R4/Cobalt Втулки стабілізатора

Оце справжній рівень "професіонала". Красава:vo:
так чього ж професіонал, не розповів мені про тяжкі наслідки експлуатації авто з громихаючими втулками та стойками стаба?
;)
а тупо з'їхав с розмови:D
 
Більші нахили корпуса машини в поворотах, удари при спрацьовуванні стабілізатора.

відповідно нечітка поведінка в швидких і різких поворотах, переставках.

Якщо їхати акуратно, то нічого страшного, тільки стуки будуть.
Якщо шустрити, їхати швидко з перестановками то можуть бути сюрпризи.
А взагалі, стабілізатор робить підвіску Залежною, а без нього буде Незалежна, як наша Батьківщина.
 
Більші нахили корпуса машини в поворотах, удари при спрацьовуванні стабілізатора.

відповідно нечітка поведінка в швидких і різких поворотах, переставках.

Якщо їхати акуратно, то нічого страшного, тільки стуки будуть.
Якщо шустрити, їхати швидко з перестановками то можуть бути сюрпризи.
А взагалі, стабілізатор робить підвіску Залежною, а без нього буде Незалежна, як наша Батьківщина.
большие наклоны корпуса авто?
это когда стучит стойка и/или втулка?
люфт при стуке это не более 0,1 мм ;), вернее при 0,1 мм уже будет грохот в подвеске.
сильный крен добавят конечно они в 0.1мм.
а какие именно сюрпризы? вот это мне интересно.
второй человек говорит о них, но мне интересна конкретика?
авто перевернется на дороге на крышу? потеряет управляемость на 60 км/ч и улетит в кювет?
что конкретно?!
 
Найкраще це особистий досвід.
Ви зробіть переставку на поточних зазорах Стаба, і коли поставите втулки нові.
Просто на площадці з фішками.
Ще називають Лосиний Тест.
 
никак не повлияют втулки и стойки стаба гремящие, как минимум для обычного обывателя, а не гонщика формулы1
у меня был один знакомый уникум, который на Гольф 6 вообще снял передний стаб:D да, тут явная потеря управляемости на дороге, даже лосиный тест не нужен.
правда значительно мягче машина на малых скоростях начала проходить ямы.
а микролюфты не ощутит в управляемости ни один обыватель.
другое дело, что стук постоянный в ходовой раздражает.
да и Равон не та машина, на которой надо делать лосиные тесты, Р4 с его высоким клиренсом, вообще не предназначен для гонок. Р2 чуть лучше в управляемости, он сидит гораздо ниже.
говорю это из личного опыта, владею как Р4 так и Р2 уже более 5 лет.
до них ездил на ВАГах лет 20.
 
З керуванням десь так і буде.
Стосовно техніки, місця кріплення в ричагах будуть мати постійну ударну нагрузку, що приведе до появи тріщин, і Ваш друг був правий, що зняв тяги стабілізатора. Це зберегло ричаги.
Та мова іде не про 0,1 а більщі зазори, особливо зважаючи на знакоперемінну нагрузку.
Доречі, чим старіше амортизатори тим більше амплітуда і навантаження на Стаб.
Цифр ніхто не дасть, бо їх і немає.
А Вам вирішувати що важливо, що ні.
Гарного дня!
 
и Вам хорошего дня.
но так и не получил ответ на мой конкретный вопрос:D
уже и подсказки давал...
какие тяжелые последствия будут при езде на радолбанных втулках/стойках стаба?

ответы, аля попиздеть. вокруг да около. появляются из-за не санкционированной нагрузки.


мой друг идиот, снявший стабилизатор, он его поставил обратно сразу же, как только чуть не улетел в кювет на трассе.
 
Последнее редактирование модератором:
Наверное, инженеры, проектирующие автомобили во всем мире, идиоты, нагружающие подвеску лишними элементами. Выбрасывайте все лишнее, и будет вам "счастье". Краткий вывод "чайника" по прочтении вышескзанного.
 
1000 грн за 2 шт із поліуретану. Що скажете за цей матеріал?
Поліуретан це популярний матеріал в автоспорті. Де підвіска авто живе тільки підчас змагань, а потім на заміну. Тобто підвіска стає жорсткішою і з меншими кренами, але це позначається на часі життя, воно значно зменшується для підвіски та викликає дискомфорт в салоні. Це для спорта не головне, а для цивільного авто суттєво. Також якщо ви змінити гуму на поліуритан в одному вузлі, то маєте міняти також в інших та ззаду задля збереження налаштувань підвіски.
ПС. Є статистика застосувань любителів поліуритану на ЗАЗах. Час життя підвіски і точок кріплень різко зменшується, але можна понавалювати з перелаштуваннями більш інтенсивно. Коли цей запал пропадає, то новий комплект знову з гуми )
Так що вам вирішувати.
но так и не получил ответ на мой конкретный вопрос
Щоб не перевантажувати форум, ось декілька посилань
 
Гарна стаття,
Ще + від стабілізатора - життя амортів.
Тому економія тут небезпечна... Вартість дійсно завелика.

Стосовно опусів про знятий Стаб, це тільки потролити. А так, я сам при стуках завжди міняв.
 
Назад
Вверх Снизу