R2/Spark Равон Р2.Проблема по лямбда зонду.

vale

Новичок
Сообщения
5
Город
Хмельницький
Авто
Равон р2
Равон R2.Проблема машина тупить на бензині,їде ривками,давиш на газ їде на мінімальних обопотах потім ніби прориває.Хоча зранку на холодну заводиться обороти плавають секунд15 і вирівнюються працює і їде добре і переключається на газ,коли примусово відключити газ,починаються проблеми дергаїться їде ривками.Якщо їхати на бензині їде добре до поки непрогріється. Опорна напруга лямбда зонда 1.7вольт.Напруга подогревателя лямбди 9вольт.це коли брати маса що йде з ебу,коли маса з кузова 12.5в.На газу їде без проблем.

Д
 

Вложения

  • Screenshot_2025-04-29-15-25-52-464_com.us.thinkdiag.plus.jpg
    Screenshot_2025-04-29-15-25-52-464_com.us.thinkdiag.plus.jpg
    95 КБ · Просмотры: 3
  • Screenshot_2025-04-29-15-25-20-097_com.us.thinkdiag.plus.jpg
    Screenshot_2025-04-29-15-25-20-097_com.us.thinkdiag.plus.jpg
    94,7 КБ · Просмотры: 3
  • Screenshot_2025-04-29-10-00-47-455_com.us.thinkdiag.plus.jpg
    Screenshot_2025-04-29-10-00-47-455_com.us.thinkdiag.plus.jpg
    104,8 КБ · Просмотры: 3
Навряд чи лямбда.
Відключи роз'єм. Побачиш.
Поломка лямбди переводить ЕБУ в середній режим по суміші, але плаваючих обертів не буде!

Тиск палива в магістралі наприклад, 100% фільтр палива не мінявся бо газ. Можливо прийшла черга фільтра на заміну.
 
Напруга подогревателя лямбди 9вольт.це коли брати маса що йде з ебу,коли маса з кузова 12.5в.
Если это так, то ищи окислившуюся или открутившуюся массу. 3,5 В потерь на массовом проводе = ЭБУ получает совсем не те параметры, которые есть в реалии. И в том числе эти ошибки влияют на "показания" лямбды .
 
Навряд чи лямбда.
Відключи роз'єм. Побачиш.
Поломка лямбди переводить ЕБУ в середній режим по суміші, але плаваючих обертів не буде!

Тиск палива в магістралі наприклад, 100% фільтр палива не мінявся бо газ. Можливо прийшла черга фільтра на заміну.
Сьогодні зрану запустив двигун з відключеною лямбдою,з самого початку була нестабільна робота,троїв і заглох,підключив ламбду запустив працює нормально десь до 70 градусів.А так як авто на газ перемикається при 48градусах,цьго раніше не помічав що на бензині непрацює нормально.Ця проблема з бензином проявлялась поступово.

На газу працює навіть з відключеною лямбдою
 
посмотри сперва какие топливные коррекции у тебя на газе после того, как ты на газе поездишь минут 20-30.
 
Сьогодні зробив заміри з підключеною лямбдою і заведеним двигуном.Напруга на підігріві ламбди скаче від 0в до 12в.Відключив лямбду напруга на заведеному двигуні 11воль.Сигнальний і маса від 0.1до 0.9 в.при відключені ламбді напруга опору 1.8в.про що я писав раніше.
 
Корекція бензин.Довготривала -5. +10. На газу -10 -17.
добейся сперва настройки газа, чтобы разница между длительными коррекциями была не значитальной. Скорее всего у тебя ЭБУ не может нормально формировать смесь бензиновую из-за большой разницы в коррекциях.
 
Та ну.
Газ бере дані з форсунок, і далі вносить корекції.
Проблема то на бензі. Тобто на чистих даних ЕБУ.
 
Та ну.
Газ бере дані з форсунок, і далі вносить корекції.
Проблема то на бензі. Тобто на чистих даних ЕБУ.
а теперь представь, что происходит, когда эбу накопил коррекцию на газе -17 и при переходе на бензин он на бензине начинает беднить смесь, так как коррекция в его могзу осталась все еще газовая и не соответствует реальным потребностям. Да, со временем она адаптируется и прийдет в норму, но до того момента, как это произойдет, машина будет работать на бедной бензиновой смеси со всеми вытекающими последствиями.
P.S. адаптация только начнет изменятся после прогрева мотора.
 
Назад
Вверх Снизу