R2/Spark RTwo logbook | Мій бортовий журнал

Статус
Закрыто для дальнейших ответов.
Колись у мене був дивний звук під капотом кожного ранку. Нещодавно я знайшов проблему.


Проблему виявили на газовому СТО. На редукторі ГБО були відломані штуцери охолодження. З них капав антифриз на шків генератора.
Чому були відломані штуцери? Так ніхто і не зрозумів ((
Але добре, що вони не відпали десь в дорозі :)
 
Запис в бортовий журнал.

ТО-5
ODO: 44000км

Заміна мастила та фільтрів.
Підміна мастила в АКПП. Статус: невдало — купив лише одну літру того ДжиЕмовського квецяла. А треба було два. ((

Діагностика ходової виявила неполадки з лівою внутрішньою рульовою тягою. Потрібна заміна. Можливо саме через неї й стукає у кермо.
В додаток до всього скриплять гумові подушки передніх стійок.

Думав на ТО полагоджу все, але фігово підготувався, тож просто замінив мастило та фільтра.
 
Последнее редактирование:
Запис в бортовий журнал.

ODO: 45200 км
  • Заміна лівої "рульової" тяги.
  • Заміна передніх гальмівних колодок.
  • Розвал-сходження
Total: 2600 грн
800 грн - тяга;
850 грн - колодки;
150 грн - діагностика;
300 грн -"розвал";
500 грн - робота.

Зник страшний стук в салоні, який йшов від ходової. Коли майстер на СТО почув його то сказав "Ох, бля!" Ви явилось, що тяга "убита" повністю — розбита втулка всередині.

PS: Коли міняв масло то "мій" майстер сказав, що колодки у мене ще гарні, можна не міняти.
На цьому СТО сказали, що їх вже давно треба поміняти було. Залишок менше ніж 15%.
 
Последнее редактирование:
Запис в бортовий журнал.

45810 км.
ГБО ТО


  • Заміна фільтрів
  • Заміна газової магістралі "Редуктор — МАР-датчик"
Разом: 880 грн.
СТО "Время газа" (метро Славутич)
 
Ще пару цеглин в город ГБО-шників від яких я пішов.
Усі вихідні проїздив на бензині, бо дуже смерділо газом. Перекрив клапан на балоні і фсьо. Чекав сьогоднішнього дня, щоб заїхати на "Времяя газа", де я тиждень тому проходив ТО.

Приїхав з пустим балоном. Кажуть мені хлопці - поїдь заправ трохи, щоб можна було зрозуміти звідки "утєчка".
Заїхав на Glusco. Задули до повної. Виходжу на вулицю, бачу один заправщик зазирає під машину, а інший біжить з вогнегасником!
:shock::shock::shock:
Підбігаю. Чую шипить під капотом. Швидко відкриваю багажник. Добре, що там вже все відкрито до клапану було. Перекриваю клапан.
Йдемо дивимося під капот.Валить з-під кришки редуктора.
Приїжджаю назад до "газовщиків".
Ті відкривають редуктор. Усе добре, але не оригінальна прокладка стоїть. Кажуть, що у Томасето прокладка на увесь термін експлуатації. Вона зеленого кольору і еластична. А у мене якась звичайна гумова, чорного кольору.
Коротше, з третього разу, після того, як замінили гвинти на такі, що мають ширшу "шляпку", вдалося вирішити питання.


А воно ж давно травило, бо вже давно у мене був інколи з'являвся запах газу в салоні.
"Время газа", до речі, зробили все безкоштовно. Напевно, через то, що я лише тиждень тому був у них на ТО.
Черговий раз вони нагадали мені, що треба замінити мультиклапан на новішу модель.

Та й таке...
 
Точно, не 2 года, а если быть более точным, то до следующей замены фильтра. Два года - это если в год ты наезжаешь 5т. км или меньше. :D
Кстати, цвет никакой роли не играет, есть зеленые, коричневые, черные, красные, и все они прекрасно держат, если рукожопы не свернули крышку редуктора (продавив ее при затяжке), а в твоем случае, это очень похоже на тот самый случай. Так что, я бы советовал заменить крышку на редукторе.
 
Последнее редактирование:
У меня после ТО и замены датчика температуры на редукторе (одновременно делали) тоже подванивает, уже несколько раз к ним приезжал, все промазывают, но не могут найти источник. Даже незнаю уже что делать, снимать редуктор и заново ставить?
 
Шланги меняй все. Это вонь идет через шланги. Внгую: шланги стоят или фагумит или семперит. Можешь фото надписей на шлангах скинуть?
 
Шланги меняй все. Это вонь идет через шланги. Внгую: шланги стоят или фагумит или семперит. Можешь фото надписей на шлангах скинуть?

Непонятно только почему до того, как туда полезли ничего не воняло )
 

Вложения

  • photo_2019-10-21 15.51.06.jpeg
    photo_2019-10-21 15.51.06.jpeg
    268,1 КБ · Просмотры: 24
На фото вообще-то, тосольный шланг :)
Или у тебя воняет антифризом? :D

Нет, воняет таки газом. В редуктор то пластик приходит. Получается шланга нужна от редуктора к рейке с форсунками?
 
Запис в бортовий журнал

ODO: 48181 km

СТО "Время газа"
Усунення протікання антифризу на трійниках та редукторі.
Заміна хомутів, трійників (з алюмінієвих на пластикові), заміна прокладки редуктора і тд.
Разом: 2000 грн
 
Статус
Закрыто для дальнейших ответов.
Назад
Вверх Снизу