R4/Cobalt Дроссельная заслонка

Почали плавати обороти хх після прогріву. 46к пробіг, 5,5 років.

Підкажіть як краще зробити:
Просто почистити дросіль, чи робити адаптацію/калібрування ще треба?
 
Я б просто почистил не смещая заслонку. Говорят можно растворителем. Тогда и адаптация не нужна
 
Я б просто почистил не смещая заслонку. Говорят можно растворителем. Тогда и адаптация не нужна
Это самое простое, но не самое эффективное. Поможет с вероятностью "как встретить динозавра: 50/50". Но стоит безусловно дешево, по стоимости баллончика очистителя для карбюраторов.
Если не поможет, значит - не повезло и динозавра не встретили. Идем по длинному и более дорогому пути.
 
Если не поможет, значит - не повезло и динозавра не встретили. Идем по длинному и более дорогому пути.

Тобто, що мені на СТО вимагати зробити і як їх проконтролювати?
 
Тобто, що мені на СТО вимагати зробити і як їх проконтролювати?
Я писав для "ремонту" у гаражі. Якщо мова про СТО, то, напевно, треба включати дурня і вимагати щоб працювало. Ну і дивитися щоб в наряд не записали заміну двигуна. Критерій перевірки - відсутність плаваючих обертів після прогріву. Що буде робити СТО - умовної "блондинці" глибоко фіолетово :D
 
Вывод - не забывайте про снятие клеммы!!!

Клему зняв, але результат такий самий як у Вас - оберти плавають. При чому до чистки вони плавали лише на прогрітому двигуні. А тепер і на холодному і на задній передачі...
Саму заслінку не рухав, лише пропшикав все ретельно.
До чистки:
IMG_20221228_100336579_HDR.jpg
IMG_20221228_100356475.jpg
Після:
IMG_20221228_102112084.jpg
IMG_20221228_102045011.jpg
Нажаль, не обійшлося без "жертв", зламав один фіксатор трубки, не критично але сумно:
IMG_20221228_105243409~2.jpg
Потрібного за розміром на авторинку не знайшов. Були менші (по 100грн) і більші (не питав ціну).
Код трубки: GM 96830709. Якщо хтось знає де взяти фіксатор на нього - поділіться, будь ласка.


UPD: скидання автоадаптації заслінки дроселя виправило ситуацію з обертами. Чистка була не даремною, адже через забруднення по периметру заслінки і почалися проблеми.
 
Последнее редактирование:
На СТО немає електрика, приходьте у новому році.

Поїхав до гаражного майстра по комп'ютерній діагностики. Він підключив планшет, облазив все що тільки міг. Помилок немає, якихось ще невірних даних з датчиків чи ще там чогось - немає, підсоси повітря теж відкинув, щось під капотом відключав на гарячу - теж ніякої реакції. В міру своїх знань Він нічого не знайшов.
Єдине що Він не зміг перевірити за відсутності донора, це поміняти датчик "массового расхода воздуха" (GM 13301682, GM 12671616), що в верхній кришці повітряного фільтру і подивитись на результат.

Те що ситуація змінилася після чистки дроселя наводить на думку, що проблема десь там поруч.
Може у когось є корисні думки з цього приводу?

І ще таке: при відпущеній педалі газу інколи веде себе як і раніше, але здебільшого тримає 2000-2100 обертів, тобто сама розганяється.
Тепер звичне мені гальмування двигуном небезпечно використовувати.
На ХХ теж інколи нормально тримає оберти як було до початку проблеми. Так само і після старту двигуна, перші 5-10 секунд все нормально.

PS: Машині 5,5 років, 46к пробіг.
 
Последнее редактирование:
А сама заслонка после чистки должна быть с желтым оттенком? У неё не оттенок металла?
У меня подозрения на датчики
 
Поїхав до гаражного майстра по комп'ютерній діагностики. Він підключив планшет, облазив все що тільки міг. Помилок немає,
Могу (естественно) ошибаться, но мой опыт подсказывает, что у гаражного мастера обычная ELM +планшет. Не откалиброванный дроссель не создает ошибок и обычной ELMкой + универсальным бесплатным софтом адаптацию сделать вряд ли получится. Нужен софт от GM, который возможно будет работать даже с ELMкой в качестве устройства подключения к шине.
 
Могу (естественно) ошибаться, но мой опыт подсказывает, что у гаражного мастера обычная ELM +планшет. Не откалиброванный дроссель не создает ошибок и обычной ELMкой + универсальным бесплатным софтом адаптацию сделать вряд ли получится. Нужен софт от GM, который возможно будет работать даже с ELMкой в качестве устройства подключения к шине.
Можливо, але офіційне сто тілько в наступному році мене зможе прийняти. Одже чекаю.
 
Можливо, але офіційне сто тілько в наступному році мене зможе прийняти. Одже чекаю.
1. Нужен диагност с лаунчем 431про, делов на 5минут.
2. Забить на адаптацию как я и через 2т.км обороты плавать не будут.
 
1. Нужен диагност с лаунчем 431про, делов на 5минут.
В чому секрет?

2. Забить на адаптацию как я и через 2т.км обороты плавать не будут.
Ого, та то довго, мені і 500 км з такою ковбасньою обертів їздити немає особливого бажання.
 
1. Нужен диагност с лаунчем 431про, делов на 5минут.
ИМХО - дешевле поиметь оригинальный софт от GM.
Стоит весьма ощутимых денег.

Профессиональная приблуда, использующая фирменные протоколы производителей для общения с электроникой машин. Платная, стоит не мало. Есть ли в Полтаве "счастливые обладатели" таковой - хз.

 
Вирішив потинятися сьогодні по околишнім СТО, пощастило з другого разу. Скинули автоадаптацію дроселя за 450грн. Покищо все в нормі.
Всім дякую за увагу. :)
 
Профессиональная приблуда, использующая фирменные протоколы производителей для общения с электроникой машин. Платная, стоит не мало. Есть ли в Полтаве "счастливые обладатели" таковой - хз.
Сканматік дешевше, а ще можна китайську приблуду
А з китайського ресурсу софт сканматика в подарунок )
 
Назад
Вверх Снизу