R4/Cobalt Загорається чек!!!

Романсон

Новичок
Сообщения
7
Город
чернигов
Авто
ravon r4
Доброго здоровья! Коли авто працює на газу - дуже часто загорається чек ( при переході на бензин після проїзду 10-20 км. чек зникає). Майстри по ГБО щось постійно налаштовують, але проблема не зникає, або зникає не надовго ( 100-200 км). Можливо в кого таке було. Дякую!
 
Чек прото так не загоражттся.
Треба elm підключити і подивитись код.
Було на початках, вже ее пам'ятаю що робили.
По коду підкажу

+
На газу не заливати бензин до повного.
3/4 помилку ЕГР буде видавати
 
Згадав, код був про якість суміші, просто перестроїли карту. Ьільше/ менше, вже не пам'ятаю
 
Майстри по ГБО сказали що "бєдная смесь", добавили порцію газу - чек зник. Час покаже). Форсунки Valtek Type 30.
 
Майстри по ГБО сказали що "бєдная смесь", добавили порцію газу - чек зник. Час покаже). Форсунки Valtek Type 30.
Это не форсунки, а мусор. На равновские коротковпрысковый моторы нужны очень хорошие скорострельные форсунки.
А эти вальтеки, хоть и заявлены, как быстрые, но по факту работают отвратительно.
 
Это не форсунки, а мусор. На равновские коротковпрысковый моторы нужны очень хорошие скорострельные форсунки.
А эти вальтеки, хоть и заявлены, как быстрые, но по факту работают отвратительно.
А які можете порадити?
 
На Равонах хорошо работают Барракуда, Хана, Матрикс (если это не китайски подделки или реплики)
 
Последнее редактирование:
З дешевих Stag W01 чи W-02 можуть підійти.
На Равонах хорошо работают Барракуда, Хана, Матрикс
Тут більше грає роль швидкість відкривання і закривання форсунки. В лінійці цих брендів їх більше всього.
Ваважливо мати час відкриття не більше 2.5 (а щоб гарантовано то 2.0 -2.2) та закритя 1.5 мс.
Это не форсунки, а мусор
Не треба так. Не мусор, а повільні. Там 3.3 мс відкриття та 2.8 закриття і вони для двигунів з довгим часом впорскування. Таких дуже багато, як виробництва СНД так і світових виробників. Там вони працюють добре.
На наш двигун потрібні швидкісні. Тому, мушу вас розчарувати, на Валтеках (любого опору котушки) у вас ГБО не буде нормально працювати, ще й двигун можна вкласти. Форсунки потрібно замінити.
 
Последнее редактирование:
Не треба так. Не мусор, а повільні. Там 3.3 мс відкриття та 2.8 закриття і вони для двигунів з довгим часом впорскування.
Вальтек именно мусор и главная причина в таком моем отношении к ним - это не стабильность их характеристик. Их характеристики сильно плывут по мере эксплуатации.
 
Вальтек именно мусор и главная причина в таком моем отношении к ним - это не стабильность их характеристик. Их характеристики сильно плывут по мере эксплуатации.
Для цього є ТО кожні 10 к км)
Звичайно, за у мови, що час впорскування форсунок не впритик до мінімуму, бо тоді буде часто кохати мозок. А от з нормальним запасом по часі впорскування зпливи не критичні.
 
Последнее редактирование:
Я не зустрічав такого. Малось на увазі, не зняття і перевірка на стенді форсунок, бо це не треба, якщо немає приводу.
Є опосередковані методи перевірки обладнання на адекватність. Якщо на ТО діагност превірив кількість пропусків запалення по циліндрах і вони в допуску, а краще зберегти попередні показання та бачити, що їх кількість не змінилась чи є негативна динаміка. Також подивитись коєфіцієнт лямда регулювання, він має бути в нормі. Графік коефіцієнту газу не з'їхава. Помилок по залипанню форсунок ГБО не має, то все в допуску.
А ящо позує збагачення чи збіднення суміші, чи завищена кількість пропусків, то є привід лише тоді дититись форсунки при умові правильної роботи МАП сенсора та редуктора, температури газу.
Наприклад, візьмем нашу Таврію \Слвуту з двигуном МЕМЗ 2457 обєм 1.2 та фазованим вприском. Там час вприску (відкрито-закритро) на ХХ приблизно 3 мс, на максимумі десь 8 мс на бензині. Для нормальної роботи газової форсунки її загальний час впорскування має бути в середньому в 3-4 рази більший - 9 мс. Валтек 30 має загальний час вприску 5 мс. Навіть якщо іі швидкість загуляє +- 2 мс, то ці 7 мс ніяк не завадять роботі двигуна та ГБО.
То нащо там швидкісні високоточні форсунки Hana чи перевірка на стенді форсунки на сплив х-к?
Тимпаче, що швидкічні форсунки не сиильно витримують час відкриття від 24 мс (випадок потужного режиму двигуна).
 
Мне любопытно (реально этого не знаю) без снятия с машины есть возможность измерить время открытия форсунки? Как?
Осциллографом, там все видно.

Там час вприску (відкрито-закритро) на ХХ приблизно 3 мс, на максимумі десь 8 мс на бензині. Для нормальної роботи газової форсунки її загальний час впорскування має бути в середньому в 3-4 рази більший - 9 мс. Валтек 30 має загальний час вприску 5 мс. Навіть якщо іі швидкість загуляє +- 2 мс, то ці 7 мс ніяк не завадять роботі двигуна та ГБО.
Это кто тебе в голову такую кашу вложил?
 
Осциллографом, там все видно.
Это понятно, но я лично в сервисах ГБО осциллографа на полках "под рукой" не видел. И сильно сомневаюсь, что за 15-20 мин, которые обычно тратят на плановое ТО через каждые 10 тыс, мастер ГБО тычет в форсунки осциллографом.
Мало того, был свидетелем, как ТО делают на улице, поскольку бокс занят другой машиной под установку. Ноут в диагностический разъем - да, тычут. Фильтры - меняют, но осциллоограф точно не ищут.
 
Это понятно, но я лично в сервисах ГБО осциллографа на полках "под рукой" не видел. И сильно сомневаюсь, что за 15-20 мин, которые обычно тратят на плановое ТО через каждые 10 тыс, мастер ГБО тычет в форсунки осциллографом.
Мало того, был свидетелем, как ТО делают на улице, поскольку бокс занят другой машиной под установку. Ноут в диагностический разъем - да, тычут. Фильтры - меняют, но осциллоограф точно не ищут.
Вот потому, я пишу, что Вальтеки :disgust:, так как если тратить на это :disgust: время на нормальную их диагностику и калибровку, то стоимость ТО возрастёт раза в два как минимум для клиента, т.е.они вообще становятся экономически не выгодные клиенту.

Не памятаю.
Краще розкажіть як правильно, гуру. :vo:
Поищи поиском на этом форуме, мы тут эту тему уже детально разжевали с Железякой, когда он доказывал, что если кривые на графике сошлись, то типа ГБО настроено нормально, я ему там детально расписывал, почему это не так. Если после этого будут вопросы - пиши.
 
Вот потому, я пишу, что Вальтеки :disgust:, так как если тратить на это :disgust: время на нормальную их диагностику и калибровку, то стоимость ТО возрастёт раза в два как минимум для клиента, т.е.они вообще становятся экономически не выгодные клиенту.
Уверен, что понимающих что такое время открытия форсунки среди клиентов мягко говоря не большинство. Поэтому они увидя ценник на ТО вдвое выше чем "за углом" просто покрутят пальцем у виска и не придут больше к тебе, не разбираясь в причинах почему так. И виноваты будут не Вальтеки, а крахобор-мастер, который задрал ценник безбожно.
"За углом" Вальтеки хвалят и машина на них ездит норм. Цены на ТО божеские. Что еще надо?
 
Назад
Вверх Снизу