известный участник
Сообщения
582
Город
Киев
Авто
VW Golf 7
Усім доброго часу дня!
Довго думав завести тему на форумі але все ніяк не наважувався думав буде нікому не потрібно. (на справді так думаю і до нині) Але все ж вирішив завести так як надихнули деякі користувачі цього класного форуму =) Тому зустрічайте ще один борт журнал від (скоріше за все) наймолодшого учасника форуму :D

Почну мабуть з самого початку, давно мріяв придбати авто але все ніяк не було можливості. І поки її не було штурмував сайти з об’явами. Мабуть цілий рік шукав якесь доступне авто з б/у та всі варіанти були вже прогнившими екземплярами зі звалища. Але я настільки вже був одержимий ідеєю мати своє авто, що навіть деякий час їздив на всіма ненависними авто з LT номерами =) І все було ніби добре якби не одне але... вона не відповідала вимогам "своє авто". Одного разу я наткнувся на рекламу Ravon але на той час лише посміявся хе, думаю якісь новітні підвальні узбецькі розробки і на той час взагалі поховав навіть спроби придбати машину. Згодом маючи вже певну суму знову задумався про це і знову почав розглядати б/у варіанти, але потім відкинув це тому що лагодити самому (коли руки не з того місця) та ще й на вулиці надто складно, а на СТО без знайомих або дорого або ремонтуватимуть все що навіть не зламане. Пізніше випадково ж знову натрапив на рекламу Ravon але на цей раз вже сильно зацікавився адже в порівнянні ціна і якість це був один з найкращих варіантів на нашому ринку. Тому вже на слідуючий день вже серйозно розглядав його до покупки. Спочатку дуже довго. Думав обрати R4 і вже навіть надумав купувати його, але фінанси одразу відповіли, що потрібно купувати R2 в максимальній комплектації =) Для перевірки свої роздумів завітав в салон та переглянув обидва варіанта, та був шокований... На той момент я не сильно розраховував на якийсь вау ефект від однієї з найдешевших марок в Україні і все ж його отримав. Машина віповідала абсолютно усім моїм вимогам тому трішки просидівши в роздумах вагону метрополітену, перечитуючи форум вирішив: "буду брати!".

Не буду вдаватись в подробиці бюрократії при покупці авто (на скільки я бачив усі їх доволі досконало знають), а хто їх як і я не знав, або зацікавляться, думаю запитають =)

Отож купував авто в ТСМ "Інтер-Авто". Чому саме там? Тому що розраховував багато спілкуватись з менеджерами при покупці, а там судячи з відгуків, вони були найкращі. Страхував каско та автоцивілку у "VUSO".

Коротко про саме авто:
  • Ravon R2 в комплектації Elegant 2017 року придбане у лютому 2018
  • Колір (GCW)
  • Пробіг на даний момент: 2563 кілометрів.
  • Витрата палива: у місті 8,6 - 9,3. По трасі (Київ-Чоп) 7-7,5 літрів. (В місті Київ авто проїжджає зазвичай 30 кілометрів в день)
  • Шини: шиповані Nokian Hakkapeliitta 175x70xR14.

З салону забирав без будь яких додаткових опцій та модифікацій тому що ціни в прайсі кусаються( також отрима стандартний пакетик з брендовими дрібничками (особливо порадувала футболка). Та ледве доїхав до дому, постійно шукаючи третю педаль :D На наступний день укомплектував машину гумовими ковриками, та стандартним комплектом "Нова машина".


Про плюси та мінуси можна сказати так на даний момент:

Плюси:
  • Перший час були проблеми з відчуттям габаритів, тому що раніше їздив на великих авто (досі ніяк не можу звикнутись з тим, що розвернутись можна навіть на невеличкому клаптику дороги).
  • По динамічним характеристикам авто цілком влаштовує не спорт кар, але як авто на кожен день цілком собі.
  • Якісно та з хороших (враховуючи клас) зібрана машина.
  • Окремим плюсом хотілося б виділити комплектацію авто.
  • Також хотів би до плюсів віднести підвіску равон без жодних проблем переживає всі тяготи наших доріг.
Мінуси:
  • Витрата палива... Після 6 літрів ДП по місту та заправки раз в місяць було складно звикнути відвідувати заправку кожен тиждень.
  • Невелика вантажопідйомність. Коли в машину сідає 3 пасажира з навіть не великим багажем, машина одразу починає вести себе не дуже адекватно. Звичайно це можна віднести до того що машина для невеликих відстаней і все таке, але якщо є така можливість шкода що потрібно враховувати це.
  • На мою думку погане ближнє світло фар, на трасі воно не дає інформації про перешкоду, а просто ставить перед фактом =) (Буде вирішуватись найближчим часом)
Приблизно при ювілеї в 2500 кілометрів спіймав щасливий камінець який залишив невеличку цяточку в моєму житті. З склом вирішив нічого не робити через те що надто мізерне пошкодження.

P. S. На даний момент поки все що згадав за місяць володіння, з часом допишу більше інформації. Задавайте будь які питання та не кидайтесь томатами адже борт журнал як і авто перше =)

Усім вільних доріг та менше ям!
 

Вложения

  • image1.jpg
    image1.jpg
    201,9 КБ · Просмотры: 51
  • image2.jpg
    image2.jpg
    204,5 КБ · Просмотры: 51
Последнее редактирование:
Ого вас матизов набежалава )
Поздравляю!
А теперь почитаю )
 
Поздравляю :)
Пы. Сы. Зачетная резина!
Пы. Сы. Сы. Почему никому не нужно? Интересно читать бортжурналы :) машины, к которых есть бж, как-то роднее, что ли :D
 
Вітаємо з покупкою:D правильний вибір!!!
 
Зачетная резина!

Справді дуже класний вибір для ravon адже є в наявності в багатьох магазинах (а з шипованими шинами та і взагалі як відомо є великі проблеми з наявністю) та має хорошу ціну в порівнянні з конкруентами (яких майже немає :D). Ні разу за період експлуатації не підвела, хіба що після слів: "а що якщо я зараз...", але зазвичай справлялась і з такими моментами =) Правда досі лячно за проміжок між колесом та аркою, здається що на першій ямці колесо зайде під арку, але ні. Та і як на мене так навіть виглядає стильніше =)
 
Увечері на мене чекав просто подвійно адський пробіг. Якби я сильно страждав забобонами прийшлося б йти до дому пішки =)

IMG_7276.JPG

Сьогодні випадково натрапив на об'яву продажу свого минулого авто. Довго сміявся з надпису "не битий" а також пробіг 123 тисячі. Також хочу запитати, чи знаходили ви колись своє колишнє авто в інших власників?

P.S. Хочу подякувати усім за теплий прийом та привітання =)
 
Також хочу запитати, чи знаходили ви колись своє колишнє авто в інших власників?
регулярно вижу на дорогах, за рулём те кому продавал. иногда общаемся все довольны, я за машинами следил и вовремя обслуживал.
Довго сміявся з надпису "не битий" а також пробіг 123 тисячі.
обычная перекупская работа, такие обьявы за километр видно как и натёртые авто.
 
Сьогодні нарешті перевзувся із зимової на літню (рідну) гуму. Причому були виявлені та виправлені дефекти дисків (привіт Укравтодор...). Одразу вирішив відвезти авто на якісну комплексну мийку, і задумався про комплексний захист типу твердого воску та антидощу тому що весна обіцяє бути доволі дощовою і після кожного витирати скло доволі лінь =). (Нажаль освітлення не дозволило зробити фото після того як машину вичистили :( ) Також хотів би додати, що з салону стояла гума 175/70/14 ніяких явних дефектів по фарбі а також аркам я не помітив, все рівно, і як має бути. Також після того як змінив шини я нарешті зрозумів наскільки тихо може бути в цьому авто :)

P.S. Після більших шин рідні виглядають дуже маленькими і тонкими, здається що не витримають вагу авто :)

image3.jpg
 
Усім доброго дня! Давно нічого не оновлював тому що нічого цікавого не ставалося. Але за цей час з'явилися деякі оновлення якими хотілося б з вами поділитися.

Нарешті було пройдено ТО-1 яке я проходив на ТСМ Інтер Авто на 3100 кілометрах, хотів пройти його раніше але на той час все було зайнято і як повідомив менеджер салону є запас в 500 кілометрів. ТО обійшлося в 1507 грн залили 3,5 літри KIXX Dexos 1.

Після заміни гуми, авто стало в рази тихіше, та ніби чіткіше в керуванні, а також впав середній показник витрати палива на даний момент в місті приблизно 8,4 по трасі 6,5 що тепер виглядає не так лячно як перші 9,4 :)

Також під час експлуатації є дуже сильні нарікання на вантажопідйомність, коли в авто сидить три людини воно одразу починає керуватись неадекватно сильно реагує на будь які нерівності (яких в нас доволі достатньо), а якщо сідає людини 3+ їхати взагалі майже не можливо :(

Після часткової обробки авто антидощем та воском (в рамках промоакції) зсувалося, що все це ефект має найближчі день два, частина з воском ще більше пачкається ніж звичайна, а скло як було в краплях так і залишається вирішив нічого не робити адже ефекту за такі гроші для себе побачив. Також я думаю це все змиється після першої ж якісної мийки авто тому вирішив для себе не займатись цим серйозно в подальшому.

Все сильніше проявляється проблема ближнього світла, з'являється відчуття що фари в авто для того щоб тебе помічали, а не для того щоб ти щось бачив на дорозі також дуже швидко втомлюються очі після довгої дороги 3-5 годин, навіть по хорошій дорозі, а коли дорога "не дуже" ям та нерівностей не видно взагалі, вони просто виникають як факт вже під колесами. Думаю заїхати на регулювання фар та замінити стандартні лампи на LED адже хочеться яскравого життя :) А не тільки ловити зайчиків від всіх авто які їдуть повз тебе.

Кондиціонер виявився дійсно заслабким як і розповідалось у відповідній темі, навіть при температурі приблизно 24-27 увімкнений на максимальну потужність охолоджував "не дуже" лише створював потік ледь холодного повітря. Фіксилося лише направленням потоку повітря на себе з усіх дефлекторів але так і захворіти недовго... Буду спостерігати далі після того як підніметься температура вище.

Сьогодні зранку мій Ravon "підморгнув" мені чеком, що викликало не аби які переживання, вирішив прослідкувати ще у вечорі, якщо повториться потрібно буде заглянути до дилера за поясненнями.

P.S. Хотів би ще попередити, будьте дуже обережні з людьми на переходах і не тільки, не так давно одна не адекватна особа стукнула авто при спробі перейти дорогу в не призначеному для цього місці машина ціла але все ж крайнє не приємна пригода.

P.S.S. З фото нічого цікавого не назбиралося тому просто додам залишки Київського снігу.

upd. Дуже подобається наша спільнота. Було надзвичайно приємно коли на заправці підійшов чоловік з R4 та поцікавився як машина та життя :З

image4.jpg
 
а якщо сідає людини 3+ їхати взагалі майже не можливо :(
В Матизе практически сразу произвёл замену задних амортизаторов на газовые Каяба - значительно улучшились ходовые показатели "задка" :). Возможно и здесь можно таким путём "это" улучшить :shock:?
 
Також під час експлуатації є дуже сильні нарікання на вантажопідйомність, коли в авто сидить три людини воно одразу починає керуватись неадекватно сильно реагує на будь які нерівності (яких в нас доволі достатньо), а якщо сідає людини 3+ їхати взагалі майже не можливо :(
Были моменты, когда была необходимость "грузить" авто - 4 взрослых, ребенок, багаж. Не формула-1, но аккуратно ехать можно.
Після часткової обробки авто антидощем та воском (в рамках промоакції) зсувалося, що все це ефект має найближчі день два, частина з воском ще більше пачкається ніж звичайна, а скло як було в краплях так і залишається вирішив нічого не робити адже ефекту за такі гроші для себе побачив. Також я думаю це все змиється після першої ж якісної мийки авто тому вирішив для себе не займатись цим серйозно в подальшому.
Когда машина на мойке, прошу обработать полимером. Не дорого, и лучше сохраняет лако-красочное покрытие
Все сильніше проявляється проблема ближнього світла
Уже обсуждали, бюджетный вариант - хорошие галогенки.
Кондиціонер виявився дійсно заслабким
В жару не надейтесь на "арктический холод" - в лучшем случае "легкий бриз".
Сьогодні зранку мій Ravon "підморгнув" мені чеком
Будете на сервисе, обязательно проверьте. И нам интересно будет узнать, почему моргает :)
 
Были моменты, когда была необходимость "грузить" авто - 4 взрослых, ребенок, багаж. Не формула-1, но аккуратно ехать можно.

Швидкість була не так важлива як проїзд різних не рівностей типу лежачих поліцейських, а по дорозі їх було достатньо багато відчуття ніби машина їхала з крайнім положеннм амортизаторів. Тому думаю прислухатись до коментатора вище та пошукати на щоб їх замінити. Вчора/сьогодні шукав щось подібне на матіз є на спарки є на равони не знайшов. Можливо хтось стикався з цим і може підказати.

Уже обсуждали, бюджетный вариант - хорошие галогенки.

Розмовляв з знайомим електриком на сервісі, він сказав що дорожчі галогенки не будуть мати такі ж результати як LED, а ксенон це марнотратство.

Когда машина на мойке, прошу обработать полимером. Не дорого, и лучше сохраняет лако-красочное покрытие

Дякую за пораду наступного разу обов'язково спробую!

Будете на сервисе, обязательно проверьте. И нам интересно будет узнать, почему моргает

З того часу разів 4 був у таких же умовах і все нормально. Думаю що можливо я просто не дочекався коли він проведе всі перевірки і зарано злякався. Але діагностику тепер потрібно буде все ж провести, можливо трішки згодом.
 
Назад
Вверх Снизу