R2/Spark RTwo logbook | Мій бортовий журнал

Статус
Закрыто для дальнейших ответов.
У мене стоїть ГБО.
Замість запаски балон.
Раніше я про це писав.

file.php
 
Та то що Ви писали, то зрозуміло, але ж Ви те колесо не викинули ж :) ;-)
 
Вам треба колесо?
У сусідній темі ще одна запаска продається. То вже буде два! :D
Взагалі можна собі оригінальні диски сталеві зібрати тут на форумі. Багато хто поставив ГБО і запаски валяються без діла.
Хоча, я свою не знаю чи продавати? Місця у мене вистачає для зберігання. А колесо то новеньке. В хазяйстві знадобиться. Напевно...
 
Сьогодні вперше "задув" своє ГБО до повного.

Десь років п'ять назад я останній раз заправлявся на АЗС, що є найближчою АЗС від мого дома. Тоді я ще їздив на бензині і ледь "випалив" ту мочу яку залили мені в бак. Більше не заїжджав на цю заправку, назва якої "ЗЕБРА". Та ось чорт потягнув мене заправити машину газом на Зебрі, бо на бочках написано "Avantage 7", а газ цей наче нормальний.

Такий чемний та усміхнений "пістолетчик". Приємна розмова в очікуванні заправки "до повного"...
І тут... неприємна несподіванка - у 34 літровий газовий бак влізло 33.5 літри газу! І то навіть не клапан відсік заправку, а пістолетчик вимкнув колонку!
Як таке може бути?
В газовий балон номінальним об'ємом 34 літри може вміститись максимум 28 літрів! Далі спрацьовує автоматика і відключає подачу газу. Першою має спрацювати автоматика заправної колонки, якщо та не спрацьовує, то черга за автомобільною.
Сьогодні не спрацювала автоматика ні колонки, ні автомобільна. Тож вважаю, що заправили мені 26 літрів. Не більше.
На мої питання "Чого так?" твердо стоять на своєму "У вас більший балон!"
Як він може бути більшим? На жаль у мене не було з собою паспорта на балон, щоб показати...
Ну, і чек мені теж ніхто так і не дав.
У підсумку, мене "нагріли" мінімум на 50 грн. Я б ще зрозумів "накрутку" літр-півтора. Грець з ним. Але ж 5-6 літрів!!!
Ноги моєї там більше не буде.

Screenshot_17.png
 
Последнее редактирование:
:D
добро пожаловать в клуб ГБО.
На самом деле кол-во влезаемого газа будет каждый раз разным. И даже на одной и тойже заправке.
И погода влияет и температура и хз какие еще факторы.
Когда катались по европе, четко 32-32.5 литра влазило. В любой стране, на любой заправке.
А у нас.. от 32 до 37. Но и проезжаю в принципе на 37 литра примерно 370 км. Поэтому претензий нет.
Но вот если отсекатель не сработал, то по любому на*** нагрели вас.
Я так на матизе заправлялся на безымянной заправке. Баллон на 35 литров, а уже 34й заливался. Глаза на лоб полезли. На что заправщик поинтересовался сколько литров у меня баллон. И после вручную выключил подачу.
 
Так отож! Як би спрацював клапан, то я б не мав претензій. А так, дядя вимкнув собі, коли захотів і все.
 
І от як зрозуміти витрати пального свого автомобіля?
Якщо попереднього разу заправившись на 200 грн у мене вийшло дійсно 17 літрів газу, то, проїхавши рівно 170 км по місту, я маю 10л/100км.
А якщо і того разу мені залили менше газу ніж 17 літрів, то маю більш економну їзду. Приблизно 9л/100км.
І от проблема в тому, що не відомо скільки ти реально маєш газу?
 
Насколько я знаю, то новый баллон нужно еще раскатать. Раза 3-4 до полного заправить.
В баллоне остаточный воздух есть, за счет него расход может казаться меньше.
Ну и для более точного результата нужно задуваться до полного на одной и той же заправке и желательно на одной и той же колонке. Раза 3-4. И уже считать кол-во газа и кол-во пройденных км. После таких манипуляций узнаете реальный расход.
 
Перші 500 км на ГБО. Витрати газу ≈ 9л/100км. Це в основному (75%) пересування містом на короткі дистанції до 5 км.
Тобто, на 1.5 літри (≈15%) більше ніж бензину.
Стиль їзди спокійний. Дві людини в салоні.
Норм! :)
 
Вже приїхали мої LED лампи головного світла та на під'їзді чохли салону.
Знайомий купував точнісінько такі ж чохли як і у мене, але в Тойоту. І ось що він мені порадив - зняти клему з акумулятора, бо одягаючи чохли доведеться знімати фішку з сидіння. І, щоб ненароком не вистрілила подушка безпеки в сидінні, треба від'єднати акумулятор.
Хтось щось чув про таке?
 
garikafterwork сказал(а):
на під'їзді чохли салону.
Знайомий купував точнісінько такі ж чохли як і у мене, але в Тойоту. І ось що він мені порадив - зняти клему з акумулятора, бо одягаючи чохли доведеться знімати фішку з сидіння. І, щоб ненароком не вистрілила подушка безпеки в сидінні, треба від'єднати акумулятор.
Хтось щось чув про таке?

А то лише з чохлами данного типу, чи до всіх стосується ? Не чули ?
 
Чохли з еко-шкіри і одягаються ледь не з розбиранням усього сидіння. Але питання не у чохлах, а у тому чи треба знімати клему з акумулятора, якщо доведеться від'єднувати сидіння?
 
при работах с разъемами подушек, рекомендуют снимать клеммы аккумулятора.чтоб не глюкнуло и не вызвало срабатывание
 
Дочекався з дружнього Китаю LED лампи головного світла C6 (H4) 6000K 7600Lm (3800x2=7600)

Що можна сказати? Монтуються досить легко. Світять яскраво.
Ближнє світло краще ніж штатні галогенки. Промальовує узбіччя та навіть у світлі фар зустрічних машин освітлює дорогу.
Дальнє світло, ще не зрозумів, як воно світить, бо "як на зло" усі вулиці з ліхтарями, а їхати кудись в поле не хотілося.
Але є і мінуси. Звісно 6000К - холодне світло не варто брати. Інколи аж "зеленить" в очах. Так як брав лампи "для проби" то норм.
Відсутність "галочок". Світло світить пучком. Не знаю як це відіб'ється на засліплюванні зустрічних автомобілів, але ще ніхто жодного разу не блимнув світлом. Це вже плюс.

01.jpg

Ще один мінус, це створювання LED лампами перешкод для радіоприймача. Якість сигналу падає дуже відчутно.
Тож, з увімкненим світлом радіо не послухаєш. (((


Перше враження від нового світла... "ну таке" :| Якось не вразило.
Але 100% ближнє світло стало кращим, тобто, яскравішим.
Може треба звикнути і протестувати його в інших дорожніх умовах?
 
Последнее редактирование:
Такое себе :/
У Цифрового по лучше. Или то на фотках так кажется.
 
Статус
Закрыто для дальнейших ответов.
Назад
Вверх Снизу