R4/Cobalt Склопідіймач R4

romanckua

Активный участник
Сообщения
423
Город
Cherkasy
Авто
Ravon R4
Склопідіймач R4, хочу зробити автоматичне закриття скла при постановці в охорону, є питання хто бачив як реалізовано у нас детектування що скло вже закрите? що бачу з електричних схем ,є два варіанти один електронний, і я так розумію в країнах снг його не ставили та звичайний механічний що коли кнопки комутують силові лінії на мотори і через них мотор підіймає скло. Я не бачу на схемі нічого крім термістора PTC(позістора) що завадить при крайньому положенні крутити мотор далі.
Без імені.png

художник з мене ще той ) цього буде достатньо?
Без імені.png

ще варіант потрібно буде завести в двері всього один провід
Без імені.png
 
Лучше делать с контролем тока, так гораздо безопаснее и надежнее.
 
Склопідіймач R4, хочу зробити автоматичне закриття скла при постановці в охорону, є питання хто бачив як реалізовано у нас детектування що скло вже закрите? що бачу з електричних схем ,є два варіанти один електронний, і я так розумію в країнах снг його не ставили та звичайний механічний що коли кнопки комутують силові лінії на мотори і через них мотор підіймає скло. Я не бачу на схемі нічого крім термістора PTC(позістора) що завадить при крайньому положенні крутити мотор далі.
Посмотреть вложение 8749

художник з мене ще той ) цього буде достатньо?
Посмотреть вложение 8750

ще варіант потрібно буде завести в двері всього один провід
Посмотреть вложение 8751
Доброго.
Що ви маєте на увазі електроний.
В мене всі 4 електронні і керуюттся через can шину.

Якщо к вас така, як на цій сземі, то поставте звичайний доводчик, це буде простіше і швидше +- 500 грн.
І не переймається током, в мене на ланосі 12 років відпрацював і горя не було.
 
Якщо к вас така, як на цій сземі, то поставте звичайний доводчик, це буде простіше і швидше +- 500 грн.
І не переймається током, в мене на ланосі 12 років відпрацював і горя не було.
Кому-то важен результат, а кому-то сам процесс ;)
 
звичайний доводчик то таке саме як реле ) якщо через кан шину це в максимальці? а як знаєте що у вас через кан шину?
 
звичайний доводчик то таке саме як реле ) якщо через кан шину це в максимальці? а як знаєте що у вас через кан шину?
В мене максималка.
І розбирав двері. Ставив піщалки для звуку.
Зараз переймаюсь блоком для керування через can.
Модулі вже всі купив, тестував, але трохи часу не вистачає.
 
Дивився огляди авто ltz то там немає керування по кан шині, можливо в нових додали, перевірити можна коротким натисканням опустити скло, якщо після цього воно саме поїде вниз то блок цифровий, якщо ні, і працює тільки якщо утримувати клавішу то звичайне механічна комутація.

По моїй комплектації все так як на схемі, звичайна комутація силових ліній, захисту немає крім позистора, короче дурня споживання мотора в роботі 3.5-4А а коли упирається то споживання стрибає в 15А і поволі падає поки гріється позистор, але дуже повільно, за 30сек впало з 15А до 14А тобто захисту немає. Так що потрібно доробити захистом доводчик. А клавіші хай так будуть.
 
Дивився огляди авто ltz то там немає керування по кан шині, можливо в нових додали, перевірити можна коротким натисканням опустити скло, якщо після цього воно саме поїде вниз то блок цифровий, якщо ні, і працює тільки якщо утримувати клавішу то звичайне механічна комутація.

По моїй комплектації все так як на схемі, звичайна комутація силових ліній, захисту немає крім позистора, короче дурня споживання мотора в роботі 3.5-4А а коли упирається то споживання стрибає в 15А і поволі падає поки гріється позистор, але дуже повільно, за 30сек впало з 15А до 14А тобто захисту немає. Так що потрібно доробити захистом доводчик. А клавіші хай так будуть.
Зараз тестую сканер на Ардуіно.
Появляються коди в кан шині.
Машина 21 року.
 
Там достатньо подивитися блок запобіжників і якщо є 35,36 то це звичайна механіка, якщо 13 то вже по кан шині
 
Розбирав двері.
Звичайний склопідйомник.
Купив звичайний доводчи Сігма на 4 двері.
Буду ліпити. Постараюсь зробити фото.

LTZ R4
 
Розбирав двері.
Звичайний склопідйомник.
Купив звичайний доводчи Сігма на 4 двері.
Буду ліпити. Постараюсь зробити фото.

LTZ R4
Поставили доводчик? Мої спроби наштовхнулись на пошуки 12 в постійних в двері.
 
Всіх вітаю. Можливо хтось мав таку проблему та знає як її можна вирішити?
Авто Шевроле Кобальт LTZ (він же R4) 2021 р.в. на старті (холодний двигун) не працюють склопідйомники всіх дверей. Через 7-10 хвилин після роботи двигуна вони починають працювати. Напруга АКБ перед стартом 12,61V. Волога в блок запобіжників не потрапляла.
 
В каком плане перестают работать? Что происходит при нажатии кнопок? Появляются звуки? Моргает лампа салона? Не работает когда двигатель заглушен? Или когда завелись и до 10 мин? Когда заглушен фары работают?
 
В каком плане перестают работать? Что происходит при нажатии кнопок? Появляются звуки? Моргает лампа салона? Не работает когда двигатель заглушен? Или когда завелись и до 10 мин? Когда заглушен фары работают?
При натисканні кнопок а ні з ключем в замку, а ні з увімкненим двигуном нічого не відбувається і нічого не пищіть та не сигналізує про помилку. На приборці також немає помилок. Коли заглушений мотор, а ключ в замку то фари працюють.
 
Проседает напряжение акума при нажатии кнопок? Что не штатного подключено к кану?
 
Дивився огляди авто ltz то там немає керування по кан шині, можливо в нових додали, перевірити можна коротким натисканням опустити скло, якщо після цього воно саме поїде вниз то блок цифровий, якщо ні, і працює тільки якщо утримувати клавішу то звичайне механічна комутація.

По моїй комплектації все так як на схемі, звичайна комутація силових ліній, захисту немає крім позистора, короче дурня споживання мотора в роботі 3.5-4А а коли упирається то споживання стрибає в 15А і поволі падає поки гріється позистор, але дуже повільно, за 30сек впало з 15А до 14А тобто захисту немає. Так що потрібно доробити захистом доводчик. А клавіші хай так будуть.
Аналогічна робота, авто 2021 р.

Всіх вітаю. Можливо хтось мав таку проблему та знає як її можна вирішити?
Авто Шевроле Кобальт LTZ (він же R4) 2021 р.в. на старті (холодний двигун) не працюють склопідйомники всіх дверей. Через 7-10 хвилин після роботи двигуна вони починають працювати. Напруга АКБ перед стартом 12,61V. Волога в блок запобіжників не потрапляла.
Спочатку втановіть як керуються у вас піднімачі - безпосередньо включенням через кнопки чи по CAN-шині. Як зробити - див вище. Простіше всього - по наявним запобіжникам.
 
Привет, на равоне р4 время от времени, после стоянки авто и заводки его, не работают кнопки стеклоподъёмников, что на водительской двери и на пассажирской. Потом, чуть проехал, стали работать, что это может быть?

Всіх вітаю. Можливо хтось мав таку проблему та знає як її можна вирішити?
Авто Шевроле Кобальт LTZ (він же R4) 2021 р.в. на старті (холодний двигун) не працюють склопідйомники всіх дверей. Через 7-10 хвилин після роботи двигуна вони починають працювати. Напруга АКБ перед стартом 12,61V. Волога в блок запобіжників не потрапляла.
У меня тоже самое
 
насколько знаю. надо поменять какую-то релюшку, у официалов знают про эту проблему
 
Привет, на равоне р4 время от времени, после стоянки авто и заводки его, не работают кнопки стеклоподъёмников, что на водительской двери и на пассажирской. Потом, чуть проехал, стали работать, что это может быть

Пошевелил реле Р6 в блоке предохранителей в салоне, и одновременно нажимал кнопки стеклоподъёмников, всё дело в контакте, реле почему-то ходит туда сюда, и поэтому стеклоподъёмники так себя ведут
 
Назад
Вверх Снизу