R4/Cobalt LED Габариты, Ravon R4. Code 21,22.

Я рахував, там ємність ну дуже велика потрібна
Зупинився на схемі імпульсного одновібратора, все руки не доходять спробувати.

Кондери не підійдуть.
Формула t=RC.
Але R =0. Нехай 0,1 Ом.
То для 10 мс треба 100 000 mF.
 
Покажу вам как с другими галогенами дальний выглядит, очень приятно вживую, вчера ещё туман был, так вообще хорошо на фотке не из-за руля, ближний)

И кто уже менял лампочку в бардачке, подскажите как это сделать)
 

Вложения

  • IMG_4676.jpeg
    IMG_4676.jpeg
    195,6 КБ · Просмотры: 15
  • IMG_4675.jpeg
    IMG_4675.jpeg
    160,8 КБ · Просмотры: 15
Зупинився на схемі імпульсного одновібратора, все руки не доходять спробувати.
Да, тоже отличный вариант. Насколько помню - опрос ламп (кроме стопов) происходит после включения зажигания, так? Запускать одновибратор собирался по фронту импульса?
Со стопами чуть сложнее - они после нажатия на педаль опрашиваются импульсами с достаточно маленьким периодом - это выяснили еще установщики камер заднего вида на Кобальтах - там нужно тщательнее подбирать длительность на одновибраторе.
 
чому 0,1Ом? якщо лампа на 55Вт то 3-4Ом
Принципиально мало что меняет. Вместо 100 тыщ мкф будет 3+ тыщи, а значит - подойдет только электролит, у которого емкость в авто при колебаниях температуры будет плавать +/- 30% и более. Далеко не лучшее схемотехническое решение.
 
RC цепочка, в якості R - спротив підводящего провода.
Лампа, то вже нагрузка.
 
Конденсатор зарядиться і повторне опитування буде провалене.
 
Заглуши авто, вимкни запалення та знову зеведи авто. І отримаєш помику, бо конденсатор не встиг розрядитись, навіть якщо система опитує один раз.
 
Коденсатор разрядиться за 5-7 міоісекунд.
А система опитує 1 раз за сеанс включення запаленя і при першому включенні приборів.
Після рестарту - все повторюється.

В мене габарити і фари led. Тому я знаю.

Один раз 3-4 рази натискую ОК на ричажку і поїхав. А пімля рестарту знову. Але в процесі їзди, включення/виключення фар, помилка більше не показується.
 
Ок, добре встановили, що у нас опитується один раз за сеанс (але чую, що це не так, довести не можу).
Я рахував, там ємність ну дуже велика потрібна
Тоді це буде не мілі секунди, навіть з невеликим розрядним резистором, бо
То для 10 мс треба 100 000 mF
А такі ємності за мілі секнди не розряджаються.
Тому
Заглуши авто, вимкни запалення та знову зеведи авто. І отримаєш помику
 
Последнее редактирование:
Формула приблизна t=RC
Для габаритів
R 3,5 (144/42 )
t беремо 10мс

Треба конденсатор
С 1 Е-3 ( 10 Е-3 / 3.5) тобто на 1 000мФ
Можна спробувати....
 
Назад
Вверх Снизу