R2/Spark Обезшумка R2

Енергозберігаючі , двокамерні з аргоном lol
реально есть стеклопакеты в атомобилях.
у туарега и фаетона есть/была такая опция с завода, боковые текла, стоила порядка 1,5 к у.е., у S-classe уже много, наверно десятков лет есть.
оно немного тольще родного, но состоит из двух отдельных, спаяных по пиремитру, к воздушной прослойкой в пару миллиметра 3.
прикол в том, что практически не потели и значительно лучше тепло изоляция...
но главная фишка в них, шума пропускали раз в 5 меньше, на шумной улице с потоком фур и трамваев в с троллейбусами садишься в машину, закрываешь дверь и тишина...

Добавилось в общей сложности около 40 кг.
в сплошную все виброй закатывали?
 
Последнее редактирование:
Как закатали - выложил фото. А на счёт 40 кг - со слов мастеров, лично не взвешивал.
40кг это уже прилично, особенно для не большого авто как Р2.

судя по фото - основательно )
та да, душевно подошли к вопросу, редко где так делают.
 
Как закатали - выложил фото. А на счёт 40 кг - со слов мастеров, лично не взвешивал.
А как пол, немного хоть поднялся, а то до педалей высоковато для женских ножек. У себя в Матизе, когда сделал шумку, для жены стало очень удобно :air-kiss:. Ну, для себя где-то 2/3 ступни .
 
А как пол, немного хоть поднялся, а то до педалей высоковато для женских ножек. У себя в Матизе, когда сделал шумку, для жены стало очень удобно :air-kiss:. Ну, для себя где-то 2/3 ступни .
У меня ласта 44-го размера. Мне и до обезшумки особо дискомфорта небыло. А вообще я даже не заметил разницы. Может просто не обращал внимание...
 
Думаю на днях шумку "чердака" зробити. :D Може хтось підскаже, як відключається мікрофон в обшивці стелі :kolobok-confused:.
 
Когда снимешь - увидишь его разъем под обшивкой.
Зрозумів. А обшивку через задні двері витягну, склавши сидіння? В Матіз, коли робив, все вийшло без проблем. А тут, колись читав, в районі підсвітки обшивку треба трохи зігнути :maybe:.
 
Вчора зробив неспішно шумку стелі. :) Начебто й не думав робити. Але кілька разів їхав 110-120 км/год порожній. Було відчуття тиску в вухах, наче їдеш в метро :D.
 
Последнее редактирование:
Розпочав (вірніше - закінчую :maybe: ) шумку "задка" без зняття передніх сидінь. Маю трохи вільного часу вдень, обклеїв би швидше, але ... "без мене нічого не робити, поки не приїду з роботи" - слова дружини :give-rose:. Ось так і "тиняюсь" навколо авто :(, поки дочекаюсь повернення коханої з роботи :yo-ho-ho:. :D.
Після шумки стелі, в районі голови стало значно тихіше, особливо, коли їдеш 70 км/год по латаній дорозі. :vo:.
 
Ну, що можу сказати - чудово :vo:! Шум з заду не наздоганяє перед. Головне -зменшились звуки роботи задньої балки по дорозі з латками, стали тихіші і глухіші. Це при 60-70 км/год.
По трасі 90-110 км/год шум начебто й присутній, але вже розмовляєш значно тихіше :maybe:.
Прошумлено вже двері, стеля і задок. В наступному році можливо поклею хоч би вібру під ногами спереду, якщо це буде можливо без зняття сидінь. Звісно, зменшити ще трохи шум мотора і коробки можна шумкою торпедо, но більш всього її знімати не буду. Хоча :kolobok-confused:, все може бути - можливо й прийде натхнення :give-rose:. :D.
 
мотора і коробки можна шумкою торпедо
шумка торпеды ничего не даст в этом плане, надо шумить моторный щит, максимально толстыми материалами, желательно не просто спленом проклеить, а максимально толстый войлок взять
 
Назад
Вверх Снизу