R4/Cobalt Регульована пауза двірників (очисників скла) в Cobalt/R4

Tornado

Активный участник
Сообщения
279
Город
Київ
Авто
Cobalt LTZ
І так. Регульованої паузи роботи двірників (очисників скла) в Cobalt/R4 нема. Яка це зручна штука з досвіду першого авто знаю.
Думав раз моделі 10 років, зробити це на ізі. Але буй вам! Особливо в Україні. Дивна інфантильність власників :kolobok-confused:.
Але є деякі рішення.
1ше. Найбільш дороге і мабуть не реалізуємо в Україні рішення з вражеського парєбріка.
Купляємо за 45 - 47 $ і ставимо перемикач режиму двірника, як рідний, від Шевроле Круз (пишуть ще Авео Т-300, але схема там інша чогось :maybe: )
номерком 20957007.
А відкривши схему на Кобальт, там він прямо з паузоюОчисник Кобальт.jpg
Але, якогось дідька, в прошивці ВСМ авто він не активований. Сам перевірив перемикачами з резисторами. Тому за "парєбріком" їдуть до мастєра Васі з гаража, він там мутить прошивку з вашої і Круза та зашиває під вашу відповідальність за 45-55$. Є ще чутки, що активувати їх можуть офіціали за 70$, але всі економлять лишні 20 долярів.
По мотивам https://www.drive2.ru/l/642769550869290469/

2ге рішення. Це зробити таймер і кнопку\перемикач в ручку штатного перемикача GM. 94745755.
Цей таймер буде замикати контакти 2 і 3 через резистор 330 Ом.
По мотивах https://www.drive2.ru/l/541072696759288930/
Дешеве рішення і буде працювати. Головне розібрати та зібрати штатний перемикач, при цьому не зламати та не покоцать.
Розібрати зкандачка не вийшло. Тому прошу підказати як. Я не знайшов.

ПС. Якщо я вигадую колесо і не побачив доступного та дешевого рішення буду - радий за посилання.
 
Последнее редактирование:
Є третій, я писав, що по шині є код роботи двірників.
Тобто по шині можна кнрувати. Бюджет в залізі:
Ардуіно 200 грн
Модуль САН 300
Живлення 100
Ну і знання програмування.

Ps. Честно я трохи жирком заплив після травневого ковідоподібного вірусу.
Геть нічого не хочеттся робити.
Навіть кнопка багажника на пів-дороги застрягла.
 
А я еще пытался найти подрулевой с регулировкой на Р4, теперь понятно почему не нашел.
Спасибо за идею - возможно руки дойдут самому запилить нечто подобное, очень полезная фича с регулируемой частотой взмахов. На 3-х из своих предыдущих машин такое делал, но каждый раз доработка включала покупку и замену подрулевого, остальное было в машине изначально. Оказалось, что GM и тут выпендрился.

Головне розібрати та зібрати штатний перемикач, при цьому не зламати та не покоцать.
Розібрати зкандачка не вийшло. Тому прошу підказати як. Я не знайшов.
Предлагаю альтернативный вариант - в жгуте проводов от рулевой колонки под торпедой найти провода от контактов 2 и 3. Судя по маркировке BK/GY и YE/D-BU, они должны быть черный/серая полоса и желтый/темно-синяя полоса. Подключиться в жгуте можно "отводным" коннектром типа такого
2f58efbd-a3bd-428b-8e10-1dd3ff978e67.jpg


Кнопку и переменный резистор/регулятор частоты взмахов ставить на панели. Используется девайс не очень часто и такое решение будет вполне приемлемым, если (или пока) не найдется вариант разобрать.
На Р4 не пробовал, но пробовал ранее на паре других машин. Тоже не получилось с полпинка разобрать подрулевой. И даже после нескольких пинков не получилось без разламывания, если не видны заводские винты/саморезы (а был и такой вариант), которые скрепляли 2 половинки.

Я правильно понял, что резистор 330 Ом - это режим одиночного взмаха? Потому что по ссылке выше автор пишет про 750 Ом, но там точно режим "малого газа". Безусловно, лучше использовать режим одиночного взмаха.
 
Винести додатково ідея має право жити, але хотілось би в підрульовий.

330 Ом по схемі, я пробував - так раз махає і все.

Предлагаю альтернативный вариант - в жгуте проводов от рулевой колонки под торпедой найти провода от контактов 2 и 3. Судя по маркировке BK/GY и YE/D-BU, они должны быть черный/серая полоса и желтый/темно-синяя полоса. Подключиться в жгуте можно "отводным" коннектром типа такого
Не хочеться розпаковувати замотану антискрипом косу провідників. Ще, але це не точно, немовби колір у мне не співпав з схемою. І такими конекторами я користувався при підключенні в Славуті. Супер. Але там замотаної коси не було, просто розкид провідників.
То як там розібрати саму ручку? Одноклубник Мagistr кинув посилання з драйва, де схожий ричажок розібрали, але з Міцубісі. Написано - "сдернуть колпачек". Ну-ну.
Я й до цього пробував, тільки нігті "здьорнув" і пластикову картку заламав.
 
  • Like
Reactions: MAV
Дійсно "сдернуть ковпачок".
При нагоді спробую. Тут треба тонкий пластиковий розжимач, для мобілок є такі, тільки не широкий.
Пощупав, кріплення по кругу, самозажис ковпачком
 
Трошки інфи.
Зняв перемикач, покрутив в руках. Висновок. У нас пластмасова болванка ричажок, здається пустотіла. Вона закінується формою ковпачка. Далі на неї надіто тонке кілечко, потім широке широхувате, потім трубка з написами. І розібрати можна тільки почавши розбирати сам модуль перемикача. Для розуміння привожу фото лівого ричажка з Шевроле Круз.
изображение_2023-08-03_154436057.png
Та частина, яка з платою, у нас моноліт з "ковпачком".
 
Цікава історія, принагідно згадується мені, пов"язана з цією самою паузою. Був у мене лачік 4 роки до равона. Там воно все регулюється, звісно. Десь через пару тижнів після придбання равону втрапив під дощ і побачивши рифлене кільце на важельку по аналогії з лачиком вирішив підправити паузи. Посмикавши безрезультатно поїхав к дилеру )
Але смішно буде далі. Менеджер вислухав уважно, помацав важіль, покликав спеца, той також помацав, знизав плечима і.... вирішили робити запит виробнику. Сфоткали пробіг, реквізити, записали телефон, пообіцяли подзвонити як вирішиться с запчастиною. Десь через місяць з оказією проїзжав повз дилерське СТО. Там люди, виявляється, підійшли до справи серйозно, передивились з десяток равонів доки второпали що й до чого. Але передзвонювати не ризикнули )
 
Щось форумчани не проявляють активність, опція всім наче як потрібна, а ідей і способів реалізації нема.
 
Щось форумчани не проявляють активність, опція всім наче як потрібна, а ідей і способів реалізації нема.
Так это проблема только для Р4, у Р2 с этим все нормально. :D
 
опція всім наче як потрібна, а ідей і способів реалізації нема.
... или каждый для себя подумал и решил, что овчина выделки не стоит. Я из этой категории. Разломать переключатель без уверенности в успехе обратной сборки - меня перспектива не радует, например. С учетом ситуации с нашими запчастями сейчас можно вообще остаться без подрулевого.
 
Ну не знаю... Меня вот больше интересует автоматический дальний свет, датчик дождя, круиз контроль и климат.
С круизом есть возможности, но как с остальным? Уже запарился крутить ручки на климате...
 
Так это проблема только для Р4, у Р2 с этим все нормально. :D
То мозок відмер і не думає. Я вашу позицію зрозумів. Професіонал не працює безкоштовно і для когось.

... или каждый для себя подумал и решил, что овчина выделки не стоит. Я из этой категории. Разломать переключатель без уверенности в успехе обратной сборки - меня перспектива не радует, например. С учетом ситуации с нашими запчастями сейчас можно вообще остаться без подрулевого.
Так, чую скрип... Слушна думка. Не будемо розбирати підрульовий. Чую про варіант та/чи паралеленя сигналів в підрульовій колонці. Підрульовий перемикач тільки штатний інструмен подачі сигналів. Лишилось їх правильно опрацювати. Слушна думка.
Може є адекватна ідея рішення гуру? В рамках мецинацтва, звичайно, "безвоздмєзно тоєсть даром".
 
Последнее редактирование:
То мозок відмер і не думає. Я вашу позицію зрозумів. Професіонал не працює безкоштовно і для когось.
Честно, говоря я не понял, что ты хотел этим сказать, ну да ладно.
Я просто написал, что у Р2 с завода эта функция есть и работает нормально, и по-этому владельцам Р2 эта проблема не интересна.

P.S. намек был на то, что может стоить копнуть в сторону Р2, как она там реализована, и возможно с Р2 можно её интегрировать в Р4 - бренд то один и не исключена унификация и совместимость, т.е. готовое решение уже может оказаться под боком.
 
Може є адекватна ідея рішення гуру?
Спасибо за комплимент, но если пролистать чуть выше, то самое простое и эффективное решение по мнению "гуру" уже было выше:
Предлагаю альтернативный вариант - в жгуте проводов от рулевой колонки под торпедой найти провода от контактов 2 и 3. Судя по маркировке BK/GY и YE/D-BU, они должны быть черный/серая полоса и желтый/темно-синяя полоса. Подключиться в жгуте можно "отводным" коннектром типа такого...
Но это решение было отвергнуто:
Не хочеться розпаковувати замотану антискрипом косу провідників.
Лично мне непонятно почему расплести косу неприемлемо, если опция так нужна. Даже если вдруг не совпали цвета проводов, то парой иголок и пробником-пищалкой за пару часов прозваниваются даже более сложные схемы. тем более, что в авто провода толстые и изоляция виниловая. Куда как сложнее иметь дело с тонкими проводами МГТФ, например, но тоже решаемо.
 
Cobox, я просто не зрозумів вашого натяку.
Щодо Р2, треба глянути, але чуйка каже, що там така ж різниця як і між Р4 та Cruz.
Зараз згоден, краще мати справу з косою провідників.
Але управління планую ручкою. По типу як на Ланосі/заз/ваз.
 
Але управління планую ручкою. По типу як на Ланосі/заз/ваз.
У меня не было никогда Ланоса и на последнем моем ВАЗ 2111 не было регулировки частоты взмаха дворников. Что там за логика ?
Нашел вот про Ланос, но там нет никакой ручки, управление манипуляцией подрулевым, с переключениемв прерывистый режим и "дерганием" на себя:
Регулировки дворников Дэу Ланос
Стоит отметить, что представленный ниже способ подходит как для Ланоса, так и для Сенса, так что использовать его можно на обеих моделях авто. Для проведения регулировки выполняем такие действия: Включаем дворники в первое положение.В таком случае дворники работают с паузой в 3 секунды. После этого нажимаем подрулевой переключатель дворника один раз на себя – быстрым движением без задержки.Далее следует отсчитать желаемое время паузы в работе дворников. После чего еще раз нажать рычаг на себя.В данном случае дворники были выставлены на паузу в 9 секунд. Таким образом можно выставить паузу на любое желаемое время. Положение дворников перед нажатием рычага на себя в процессе программирования не важно.Важно не забывать о том, что нажатие рычага на себя должно быть максимально коротким.
Сделать такое несложно, нужно понять, что включен прерывистый режим и дальше отслеживать нажатие дворника "на себя" (включение омывателя). Само-собой, придется резать провод управления от подрулевого в ЭБУ на управление омывателем и делать еще логику его включения, чтобы во время "программирования" не включался омыватель.
 
В Ланосі на першому режимі:
1. натискаєш омивач.
2. Вичікуєш паузу(макс. до 27 с).
3. Ще раз натискаєш омивач.

І машина включає двірник через такі проміжки часу.
Після виключення запалення - режим стандарт. Але під час поїздки режим зберігається
 
Ддя ЗАЗ і ваз є Переривач склоочисника з регулюванням паузи 724.3777-01 (аналог 413.3777) ЕНЕРГОМАШ Детальніше: https://azon-avto.com.ua/ua/p564335305-preryvatel-stekloochistitelya-regulirovkoj.html

2 Регулювання паузи

2.1 Встановіть перемикач режимів склоочисника в положення «Преривісний режим» — встановлена стандартна пауза роботи склоочисника (приблизно 5 секунд між помахами щіток).
2.2 Для зміни паузи переведіть перемикач у положення «Вимкнено» і, витримавши необхідну паузу, переведіть у положення «Привиситий режим». Установлять нове значення паузи. Діапазон зміни паузи від 0,5 до 45 секунд.
2.3 Павузу можна змінити й іншим способом: перевести перемикач у положення «Непереривний режим» і впродовж першого помаху щіток, назад у положення «Преривистий режим». Значення паузи буде рівне інтервалу часу від останнього помаху щіток до моменту перемикання перемикача режимів у положення «Неперервний режим». Павузу можна змінити в будь-який час, повторюючи пункт 2 або 3.

Думаю зробити по логіці п. 2.2.
придется резать провод управления от подрулевого в ЭБУ
Так. Це краще чим лишитись перемикача та простіше чим курочить ручку. Признаю. Психологічний бар'єр подоланий. Гарнтії вже немає.
 
  • Like
Reactions: MAV
Думаю зробити по логіці п. 2.2.
Любая микросхема-контроллер вполне подойдет. STM, ATMEGA и далее по списку. с чем есть опыт общения - то и можно смело применять. самое простое и "дубовое" - Ардуинка, под нее софт писать легче и осваивать проще, если с другими контроллерами не имел опыта ранее.
 
Трохи вивчав РІС та micro C. Але малувато. Тому буде складнувато. Треба розбиратись.
Ще пару питань. Я так розумію замикання 5 контакту підрульового перемикача запускає тільки омивач і може працювати окремо? А мотор очисника той самий контакт 3 через резистор 330 Ом, що й одиночний взмах? І тільки парне замикання дає повну процедуру омивання з щіткою?
Друге питання , а дайте посилання на схему R2, бо не знайшов‍.
 
Назад
Вверх Снизу