Усім доброго часу дня!
Довго думав завести тему на форумі але все ніяк не наважувався думав буде нікому не потрібно. (на справді так думаю і до нині) Але все ж вирішив завести так як надихнули деякі користувачі цього класного форуму =) Тому зустрічайте ще один борт журнал від (скоріше за все) наймолодшого учасника форуму
Почну мабуть з самого початку, давно мріяв придбати авто але все ніяк не було можливості. І поки її не було штурмував сайти з об’явами. Мабуть цілий рік шукав якесь доступне авто з б/у та всі варіанти були вже прогнившими екземплярами зі звалища. Але я настільки вже був одержимий ідеєю мати своє авто, що навіть деякий час їздив на всіма ненависними авто з LT номерами =) І все було ніби добре якби не одне але... вона не відповідала вимогам "своє авто". Одного разу я наткнувся на рекламу Ravon але на той час лише посміявся хе, думаю якісь новітні підвальні узбецькі розробки і на той час взагалі поховав навіть спроби придбати машину. Згодом маючи вже певну суму знову задумався про це і знову почав розглядати б/у варіанти, але потім відкинув це тому що лагодити самому (коли руки не з того місця) та ще й на вулиці надто складно, а на СТО без знайомих або дорого або ремонтуватимуть все що навіть не зламане. Пізніше випадково ж знову натрапив на рекламу Ravon але на цей раз вже сильно зацікавився адже в порівнянні ціна і якість це був один з найкращих варіантів на нашому ринку. Тому вже на слідуючий день вже серйозно розглядав його до покупки. Спочатку дуже довго. Думав обрати R4 і вже навіть надумав купувати його, але фінанси одразу відповіли, що потрібно купувати R2 в максимальній комплектації =) Для перевірки свої роздумів завітав в салон та переглянув обидва варіанта, та був шокований... На той момент я не сильно розраховував на якийсь вау ефект від однієї з найдешевших марок в Україні і все ж його отримав. Машина віповідала абсолютно усім моїм вимогам тому трішки просидівши в роздумах вагону метрополітену, перечитуючи форум вирішив: "буду брати!".
Не буду вдаватись в подробиці бюрократії при покупці авто (на скільки я бачив усі їх доволі досконало знають), а хто їх як і я не знав, або зацікавляться, думаю запитають =)
Отож купував авто в ТСМ "Інтер-Авто". Чому саме там? Тому що розраховував багато спілкуватись з менеджерами при покупці, а там судячи з відгуків, вони були найкращі. Страхував каско та автоцивілку у "VUSO".
Коротко про саме авто:
З салону забирав без будь яких додаткових опцій та модифікацій тому що ціни в прайсі кусаються( також отрима стандартний пакетик з брендовими дрібничками (особливо порадувала футболка). Та ледве доїхав до дому, постійно шукаючи третю педаль На наступний день укомплектував машину гумовими ковриками, та стандартним комплектом "Нова машина".
Про плюси та мінуси можна сказати так на даний момент:
Плюси:
P. S. На даний момент поки все що згадав за місяць володіння, з часом допишу більше інформації. Задавайте будь які питання та не кидайтесь томатами адже борт журнал як і авто перше =)
Усім вільних доріг та менше ям!
Довго думав завести тему на форумі але все ніяк не наважувався думав буде нікому не потрібно. (на справді так думаю і до нині) Але все ж вирішив завести так як надихнули деякі користувачі цього класного форуму =) Тому зустрічайте ще один борт журнал від (скоріше за все) наймолодшого учасника форуму
Почну мабуть з самого початку, давно мріяв придбати авто але все ніяк не було можливості. І поки її не було штурмував сайти з об’явами. Мабуть цілий рік шукав якесь доступне авто з б/у та всі варіанти були вже прогнившими екземплярами зі звалища. Але я настільки вже був одержимий ідеєю мати своє авто, що навіть деякий час їздив на всіма ненависними авто з LT номерами =) І все було ніби добре якби не одне але... вона не відповідала вимогам "своє авто". Одного разу я наткнувся на рекламу Ravon але на той час лише посміявся хе, думаю якісь новітні підвальні узбецькі розробки і на той час взагалі поховав навіть спроби придбати машину. Згодом маючи вже певну суму знову задумався про це і знову почав розглядати б/у варіанти, але потім відкинув це тому що лагодити самому (коли руки не з того місця) та ще й на вулиці надто складно, а на СТО без знайомих або дорого або ремонтуватимуть все що навіть не зламане. Пізніше випадково ж знову натрапив на рекламу Ravon але на цей раз вже сильно зацікавився адже в порівнянні ціна і якість це був один з найкращих варіантів на нашому ринку. Тому вже на слідуючий день вже серйозно розглядав його до покупки. Спочатку дуже довго. Думав обрати R4 і вже навіть надумав купувати його, але фінанси одразу відповіли, що потрібно купувати R2 в максимальній комплектації =) Для перевірки свої роздумів завітав в салон та переглянув обидва варіанта, та був шокований... На той момент я не сильно розраховував на якийсь вау ефект від однієї з найдешевших марок в Україні і все ж його отримав. Машина віповідала абсолютно усім моїм вимогам тому трішки просидівши в роздумах вагону метрополітену, перечитуючи форум вирішив: "буду брати!".
Не буду вдаватись в подробиці бюрократії при покупці авто (на скільки я бачив усі їх доволі досконало знають), а хто їх як і я не знав, або зацікавляться, думаю запитають =)
Отож купував авто в ТСМ "Інтер-Авто". Чому саме там? Тому що розраховував багато спілкуватись з менеджерами при покупці, а там судячи з відгуків, вони були найкращі. Страхував каско та автоцивілку у "VUSO".
Коротко про саме авто:
- Ravon R2 в комплектації Elegant 2017 року придбане у лютому 2018
- Колір (GCW)
- Пробіг на даний момент: 2563 кілометрів.
- Витрата палива: у місті 8,6 - 9,3. По трасі (Київ-Чоп) 7-7,5 літрів. (В місті Київ авто проїжджає зазвичай 30 кілометрів в день)
- Шини: шиповані Nokian Hakkapeliitta 175x70xR14.
З салону забирав без будь яких додаткових опцій та модифікацій тому що ціни в прайсі кусаються( також отрима стандартний пакетик з брендовими дрібничками (особливо порадувала футболка). Та ледве доїхав до дому, постійно шукаючи третю педаль На наступний день укомплектував машину гумовими ковриками, та стандартним комплектом "Нова машина".
Про плюси та мінуси можна сказати так на даний момент:
Плюси:
- Перший час були проблеми з відчуттям габаритів, тому що раніше їздив на великих авто (досі ніяк не можу звикнутись з тим, що розвернутись можна навіть на невеличкому клаптику дороги).
- По динамічним характеристикам авто цілком влаштовує не спорт кар, але як авто на кожен день цілком собі.
- Якісно та з хороших (враховуючи клас) зібрана машина.
- Окремим плюсом хотілося б виділити комплектацію авто.
- Також хотів би до плюсів віднести підвіску равон без жодних проблем переживає всі тяготи наших доріг.
- Витрата палива... Після 6 літрів ДП по місту та заправки раз в місяць було складно звикнути відвідувати заправку кожен тиждень.
- Невелика вантажопідйомність. Коли в машину сідає 3 пасажира з навіть не великим багажем, машина одразу починає вести себе не дуже адекватно. Звичайно це можна віднести до того що машина для невеликих відстаней і все таке, але якщо є така можливість шкода що потрібно враховувати це.
- На мою думку погане ближнє світло фар, на трасі воно не дає інформації про перешкоду, а просто ставить перед фактом =) (Буде вирішуватись найближчим часом)
P. S. На даний момент поки все що згадав за місяць володіння, з часом допишу більше інформації. Задавайте будь які питання та не кидайтесь томатами адже борт журнал як і авто перше =)
Усім вільних доріг та менше ям!
Вложения
Последнее редактирование: