R4/Cobalt Чек, помилка Р2008

svk

Новичок
Сообщения
3
Город
Киев
Авто
Равон Р4
Доброго усім вечора.
Нарешті добрався до компа.
Авто Равон Р4. Загорівся чек (жовтий). Сканування OBDII зазначає помилку P2008, розшифровка програми - "Привід/соленоїд керування впускного колектора, ряд 1 - розрив".
По відчуттях на поведінку авто ніяк не впливає.
Після скидання помилки, вона знову з'являється через деякий час, при чому, коли через 5 км пробігу, коли через 200-300.
Проблема виникла через день після візиту до офіціалів, проводився кузовний ремонт та ТО 2.
Вердикт офіціалів після кількох візитів - глючить якийсь датчик у впускному колекторі, потрібна заміна колектора в цілому, але зараз запчастини не постачаються, тому невідомо, коли буде, але їздити можна, нічого з авто не станеться.
Можливо хтось стикався с такою проблемою або має якісь ідеї. Буду вдячний за допомогу.
зображення.jpg
 
Це комплексна помилка.
Треба перевірити роботу майстрів.
Або Можливо, система не бачить потрібного вакууму. Якщо майстер чистив заслонку, то вона залишається трохи відкритою, там простий алгоритм компенсації забруднення.
Треба зробити рестарт системи.
Для цього просто зняти клему +АКБ на хвилину.
При першому запуску система поверне заслонку на місце.
 
Дякую за допомогу!
Зробив рестарт, почистив помилки, однак у постійних вона залишилася.
Screenshot_2022-11-08-13-37-09-228_mureung.obdproject.jpg
Screenshot_2022-11-08-13-37-14-496_mureung.obdproject.jpg

А щодо роботи майстрів, навіть не знаю, що перевіряти, звичайне ТО, заміна мастила та фільтрів. Хоча патрубок воздуховоду після їх "роботи" ставив на місце і фіксував хомутом, який був відкручений.
 
Дякую за допомогу!
Зробив рестарт, почистив помилки, однак у постійних вона залишилася.
Посмотреть вложение 9105
Посмотреть вложение 9104

А щодо роботи майстрів, навіть не знаю, що перевіряти, звичайне ТО, заміна мастила та фільтрів. Хоча патрубок воздуховоду після їх "роботи" ставив на місце і фіксував хомутом, який був відкручений.
Ось це й треба перевірити.
Ще варіант, що є протік воздуху крізь щілини. Назіба вони його трогали?
Заміна фільтру - пара кліпс. Нічого не треба відкручувати.
 
  • Like
Reactions: svk
Так, 2 саморізи TORX 25.
Але ж не треба нічого по впускному тракту відкручувати!

Я про електронну заслонку узнав тільки коли про круїз начав думати. І поліз дивитись, як примостити.
 
Це комплексна помилка.
Треба перевірити роботу майстрів.
Або Можливо, система не бачить потрібного вакууму. Якщо майстер чистив заслонку, то вона залишається трохи відкритою, там простий алгоритм компенсації забруднення.
Треба зробити рестарт системи.
Для цього просто зняти клему +АКБ на хвилину.
При першому запуску система поверне заслонку на місце.
Нажаль, не допомогло, через 40 км пробігу знову вискочила помилка і засвітився чек.
 
Зверніться на оф. СТО в м. Київ, Сирецька 33. Там толкові майстри. Можливо не все так страшно, як вам сказали.
 
  • Like
Reactions: svk
Назад
Вверх Снизу