Автокресло или бустер

А вы только из-за закона об этом подумали? Я пользую кресло для безопасности ребенка. То что он старше 4-х лет не означает, что штатные ремни проходят по его телу правильно и в случаи не дай бог чего такое пристегивание может сделать еще больше увечий. Так что если вам ребёнок дороже денег, купите хорошее автокресло.
Я просто вожу не своего ребёнка. И это бывает один раз в месяц-два. У родителей машины нет и кресло им не нужно. Покупать за дорого, чтоб пять раз в год свозить - наверно глупо, хотя я осознаю, что это безопасность. Вот и интересуюсь, может бустер можно купить или просто пристегнутой ремнём с какой то накладкой можно.

Я просто вожу не своего ребёнка. И это бывает один раз в месяц-два. У родителей машины нет и кресло им не нужно. Покупать за дорого, чтоб пять раз в год свозить - наверно глупо, хотя я осознаю, что это безопасность. Вот и интересуюсь, может бустер можно купить или просто пристегнутой ремнём с какой то накладкой можно.
Не своего-в том плане, что это не регулярные поездки со своим ребёнком везде.
 
Закон, який через невігластво асоціюють з уведенням штрафів за перевезення дітей без автокрісел, насправді нічого спільного з автокріслами не має.
Верховна Рада України прийняла, а Президент України підписав закон, яким вносяться зміни до ст. 121 КУпАП і запроваджується адміністративна відповідальність у вигляді штрафу лише за «порушення правил перевезення дітей».
Переконатися в цьому можна, ознайомившись із порівняльною таблицею до законопроекту № 1150 за цим посиланням.
Окремого нормативно-правового акта, який би регулював правила перевезення дітей, немає.
У Правилах дорожнього руху, затверджених постановою КМУ від 10.10.2001 р. № 1306, питанням перевезення дітей присвячено кілька окремих положень.
Зокрема, у пп. «б» п. 21.11 Правил зазначено, що забороняється перевозити дітей, зріст яких менше 145 см або тих, що не досягли 12-річного віку,
– у транспортних засобах, обладнаних ременями безпеки, без використання спеціальних засобів, що дають змогу пристебнути дитину за допомогою ременів безпеки, передбачених конструкцією цього транспортного засобу;
на передньому сидінні легкового автомобіля – без використання зазначених спеціальних засобів.
Ця норма означає, що якщо на задніх сидіннях автомобіля наявні ремені безпеки (на передніх сидіннях вони є завжди), то водій повинен зробити так, щоб дитина була пристебнута.
Якщо таких ременів немає – то і обов’язок відсутній.
При цьому Правила не говорять, які це повинні бути «спеціальні засоби», і однозначно в Правилах відсутня навіть згадка про «автокрісла», не кажучи вже про юридичне визначення цього поняття.
Єдиною умовою для того, щоб до водія не було претензій, є наявність змоги пристебнути дитину.
Для цієї мети підійде звичайна щільна подушка.
Варто також звернути увагу на те, що чинна редакція Правил чітко говорить, що дитина повинна бути пристебнута саме тими ременями безпеки, які є в автомобілі.
Ця обставина навпаки унеможливлює використання сторонніх автокрісел, технічна конструкція яких передбачає лише прикріплення за допомогою ременів безпеки автомобілів, а для безпеки дітей використовуються власні ремені автокрісел.
Тобто дитина в такому разі пристібається не безпосередньо за допомогою конструктивних елементів транспортного засобу, а опосередковано через елементи самого «спеціального засобу», що Правилами не передбачено.
Підсумовуючи викладене, якщо закон і лобіювався виробниками чи постачальниками автокрісел, то бажаного результату з юридичної точки зору останні наразі не досягнули.
Виправити ситуацію може внесення змін до Правил дорожнього руху, але це вже справа КМУ. Наразі закон чинності не набрав, оскільки чекає офіційного опублікування – каже адвокат.


Джерело
 
якщо закон і лобіювався виробниками чи постачальниками автокрісел, то бажаного результату з юридичної точки зору останні наразі не досягнули
Закон лоббировался людь, которые слышали звон, но не знают где он. Или которые просто вводят полицаям дополнительный спорный пункт, по которому можно будет натягивать водителей. Малый процент водителей, идущих на конфликт в спорной ситуации, будут вынуждены тратить время на доказательство своей невиновности
 
У меня ISOFIX стоит уже как полтора года - не снимаю. Только младшая родилась, так и поставил.
Кто меня может остановить/оформить протокол за автокресло (если бы его не было) - тонировка 360'?
Дело даже не в штрафе, а в отношении - лучше бы в социальную рекламу вкладывали средства.
 
Кто меня может остановить/оформить протокол за автокресло (если бы его не было) - тонировка 360'?
Остановят за тонировку. А потом придирутся к ребенку без кресла
 

@garikafterwork от що ти намагаєшся довести? Що наші законодавці невігласи, не орієнтуються в тому, що намагаються регулювати? Так і є.
Он дивись, нещодавно рекорд на столичному зафіксували 288 км/год. Хтось зупинив? Спіймав, оштрафував? Ні. Аналогічно з кріслами. Чого взагалі переживати, практично від будь-якого порушення можна "юридично" відбрехатись. Цей світлофор був не червоний, а світло-рожевий (с) В ютубчику купа каналів, де тебе навчать "правільна гаваріть с інспєктором ДПС".
Ти можеш їздити непристібнутий, бухий, на червоне із швидкістю під 200 і возити свою дитину на передньому сидіння стоячи. Ніхто тобі не завадить. Крім здорового глузду.
 
@garikafterwork от що ти намагаєшся довести? Що наші законодавці невігласи, не орієнтуються в тому, що намагаються регулювати? Так і є.
Он дивись, нещодавно рекорд на столичному зафіксували 288 км/год. Хтось зупинив? Спіймав, оштрафував? Ні. Аналогічно з кріслами. Чого взагалі переживати, практично від будь-якого порушення можна "юридично" відбрехатись. Цей світлофор був не червоний, а світло-рожевий (с) В ютубчику купа каналів, де тебе навчать "правільна гаваріть с інспєктором ДПС".
Ти можеш їздити непристібнутий, бухий, на червоне із швидкістю під 200 і возити свою дитину на передньому сидіння стоячи. Ніхто тобі не завадить. Крім здорового глузду.
Так, да не так. Якщо не пристібатися пасками безпеки, чи не використовувати засоби безпеки для дитини - це приватна справа.
Якщо їхати, як блохастий пес-Сірко, понад 200, чи п'яним в зюзю - це небезпека оточуючим. За це треба карати фізично.
 
не використовувати засоби безпеки для дитини - це приватна справа
Навіть ремені - умовно приватна, бо непрестібнутий пасажир - створює небезпеку для водія та інших пасажирів. А у випадку с дитиною - це злочинна недбалість. Якщо не замах на вбивство, враховуючи статистику :D

Чому в нас якесь середньовічне сприйняття дитини в суспільстві? Дитина - не власність батьків, вона просто ще недієздатна, але наділена правами, особистість, під ОПІКОЮ батьків. Опіка надає певні права щодо підопічного, проте набагато більше покладає обов'язків.

Хоча я погоджуюся, що критичне перевищення швидкості або водіння в нетверезому стані давно вже треба криміналізувати.
 
Я всегда с рождения вожу детей в автокреслах. Сейчас уже в бустерах. Мои дети всегда пристегиваются сами, уже по привычке.

А что касается закона, то я думаю будет так. Он будет также НЕ работать как и штраф за непристегнутый ремень безопасности. Потому что доказать , что человек не пристегнут или ребенок ехал без автокресла очень сложно. И к сожалению цель у полиции не безопасность дорожного движения, а бабушки с семками.

Ну и в редких исключениях всё-таки будут штрафы, которые никто обжаловать в суд не будет, так как штраф меньше , чем расходы связанные с составлением, подачей иска в суд.
 
@garikafterwork от що ти намагаєшся довести? Що наші законодавці невігласи, не орієнтуються в тому, що намагаються регулювати? Так і є.
Он дивись, нещодавно рекорд на столичному зафіксували 288 км/год. Хтось зупинив? Спіймав, оштрафував? Ні. Аналогічно з кріслами. Чого взагалі переживати, практично від будь-якого порушення можна "юридично" відбрехатись. Цей світлофор був не червоний, а світло-рожевий (с) В ютубчику купа каналів, де тебе навчать "правільна гаваріть с інспєктором ДПС".
Ти можеш їздити непристібнутий, бухий, на червоне із швидкістю під 200 і возити свою дитину на передньому сидіння стоячи. Ніхто тобі не завадить. Крім здорового глузду.
Та я просто доніс інформацію. Звісно, безпека дітей понад усе! Але є багато але. Мені, наприклад, трохи не зручно з тими кріслами, бо окрім дітей на задньому сидінні їздять дорослі. Зранку діти в школу, я на роботу в справах з іншими пасажирами. Куди мені дівати крісла?
Звісно, діти мої їздять лише пристебнуті пасками безпеки, як і всі інші пасажири.
Ну таке...
 
Куди мені дівати крісла?
Як варіант, лишати на роботі. Твоїм вже напевно можна і бустер - це все-таки краще, ніж зовсім без нічого. Наше крісло 3-ї групи розкладається на спинку і бустер. І в такому вигляді влазить в багажник. Не знаю, може б і два так можна було запакувати :D але тоді вже без багажа.
 
Screenshot_2019-11-23-08-09-19-730_com.android.chrome.jpg
А вы тут все автокресло, автокресло, бустер, ремни, автокресло.... Очки! Вот что сберегает. Одел малому очки и вези его спокойно дальше без автокресла - все по закону: перевозка ребенка с использованим специальных средств. :meowth:
 
Последнее редактирование модератором:
Не знаю, как у вас, а у меня малой в машине только за рулем и ездит
4620b8bec0425e9bf24c4f9ee89cf85d.jpg
 
Назад
Вверх Снизу