R4/Cobalt Круіз_контроль

ev.demid

Активный участник
Сообщения
399
Город
Дніпро
Авто
R4
Є цікавість, то я додав тему.
Встановив 21му.
Задоволений 100%
Все робив по інструкції:

Там є координати розробника Сергій.
Окремо купив на ОЛЗ ручку керування а-ля Тойота.
Встановлення блрка 2 години.
Ручки - довше .
Лампу на панелі не зміг підключиии, врізав в козирьок по середині.
 
Закиньте фото , як установили ручку, пліз.
 
Последнее редактирование:
Фото.
Коментарі.

 

Завидую белой завистью :D
Для желающих повторить, позволю себе добавить к очень кратким комментариям ev.demid :
Ізолента не просто так.
Зламав фіксатор.
Перед початком, пропоную потренуватись на роз’ємі лампи ДХО.
Когда-то сам тоже думал сделать, затем полез и посмотрел на жгут и разъем к педали газа. Делать перехотелось. Очень короткие провода, работать нужно вверх ногами (как я понимаю - лежа торсом на водительском сиденье) и большой шанс что-либо сломать, неправильно отрезать/припаять.
Где-то на просторах инета встречал, что энтузиасты находят под капотом продолжения педального жгута и режут там, проталкивая тонкие провода к блоку к-к в салон. Но посмотрел сам - также слабо представляю как это сделать в подкапотном пространстве возле моторной перегородки. Туда добраться еще сложнее, как мне кажется.
 
Так, десь так і є. Мені було дешевше бо по 28.
Якщо є переїзди на великі дистанції, то воно того варте. Я навіть в місті включаю поставив 65 і кочусь в зеленій хвилі.
А на педалі завжди когось випереджаю

А на трасі, чого ставив, я звик зафіксувати ногу та їхати.
А в р4 ,через якйсь час , швидкість падає, екологія. І знову натискаєш, розганяєш.
 
А в р4 ,через якйсь час , швидкість падає, екологія. І знову натискаєш, розганяєш.
+ 1 к смайлику выше. Если можно - поподробней о чем речь? Я не замечал такого, чтобы обороты падали, если нога зафиксирована.
 
Можливо це нюанс автомата.
Ставив 120, через чкийсь час 115.
Поправив 120, знову...
Умови ідеальні траса Дн-Зп.

Як я для себе зрозумів, коробка і двигун - адаптуються, а в мене бзик 120.

Ось тоді я й задумався про круїз.
 
Можливо це нюанс автомата.
Ставив 120, через чкийсь час 115.
Поправив 120, знову...
Умови ідеальні траса Дн-Зп.
На той же трассе, с таким же автоматом, мой бзик около 110. На ровных участках изменений нет, но ели едешь на подъемчик (которых там хватает) то естественно скорость падает, а на спуске - увеличивается. Может в этом дело было?
 
Хз. Декілька разів повторилось, стало не комфортно. А потім подумав, що зараз автомагістралі, і треба круїз.
 
Я теж більше 120 км\год полюбляю, то на трасі К-Х таких змін на рівних участках не помічав, нога втомлювалась так, а от щоб авто чудило - ні. Раптом що у мене автомат.
 
Можливо це нюанс автомата.
Ставив 120, через чкийсь час 115.
Поправив 120, знову...
Умови ідеальні траса Дн-Зп.

Як я для себе зрозумів, коробка і двигун - адаптуються, а в мене бзик 120.

Ось тоді я й задумався про круїз.
Может мышцы ноги расслабляются и ты этого не замечаешь.
 
Так. Мацже
Спочатку було не звично - перезрузки в поворотах.
А то ми машинально ногу трохи відпускаємо.
Ну, і скоріше, я просто лінився, не дотискував обратно.

З КК тепер все стабільно, тепер в поворотах іноді відключаю, але там при активації автоматично повертається швидкість
 
Назад
Вверх Снизу