Доброго усім вечора.
Нарешті добрався до компа.
Авто Равон Р4. Загорівся чек (жовтий). Сканування OBDII зазначає помилку P2008, розшифровка програми - "Привід/соленоїд керування впускного колектора, ряд 1 - розрив".
По відчуттях на поведінку авто ніяк не впливає.
Після скидання помилки, вона знову з'являється через деякий час, при чому, коли через 5 км пробігу, коли через 200-300.
Проблема виникла через день після візиту до офіціалів, проводився кузовний ремонт та ТО 2.
Вердикт офіціалів після кількох візитів - глючить якийсь датчик у впускному колекторі, потрібна заміна колектора в цілому, але зараз запчастини не постачаються, тому невідомо, коли буде, але їздити можна, нічого з авто не станеться.
Можливо хтось стикався с такою проблемою або має якісь ідеї. Буду вдячний за допомогу.
Нарешті добрався до компа.
Авто Равон Р4. Загорівся чек (жовтий). Сканування OBDII зазначає помилку P2008, розшифровка програми - "Привід/соленоїд керування впускного колектора, ряд 1 - розрив".
По відчуттях на поведінку авто ніяк не впливає.
Після скидання помилки, вона знову з'являється через деякий час, при чому, коли через 5 км пробігу, коли через 200-300.
Проблема виникла через день після візиту до офіціалів, проводився кузовний ремонт та ТО 2.
Вердикт офіціалів після кількох візитів - глючить якийсь датчик у впускному колекторі, потрібна заміна колектора в цілому, але зараз запчастини не постачаються, тому невідомо, коли буде, але їздити можна, нічого з авто не станеться.
Можливо хтось стикався с такою проблемою або має якісь ідеї. Буду вдячний за допомогу.