R2/Spark RTwo logbook | Мій бортовий журнал

Статус
Закрыто для дальнейших ответов.
Поставив балон на 34 літра. Теж хотів 43, але менеджер мене наочно переконав, що цього не варто робити - узяв балон на 43 літра і... він просто не став. Тобто, його можна було б засунути, трохи деформувавши задню стінку відсіку запаски, але то було б тупо, як на мене. Ну і по висоті він реально випирає над рівнем підлоги багажника. Ні, я не готовий до таких естетичних збочень. 34 літра, до повного десь 27-29 літрів. Цього має вистачити для моїх потреб.
В остальному це: STAG Q-Box Plus OBD, форсунки Barracuda.
"Кнопку" поставив у відсіку під торпедою де вмикаються обігрівачі сидінь. До мене був вже Равон, то кнопку впихнули біля джойстика регулювання дзеркал. Ні. Це не те місце. Та й нівечити панель... Знизу їйсаме місце. Акуратно та гарно.
На свіжому мастилі та на газу двигун став якимось "зефірним". Працює тихенько і м'яко.
Різниці з бензином не відчув. Топить, що на бензі, що на газу однаково.
БК показує приблизно таку ж миттєву витрату пального як і до цього на бензині.
На все про все 11 803 грн.
Я усім задоволений :D
Треба тільки не забути долити антифріз, бо рівень упав. До речі, який у нас залито антифріз? Що купувати в магазині?

0-02-05-2daa331cd45e6c8ec9668c610e952d12c08700bb36c3b87e147f1c8d05af0209_full.jpg
 
Последнее редактирование:
це там, де ви й планували ставити? не в офіціалів? А гарантія?
На Бальзака мені вчора озвучили цифру 20 і 18 тисяч, на жаль, не запам'ятала, що саме вони ставлять... За 18, як він сам сказав, "сборная солянка".
У будь-якому разі, щось 20К мені здалося забагато...
 
Ще один такий цікавий момент.
Коли налаштовували "мізки" ГБО, то попросили завести двигун. Я завів. Майстер мені каже:
- Вимкніть кондиціонер.
- У мене зараз вимкнений кондиціонер! - здивувався я.
Майстер каже, що у нього показує "робота кондиціонера".
- Вимкніть "пєчку". - попросив він, і пояснив, — Якщо обдув стоїть тільки угору на скло, то по замовчуванню вмикається кондиціонер!

І от у мене питання:
Нафіга тоді та кнопка "сніжинка", якщо кондєй вмикається сам?
Як воно працює? Який алгоритм?
Я їжджу майже постійно з обдувом на скло. То, виходить їжджу постійно з увімкненим кондиціонером?
:shock:
 
Так. Ставив там де і планував. Не у офіціалів. І ні краплі не жалкую.
А гарантія? Ну, буду тепер без гарантії. Маю надію не доведеться :D
 
garikafterwork сказал(а):
?
Як воно працює? Який алгоритм?
Я їжджу майже постійно з обдувом на скло. То, виходить їжджу постійно з увімкненим кондиціонером?
:shock:
так воно і працює, при режимі "повністю на скло" автоматично вмикається кондиціонер
 
Йоханий бабай!
То, як перемкнути на скло-ноги, то вікна потіють (((
Навіщо тоді кнопка "сніжинка"?
Ох вже ці узбеки!
 
garikafterwork сказал(а):
Ох вже ці узбеки!
це не ноу-хау :) не тільки в равоні таке є. Логіка в тому, як я розумію, що саме кондиціонер допомогає проти запотівання. Режим "повністю на скло" вмикають найчастіше, коли скло запотіває чи треба його розморозити. І в 9 випадках з 10 в таких ситуаціях доводиться вмикати кондиціонер. Тому тут це об'єднано.
не знаю, мені навіть зручно lol
Раніше я так і робила, вмикала на скло + кондиціонер. Тепер, якщо вологість терпима, то вистачає режиму скло/ноги, а якщо дуже запотівають, то в режимі "на скло" з кондиціонером за кілька секунд просушує.

Наприклад, якщо в режимі "скло-ноги" скло запотіває, увімкніть кондер, та побачити, як швидко воно просушиться :D
 
Та воно то зручно, я не сперечаюся. Але, наприклад, їду я, а вікна не потіють. Як мені їхати без кондиціонера?
 
а нащо тоді в режим "на скло"? Я на прогріві вмикаю на скло, а потім, як прогріється, виставляю комфортну температуру, і на ноги :)
Стас он пропонує трохи змістити перемикач, не знаю, чи допоможе, не пробувала :)
 
garikafterwork сказал(а):
Йоханий бабай!
То, як перемкнути на скло-ноги, то вікна потіють (((
Навіщо тоді кнопка "сніжинка"?
Ох вже ці узбеки!

Я тоже на это накололся, ездил постоянно с положением на стекла, а то потели сильно. Сейчас делаю так: Сначала прогреваю двигатель, потом включаю обдув на стекла продуваю гдето минут 5, потом перехожу на ноги-лицо и обязательно забор воздуха с улице (скорость на 1-2), в таком режиме не потеют.
 
Dr.Techno сказал(а):
обязательно забор воздуха с улице
кстати, вот это точно! Нужно обязательно этот ползунок контролировать :D Если циркуляцию по салону, то будут и с кондером запотевать
 
та я уже несколько раз переводил этот ползунок на циркуляцию (когда с улицы пахло не розами :) ) и буквально через 1-2 минуты стекла начинали запотеватью, тут же переводил обратно и добавлял оборотов на крутилке и все становилось ок.
 
не знаю, я не заметила, что так уж сильнее потеет, но циркуляция воздуха и воздуховоды точно похуже сделаны, потому что есть места, которые не отпотевают даже на второй скорости с кондером :)
интересно, было ли такое у спарков :D
 
salgir сказал(а):
Кстати когда забирал машину в салоне ,жидкость была ниже метки.
а нижняя отметка где? Я ее на бачке так и не нашла. Есть мах. При покупке сказали, что не должно быть ниже шва на бачке :(
Мне вот тоже показалось, что упал, потому что было как раз по шву, но он же был не холодный... Завтра утром на холодную посмотрю.
 
salgir сказал(а):
Я так понял, та единственная метка, должна быть уровнем на холодную. Обычно во всех машинах две метки мин и Макс.
да, обычно макс и мин на равном расстоянии от шва. Но тут макс достаточно высоко над швом, чтобы подумать, что мин должен быть настолько же ниже, слишком большой диапазон получается...
в мануале вообще как-то замысловато написано...

Получается, что на холодную должен быть по отметку мах??

2f1f664157.jpg
 
Последнее редактирование модератором:
не заморачивайтесь, уровень тосола, как и уровень масла, не есть величина "абсолютная".
можно ездить и на минимуме, и на максимуме.
только на минимуме можно ездить "не долго".
и после отметки минимум, при первой же возможности добавить до нужного уровня, на то оно и предупреждение датчиком или уровнем на щупе или в бачке.
часто сталкивался у Фолькса, там датчики на всех жидкостях Minимума.
К примеру, упал уровень масла до минимального уровня, загорается масленка давления масла - желтым.
Это не катастрофа, а лишь напоминание, что нужно долить до уровня.
Даже больше, примерно раз в 2-3 месяца, датчик давления масла загорается желтым... открываем капот, достаем щуп, а там уровень масла в полном порядке...
Бортик, просто если Вы не открывали капот на протяжении всего этого времени, напоминает Вам, что таки надо проверить уровень, на всякий случай.

так что не парьтесь, насчет тосола, главное чтоб бачок не был пустой.
даже уровень ниже половины, никакого вреда не принесет.

Заметить -долить - катать дальше :) как и масло...
 
Все, дядьки, досить! Це мій борт журнал. Мені тут флейм про хон не потрібен :D
Вибачте. Дякую!

Краще підкажіть, яка процедура заміни тех.паспорта в МРЕО, шоб вписати туди ГБО? Скільки це коштує і чи багато часу займе?
 
Статус
Закрыто для дальнейших ответов.
Назад
Вверх Снизу