Трошки не коректно, бо заміна ремня прописана в техрегламенті, зазначається і в сервісних книжка. А контроль, а тимпаче регулювання клапанів на Р4\Кобальт відсутнє зовсім.По рекомендації, я на Ланос 1.5 міняв реміні на 50к замість 60к.
ПС. Флуд. Регламент заміни ремня ГРМ на МЕМЗ раз в 70к. км. Бувають обриви з 55к. Міняв на 50к, хоч клапани там з поршнями не зустрічаються. Але!
Заміна передбачена виробником. Просто робим раніше. Ось в чому відмінність.
Нічого проти смаку фломастерів), просто хочу мати достовірну обєктивність. Бо є ж віруючі в заміну масла через 6к. км., колодок через 20к., гальмівну що року, охолоджувальну раз в 2 р, масло в коробці що 20к, ламп г.світла кожні 10 к. Антикор кожні 3 роки. Нічого поганого в цьому не має, але й доцільності теж.
Последнее редактирование: