R4/Cobalt Ravon R4 Сірко 2017

80300
Заміна мастила Shell 5w30 + фільтр, повітряний фільтр двигуна.
Заміна антифризу на Hepu g12
Заміна гальмівної рідини.
Хотів ще свічки поміняти, але взяв не ті.
Роботу робили на офіційному СТО Toyota в Кропивницькому, заїжджав до батьків в гості заразом ТО зробили.
Змінив роботу, ходжу на роботу пішки і пробіги трохи стали меньшими :)
 
Рекомендую за 1000 переглянути рідину, на потемніння. Реакція на люміній.
Було на Ланосі, долив 1 л. Синьої шняги.
 
У нас же 13, а краще 13+
Откуда такая инфа?
В букваре написано про DEXCOOL, а он, в свою очередь, = эквивалент G12 .
и еще 100500 ссылок из гугла.
Я не встречал нигде упоминания, что DEXCOOL = G13
 
Десь у нілці #dosmod a обговорювали.
І дійшли висновку 13.
Но, якщо в букварі 12, тоді добре.
 
Десь у нілці #dosmod a обговорювали.
І дійшли висновку 13.
Я помню, что не очень давно на этих страницах уже показывал, что нам нужен именно ж12, не смотря на "пришли к мнению" и "всем известно" :D

К слову, Ж13 имеет фиолетовый цвет, а Ж12 - красный. С завода антифриз в машине красный и это лишь подтверждает, что нужен именно Ж12
 
Все хотів відписатись по антифризу, тільки блін руки дійшли. Антифриз по книзі підходить + в співробітника було 3 банки зайвого антифризу він перед цим на своїй джетті міняв ну віддав мені 3 банки здається за 400 грн якщо пам'ятаю, щоб не виливати кудись.
Правда ось рився в закромах від попередньої реношки знайшов 2літри концентрату Total g12 про який забув, по суті можна було не купляти і в співробітника lol. Ну хай далі лежить про всяк випадок, події зараз не передбачувані.
Наступне ТО треба буде міняти ролики з ременями, по трохи скреплять
 
2 поломка в машині:D перегоріла лампочка підсвітки номеру, наскільки зрозумів там лампочки W5W, на одометрі 82500 +/-
 
Попільничку чистив?

Став led. З баластом. Тільки щоб в led був резистор.
 
Попільничку чистив?
Не палю )

Їздив в санаторій Синяк на Закарпатті з Києва. Вийшло десь 1600км з місцевими покатушками невеличкими. Витрата палива вийшла десь в середньому 6,5-7л. Назад їхав місцями 140, але в основному 80-110.
Траса просто капець яка завантажена, наче по місту їхав.
По трохи наближаюсь до 90к. Мабуть треба вже клапана регулювати буде
 
Субєктивна інформація.
Не по темі, а як приклад. Це як на МЕМЗ 1.3 міняти прокладку ГБЦ на 130 к. км., бо не поодинокі випадки (30% власників) пробою її в межах пробігу 140 - 160 к. км. Але це лотерея.
 
По рекомендації, я на Ланос 1.5 міняв реміні на 50к замість 60к.
Можна було робити по регламенту, але "зустріч на Ельбі" клапанів і поршнів це набагато дорожче.
Тому кожному свої фломастери на смак
 
Назад
Вверх Снизу