Общее Прямий вприск + ГБО

garikafterwork

Designer
Команда форума
Сообщения
1.619
Город
Бровари/Княжичі
Авто
Peugeot 508
Хотілося б дізнатися чи можливо встановити ГБО на турбо двигун з прямим приском?
Чи варто це робити? Які плюси (якщо є) та мінуси даного ребусу?
Просто поглядаю на нове авто з таким двигуном, але за для зменшення вартості кілометру пробігу хотілося б мати можливість заправлятися дешевим паливом.
Тема не нова, але розкидана по всьому форуму.
 
Хотілося б дізнатися чи можливо встановити ГБО на турбо двигун з прямим приском?
Чи варто це робити? Які плюси (якщо є) та мінуси даного ребусу?
Просто поглядаю на нове авто з таким двигуном, але за для зменшення вартості кілометру пробігу хотілося б мати можливість заправлятися дешевим паливом.
Тема не нова, але розкидана по всьому форуму.
Ставится.
Дорого.
Выгодно только при существенных пробегах.
 
Последнее редактирование:
Дорого це скільки?
Бо, мені озвучували цифру в $1000
Але зважаючи на той факт, що нормальне ГБО 4-гопокоління коштує під 600-800 доларів, то 5-те покоління за 1000 то начебто і не дорого :)

Ну, а пробіг у 15-20К в рік це суттєво чи ні?
 
Дорого це скільки?
Бо, мені озвучували цифру в $1000
Але зважаючи на той факт, що нормальне ГБО 4-гопокоління коштує під 600-800 доларів, то 5-те покоління за 1000 то начебто і не дорого :)

Ну, а пробіг у 15-20К в рік це суттєво чи ні?
Хороше ГБО-5 не буде коштувати 1к баксів :)
 
Дорого це скільки?
Бо, мені озвучували цифру в $1000
Але зважаючи на той факт, що нормальне ГБО 4-гопокоління коштує під 600-800 доларів, то 5-те покоління за 1000 то начебто і не дорого :)

Ну, а пробіг у 15-20К в рік це суттєво чи ні?
То тебе озвучили цифру на четвертое поколение, на котором ты будешь ездить в режиме бензин с газом. Правильное ГБО на прямой впрыск будет около 2к еврика.
 
То тебе озвучили цифру на четвертое поколение, на котором ты будешь ездить в режиме бензин с газом. Правильное ГБО на прямой впрыск будет около 2к еврика.
За такі гроші можна і на бензині непогано і довго їздити:)
 
За такі гроші можна і на бензині непогано і довго їздити:)
Вот потому, тут пробег авто до продажи очень важен. Если пробег планируется менее 50к и потом на продажу, то ставить ГБО на директ нет особого смысла.
 
Если пробег планируется менее 50к и потом на продажу
Та тут даже если итоговый меньше 100К, то не стоит ввязываться, учитывая риски нарваться на суперспециалистов. "Переплата" на бензе в этом случае, размазанная по времени, вообще будет незаметной.
 
Назад
Вверх Снизу