Способы обкатки ДВС

Якщо маслкар то тільки американський.
А взагалі... Я, наприклад, собі електричку хочу. Ну там таку собі звичайнісіньку Tesla model S, хоча б....
:10:
 
Якщо маслкар то тільки американський.
А взагалі... Я, наприклад, собі електричку хочу. Ну там таку собі звичайнісіньку Tesla model S, хоча б....
:10:
Модел Х даже лучше :) еще и практично :) по проходимости почти паджеро, по управляемости - почти врх :)
 
До автомата звич
Чого це не можна їздити "внатяжку"? Хоча більш цікаво, як на автоматі можна їхати "внатяжку", якщо він сам перемикне передачу на нижчу коли стане важко.
звичАйно не відноситься до автомата(хоча????Можно переключить на нижчу)я про ручку.на форумі не всі лінивіlol
Жартуюlol
(Цінителі комфорту)
 
Чого це не можна їздити "внатяжку"? Хоча більш цікаво, як на автоматі можна їхати "внатяжку", якщо він сам перемикне передачу на нижчу коли стане важко.
Ви ж не будите стверджувати що коробка автомат має обкаточний режим??
Вона націлена на комфорт,більш меншу економічність простоту в управлінні і т.д.
Я не думаю що в автоматичному режимі ви матимете можливість керувати навантаженням на двигунlol(навантаження на одиницю обертів кв)
Щоб це зрозуміти потрібно як мінімум мати освіту в галузі автомобілебудування.
Не поспішайте з відповідями.
Завчасно вдячний за взаємопорозуміння.
Бажаю успіхів при обкатці.
 
Бажаю успіхів при обкатці.
Я корча уже обкатал давно, 7 тыщ, уже наваливаю по полной :laie-68:
Аккуратно только первую тыщу ездил, потом уже наваливал кратковременно до отсечки. После 3к вообще перестал себя в чём-то ограничивать.
 
Суч
Я корча уже обкатал давно, 7 тыщ, уже наваливаю по полной :laie-68:
Аккуратно только первую тыщу ездил, потом уже наваливал кратковременно до отсечки. После 3к вообще перестал себя в чём-то ограничивать.
Сучасний автовиробник застерігає себе від недбалих водіїв.двигуни мають збільшені теплові зазори,що запобігає перегріву ,утворенню задирів і т.д.
В книзі по експлуатації написано правильно:декілька перших сотень кілометрів-обкатка.значить -300кмlol
 
Потому что обороты маслонасоса низкие, а нагрузка высокая, получается перекос в количестве подаваемого масла к нагрузке и в такой ситуации возможно продавливание масляной пленки в подшипниках скольжения коленвала.

На Р2 такое возможно, когда едешь в горку, АКПП идет в натяжку и не преходит на 3 передачу, даже тема есть по этому вопросу отдельная.
значит нужно в режим I переключать если подгорку
 
Назад
Вверх Снизу