R4/Cobalt Альтернативний/додатковий плафон у багажник

Olexandr

Известный участник
Сообщения
712
Город
Полтава
Авто
Ravon R4 MT 2017
З'явилися на алі нові види лед-світильників для автівок:
54led.jpg
Вони мають на корпусі свій вимикач (мікрокнопка зліва).

У мене зародилася ідея встановити такий на ляді багажника, трохи вище замка, щоб при відкритому багажнику можна було краще, в темну частину доби, освітлювати той простір. Бо буває треба щось витягти/зробити в багажнику, а світла від штатного плафону не вистачає бо він всередині, а речей може бути накладено "під зав'язку". Звичайно зараз у кожного при собі є і телефон і навіть ліхтарик (останнє дякуючи клятим москалям, щоб вони повиздихали вдавившись своїми ракетами, шахеди їм у дупи), але такий плафон, мені здається, непоганим варіант, бо руки залишаються вільними (у кого налобний ліхтарик - не оцінять :D ).
Кріпити думаю якось на стяжки, щоб не шкодити метал ляди.
 
И какая цена вопроса? От чего запитывается?
 
Последнее редактирование:
Ціна - за посиланням в першому пості. 120-160 грн в залежності від розміру, там 4 види:
S60351bf62caa4364931810c548857dafS.jpg

Живлення можна провести від штатного плафона по гофрі що йде до замка.
 
Идея хорошая, раз хочется и есть понимание для себя, что есть необходимость.
Хотя сам солидарен с ev.demid - "В Р4 не бачу сенсу."
Прошу учесть, что китайцы в таких поделках совершенно забывают про теплоотвеод для светодиодов. Крайне желательно перед установкой измерить потребляемый ток и крепить через термопасту на теплоотводящую пластину из расчета площади около 10 кв.см. на 1 Вт. Можно было бы использовать металл кузова в качестве радиатора, но мне лично жалко краску сдирать.
 
Плафон на алюмінієвій пластині, яка, на думку китайцій, і слугує тепловідводом. За ттх потужність 16Вт. За вашою формулою (1Вт = 10 см2) тієї пластини замало, але ж він не постійно світитиме.
Стосовно варіанту товариша ev.demid - там немає окремого вимикача і в моєму випадку треба буде ще й його якось колхозити. А тут все в зборі, тільки живлення подати.

Ну і як завжди діє приказка: на колір і смак всі фломастери різні :)
 
Плафон на алюмінієвій пластині, яка, на думку китайцій, і слугує тепловідводом.
Прекрасно это знаю, но по-прежнему абсолютно уверен в том, что этой пластины крайне недостаточно. Именно поэтому и написал. Далеко не первый год имею дело с LED освещением и хорошо знаю как это работает. Температура кристалла качественного светодиода (не тех, которые лепят китайцы, а именно качественного) допустима до 120 градусов. Дешевых китайских - заметно ниже. Рекомендации производителей LED с учетом теплопотерь на переходах кристалл-подложка и подложка - радиатор: температура радиатора не должна быть выше 70-80 градусов.
После получения девайса рекомендую подключить его на столе и попробовать подать на него 16 Вт. Минуты через 3 на нем можно будет жарить яичницу.
Хрен с ними, диодами, можно другие купить. Но это в конце-концов пожароопасно!
 
Тоді буду сподіватися, що насправді цей плафон не 16ти ватний, а значно менш потужний )
 
А ще питання: чи не засвітить цей ліхтарик помилку на приборці?
 
А ще питання: чи не засвітить цей ліхтарик помилку на приборці?
Теоретично не повинен, бо у мене в багажнику вже встановлена лед лампа і ніяких помилок немає. А ось лед в освітленні номерного знаку дає помилку.
Взагалі лампа в багажнику не є критичним освітленням і не повинна перевірятися ЕБУ.
 
Приїхали ці світильники.
Той що 25 см довжиною (150 см2) - 10.5 Вт споживає,
той що 15 см довжиною (90 см2) - 6 Вт.
 
Последнее редактирование:
Той що 25 см довжиною (150 см2) - 10.5 Вт споживає,
той що 15 см довжиною (90 см2) - 6 Вт.
Площади нижней стороны алюминиевой пластины должно хватать для теплоотвода. Но само-собой, эта часть должна свободно обтекаться воздухом, т.к. пластик/гель на наружной стороне не годятся для теплоотвода. Либо крепить на металл, см. выше.
Зато теперь в багажнике будет светло как в операционной :D
 
Чекаємо на інсталяцію та відгуки :)
Тоді наберіться терпіння ;)
Бо зима вже позаду, день стає довшим... Ще чекаю awg дроти з китаю - сподобались, м'якенькі. Та і натхнення на колупання в багажнику догори дригом треба буде ще дочекатися. :)
 
Ще чекаю awg дроти з китаю
Кхм-м-м-м-м-м.
AWG - это американская система измерения толщины провода. Поэтому диаметр любого провода можно измерить как в стандартных единицах СИ, так и в AWG. https://ru.wikipedia.org/wiki/Американский_калибр_проводов
Другой вопрос, что китайцы обычно маркируют провода на продажу именно по AWG.
Могу предположить, что речь идет о проводах в силиконовой изоляции, например таких? https://www.aliexpress.com/item/100...9!sea!UA!736220455&curPageLogUid=8Vlfbl6EFNKb

Мне они нравятся не только тем что мягкие (хотя и это классно, безусловно), но и тем, что при пайке не оплавляется изоляция, в отличие от ПВХ.
 
Встановив. Вночі ще не тестував.
Дріт (2м) проклав по гофрі від штатного освітлення багажнику, далі під поличкою і знову у гофрі яка йде до замка. Не паяв, скрутка в термоусадці. Між металом світильника і багажника вставив гумові ніжки (завалялись від чогось).

IMG_20230519_192020146_HDR.jpgIMG_20230519_192014172.jpg
 
Назад
Вверх Снизу