R4/Cobalt Керування автомобілем через CAN

Тогда днем надо яркость повьішать)
Самый дешевый ЖК дисплей + самый дешевый контроллер + фотодиод/фоторезистор спасут отца русской демократии в полном и необходимом объеме. Это и проще, и дешевле чем расковыривать внутренности приборки с реверсным инжинирингом её прошивки
 
Не благодарите, просто подпилите:)
 

Вложения

  • 42f5d80844c71c1149e70af359d289f6.jpg
    42f5d80844c71c1149e70af359d289f6.jpg
    200,9 КБ · Просмотры: 17
Зато две регулировки клапанов на моторе R4, стоит как замена целой рейки на R2 :p
Кац настойчиво продолжает предлагать ездить на бензине as designed.
75600 пробега - только ТО
 
Кац настойчиво продолжает предлагать ездить на бензине as designed.
75600 пробега - только ТО
Не всем так везет, как Кацу, есть люди, которые и на бензине были вынуждены делать регулировку клапанов. ;)

P.S. так же как и на R2 рейка стучит у единиц, а не повально у всех :D
 
трохи інформації:
Ravon r4 2020 (2021 модельний ряд)

Високошвидкісна шина HIspeed 500k
Керування ЦЗ
0x241 07AE010101000000 - закрити всі двері
0x241 07AE010202000000 - відкрити всі двері крім дверь водія
0x241 07AE010303000000 - закрити дверь водія
0x241 07AE010404000000 - відкрити дверь водія
0x241 07AE010505000000 - закрити всі двері крім водія
0x241 07AE010606000000 - відкрити всі двері
0x241 07AE013030000000 - відкрити багажник

0x514 Перша частина VIN коду
0x4E1 Друга частина VIN коду

wakeupbus
0x100 00 00 00 00 00 00 00

Однопроводна шина SWCAN 33k

Увімкнути підігрів водія
0x10724099 01
0x10724099 00
Увімкнути підігрів пасажира
0x10724099 08
0x10724099 00
вимкнути відправити пакети повторно.
 
Очень интересно. Т.е. теоретически если есть магнитолла подключена через шину то для неё на андройд можно написать ПО на открытие багажника? Своего рода программная кнопка.
Кто может такое написать? Думаю многие с нас скинутся.
 
Не зовсім так магнітола підключена тільки до шини swcan і може передавати або приймати тільки повідомлення по цій шині, і наприклад на Шевроле кобальт реалізація керування штатним ЦЗ, штатною охороною та багажником реалізована по swcan і теоретично так на кобальті можна таке зробити, теоретично бо немає кобальта щоб перевірити.

Конкретно мій равон не сприймає ці команди та не виконує їх, він сприймає команди на керування ЦЗ по hispeed can. Чому пишу конкретно мій, тому що реалізація і прошивки автомобілів в залежності від р.в. комплектації могли мати відмінності і поведінка мого авто схожа на поведінку по ЦЗ більше на равон р2 чим кобальт.

Як я бачу те що я хочу то це додаток на андроїд який за допомогою блютуз або wifi з'єднуються з приладом який можна підключити до діагностичного роз'єму і керувати доступними функціями автомобіля з додатка на телефоні
Цікавлять функції:
ЦЗ - є інформація
Автозапуск - МКПП є розуміння як зробити вигляд що натиснуто щеплення, також що піднятий ручник, немає розуміння як обійти іммо та впевнитися що включено нейтраль
Керування світлом - є коди статуси дхо/габарити, та керування яскравістю підсвітки приладів але ще не зовсім зрозуміло як саме перемикати та вмикати фари
Підігрів сидінь - все зрозуміло
OBD - поки не дивився але інформації вагон
Температура з штатного датчику що в бампері. - є код

Поки все ще тільки на стадії збиранні інформації по керуванню через шину
 
Лет несколько назад общался с парнями, которые занимаются установкой допов по электрике, включая дистанционный запуск. Из этого общения:
немає розуміння як обійти іммо
Никак. Для ненавороченных систем (у которых не предусмотрен штатный дистанционный запуск) прошивается дубль любого из 2-х штатных ключей и этот дубль прячется под торпедой. Со всеми сопутствующими рисками фактичсеки блокированного навсегда иммо. Это неизбежная плата за дистанционный автозапуск.

впевнитися що включено нейтраль
Есть от сторонних производителей девайсы, которые в зависимости от типа коробки крепятся на рычаг (само-собой внизу) или непосредственно на входной вал КПП и на котором стоит переключатель, срабатывающий именно на нейтраль.
 
Лет несколько назад общался с парнями, которые занимаются установкой допов по электрике, включая дистанционный запуск. Из этого общения:

Никак. Для ненавороченных систем (у которых не предусмотрен штатный дистанционный запуск) прошивается дубль любого из 2-х штатных ключей и этот дубль прячется под торпедой. Со всеми сопутствующими рисками фактичсеки блокированного навсегда иммо. Это неизбежная плата за дистанционный автозапуск.


Есть от сторонних производителей девайсы, которые в зависимости от типа коробки крепятся на рычаг (само-собой внизу) или непосредственно на входной вал КПП и на котором стоит переключатель, срабатывающий именно на нейтраль.
Той же старлайн або Пандора вміють клонувати сигнал і ставляться в розрив блок іммо і блок ебу тому не потрібно додатково щось кудись ховати і немає ризиків, але там є інжиніринг відділи які цим займаються, а я нажаль немає такої інфи) але то поки мало мене хвилює.
 
Той же старлайн або Пандора вміють клонувати сигнал і ставляться в розрив блок іммо і блок ебу тому не потрібно додатково щось кудись ховати
Да, современные системы умеют, но речь ведь совершенно об ином.
Ты же сам правильно сказал, что занимаются этими темами профи, которым совершенно не интересно делиться своими секретами. Это - их конкурентное преимущество. Мало того - они напрямую работают с производителями, которые дают им закрытую инфу по протоколам общения ЭБУ и иммо. Обе стороны заинтересованы в таком обмене.
В открытых источниках вряд ли ты найдешь инфу.
 
Згоден, але шини K-line L-line CAN тим гарні що вони не шифровані :D так що понюхати що там відбувається можна, тому зараз тенденція переводити все спілкування між блоками на "ethernet" де все можна зашифрувати що нічого не понюхаєш.
 
Потрібно зробити can-to-serial (наприклад arduino canhacker) та за допомогою програми сумісної з протоколом LAWICEL або SLCAM (canhacker 2.00.02 ) передати наступні пакети

Відчинити багажник знявши його з охорони:

ID SIZE DATA
0x100 0
0x621 8 0140000000000000
0x100 0
0x1024E097 3 000400
0x100 0
0x1024E097 3 000000
0x1024E097 3 0200FF
0x1024E097 3 0000FF
0x621 8 0040000000000000

Закрити ЦЗ та поставити під охорону

ID SIZE DATA
0x100 0
0x621 8 0140000000000000
0x100 0
0x1024E097 3 0000FF
0x100 0
0x1024E097 3 0001FF
0x10440099 6 00000C000000
0x1024E097 3 0000FF
0x621 8 0140000000000000
 
Відчинити багажник знявши його з охорони:
...
Закрити ЦЗ та поставити під охорону
Получается, что есть отдельная команда на открывание багажника со снятием только его с охраны, а постановку на охрану - только общей командой?
Вероятно обусловлено конструкцией брелка, на котором только 3 кнопки? :kolobok-confused:
Как я понимаю, ты отлавливал эти команды на шине вживую, управляя брелком?
 
Нажаль ці команди відсутні в ефірі, тому відловити їх неможливо бо вони не виходять з блока BCM, але як ви вище казали хтось з кимсь домовився і має інфу від виробника які команди потрібні для керування, а вже відловити з іншого пристрою що дає команди в шину можна) тому старлайн або пандора в руки і отримаємо всі можливі команди що вони знають від всіх авто які в них заявлені :) наприклад пандора заявляє що вона підтримує равон р4 або шевроле кобальт, але реально у мого равона є проблеми так як якщо вибрати равон р4 або кобальт то працює тільки слейв режим, тобто коли ставлю на охорону штатну систему то стає і пандора, і все. Якщо взяти коди від равон р2 то працює ЦЗ і багажник, але більшість кодів вгадайте працюють від чого? Від chevrolet corvette c7 :D тобто равон р4в плані керування по кан шині більше від chevrolet corvette c7 ніж від кобальта.
 
але більшість кодів вгадайте працюють від чого? Від chevrolet corvette c7
Ну, для меня - ничего удивительного. Я когда игрался протоколами на Андроид-магнитоле с "моим" CAN-модулем, то тоже получил лучший результат с протоколом а-ля "Chrevrolet XXX, версия YY" (до 2012 г. включительно). Точные кодировки X и Y не помню, но смысл был именно таков. Именно для такого протокола у меня открылся максимум функционала управления, включая динамические линии парковки в настройках камеры заднего вида.
Производителям крайне не выгодно тулить уникальные методы управления под модель или даже под серию. Они их делают условно под "семейство одного периода". В "моем удачном" протоколе есть куча опций по управлению 3-хзонным климатом и настройками электрорегулировок сидений, чего в Равоне или Кобальте отродясь не было. И даже в Крузе максимальной комплектации есть лишь частично.
 
Назад
Вверх Снизу