Гоу ту Карпати

garikafterwork

Designer
Команда форума
Сообщения
1.619
Город
Бровари/Княжичі
Авто
Peugeot 508
goverla-1.jpg

Вітаю, друзі!
Вирішив на початку вересня з родиною зганяти автомобілем відпочити в Карпати і відсвяткувати 10-ту річницю весілля. Та ніяк не визначусь з місцем. Куди саме поїхати? Звісно хочеться у самісінький центр Карпат, щоб насолодитися краєвидами та провітрити голову від метушні мегаполісу, який вже як гірка редька стоїть комом у горлі.

Розмаїття колиб і усіляких вілл просто зашкалює, та водночас не дуже вражає.

Та поки що обираю між двох місць: готель "Коруна" у Татареві та готель "Верховель" у смт. Верховина.
В пріоритеті гарний краєвид, якісний сервіс готелю і басейн для дітей. Ну, і, звісно, щоб поряд були цікаві місця куди досить швидко можна дістатися автомобілем.
Хто має Карпатський досвід? Поділіться будь-ласка!
Заздалегідь дякую!
Миру усім!
 
Еду на 26 августа в ворохту, подниматься выше к драгобрату и жить там нет смысла, нечего ловить и ходить смотреть что то очень далеко.
 
Ну, мені, як фотографу, цікаві краєвиди і автентичність. Тому, хочу знайти там натхнення і гарних кадрів. :)
 
Буковель – дорого і безглуздо. Мене не цікавлять лижі та селфі на підйомнику :)
Це зимою. Літом ціни адекватніші. Є озеро з розвагами, велопрокат, спортивні і дитячі майданчики, дискотеки. Харчування дорогувате, хоча є і дешевші ресторани.
 
Ще цікавить маршрут.
Якщо їхати у Верховину (скоріш за все туди і поїду) Гугл пропонує їхати трьома маршрутами.
Усі вони, плюс мінус, однакові по часу але добряче відрізняються по кілометражу.
Яким краще їхати?

Map.png

Хоча, якщо поїхати через Татарів, то тут вже більш однозначний варіант :)

1532930177953.png
 
Усі вони, плюс мінус, однакові по часу але добряче відрізняються по кілометражу.
Яким краще їхати?
Я бы рекомендовал через Львов и ИФ. Основная часть пути будет по отличным дорогам.
 
Я бы рекомендовал через Львов и ИФ. Основная часть пути будет по отличным дорогам.
поддерживаю, большая часть пути будет по отличной дороге, отдых - а не поездка :)
 
Чекніть Драгобрат, дістатися буде трішки складно але воно того буде варто. В Татарові особливо нічого ловити якщо шукати краєвиди. Яремче теж не дуже цікавий в цьому плані варіант тому що все навйцікавіше віддалене від міста на доволі великі відстанні і дуже багато часу потрібно буде витрачати на дорогу.
 
Щось якось Драгобрат якістю готелів не вражає ((
Можливо як лижний курорт він гарний, але хочеться "бархатного" сезону у Карпатах. Отримати насолоду він сервісу та естетичне задоволення. Та, на жаль, більшість садиб та готелів, особливо у Буковелі, нагадують Затоку. А Затока вже наче гірка редька. :D
Хочеться зранку вийти на терасу з кавою та книжкою. Сісти в крісло. Та під звуки співаючих буків вдалині, що пританцьовують з теплим вітерцем, киваючи верхівками свої крон, дочитати вже нарешті той останній розділ :)
 
Карпати.jpg

Подорож до Карпат завершена.
Знову Київ. Знову погані дороги :)
Так. Карпатські дороги, у найглухіших селах, інколи кращі ніж у центрі Києва. Усі шляхи аж до виїзду з міста Ворохта покриті ідеальним асфальтом і новенькою розміткою. Їхати і любуватися гірськими пейзажами нічого не заважає. Якщо ж з'їхати з траси, наприклад, у напрямку спортивної бази Заросляк або ж села Дземброня, або подертися на риболовлю у гори, то звісно дороги з асфальта перетворюються на ґрунтовки усіяні камінням, інколи валунами, які досить важко переїхати низеньким Равоном. Але не зважаючи на це мій RTwo був і у підніжжя Говерли і у тій самій Дземброні, до якої треба 10 кілометрів карапкатися у гору по бездоріжжю, яке ще до усього місцями зруйноване зсувами ґрунту.
За увесь час у Карпатах не зустрів жодного R4. Лише два бордових R2 (хоча, здається, то був один і той же Равон). Зустрічав лише зацікавлені погляди пересічних туристів та місцевих жителів, які повертали голови у наш бік розглядуючи яскравий автомобільчик, що відважно пробирався шляхами якими їздять лише позашляховики.
В цілому дуже сподобалось! Не хотілося їхати назад до столиці.
Свіже повітря. Казкові пейзажі. Просто неймовірні люди, які дивували своєю щирістю та простотою!

***

Туди їхали через РІвне - Буськ - Ів.Франківськ - 10 годин дороги / 723км. Частина дороги після Буску (тудою "зрізав" навігатор) роздавлена вантажівками.
Назад поїхали через Тернопіль - 9 годин / 708 км. Всюди чудовий асфальт.
Загальний пробіг за сім днів подорожі 1966 км.
Туди по гарному асфальту "топив" 110. Назад, коли виїхав на Київ-Чоп – 120 аж до Києва. Часті кікдауни на обгонах та гірські покатушки на першій передачі дали результат середньої витрати пального (газу) по БК - 6.7л/100км, та середню швидкість 55.4км/год.
В реальності викатав шість баків газу (210л): дві заправки до Яремче; дві заправки по-місцю; та дві заправки до Києва.
Якщо б був без чемодану на даху, то вийшло б на багато менше :) Хоча, враховуючи дорожні умови та швидкісні режими, вийшло нормально. Думав буде більше. Та і у грошовому еквіваленті вийшло нормально.

Карпати закохали у себе до мозку кісток. Тепер з нетерпінням чекатиму наступної подорожі!
Карпати, я вас люблю! Пара-па-па-пау!!!

Rtwo.jpg
 
Последнее редактирование:
З поверненням )
все же, в гостях хорошо,а дома лучше ;)
 
Дякую!
Але не відомо чи вдома краще :)
Бо заїхавши у Київ наче у дурку попав. Усі кудись поспішають. Усі нервові та з перекошеними рилами.
 
Медленно, у меня Запорожье - Киев и дальше по трассе через львов средняя была 78 :kolobok-redface:
 
Назад
Вверх Снизу