R3/Nexia Ravon R3 АКПП Полтава

igormax82

Участник
Сообщения
44
Город
Полтава
Авто
Ravon R3
Ну, приймайте в сім'ю:). Шукав Равон Р4. Навіть один замовив огляд, але не склалося. І тут знаходжу оголошення про продажу Р3 АКПП повна коммплектація, новий. Виїхава з салону в червні 2021. Пробіг 19500 км. Відчуваю подвох. Нові авто зазвичай так не продаютьяся. По телефону власник сказав, що шукає зараз автобус для бізнесу. Авто нове і взагалі нічого казати. Лише на задньому бампері показав невиликі (розмір з одну копійку, а то й менше) подряпини. І все. Сів в машину і поїхав в Київ дивитися. Поки був на заправці в Києві по олх знайшом спеціаліста з прибором щоб кузов подивився, а то може авто вже й на криші побувало. Власник, виявився прекрасною людиною, і в подальшому це не змінилося. Експерт все облазив, відвів мене в бік і сказав, що авто ідеальне. Каже "Бери поки віддають за цю ціну, воно неубиваєме". Звісно я беру. Я його там полюбив як тільки проїхався. ціна 8100. Домовилися за 8000 + зимова резина на дисках 14.
По приїзду скинув власнику завдаток 100уе гривнями щоб не продав нікому. Бо я не міг таке авто відпустити)
В п'ятницю 30.09.22 в Київі в сервісному центрі оформили. Все зайняло 1 час. Це для мене просто неймовірна швидкість. Я, чесно кажучи, був в шоці. В Полтаві по цілому дню стоїш поки експерт надумає глянути. Тут швидко. Побачив, що я з доками стою, підійшов, подивився, пофотав. Через 15 хв. мені видали номера.
Все. Я власник. Авто ідеальне. На гарантії, ТО2 на 15000 зроблено. АКПП, підігрів зеркал, датчик тиску в колесах. Поки їхав і до приборки звик і вона мені вже норм. Їде як вкопана після ланоса, а ще сидиш якось так височенько. Плавність ходу ммммм. Не дарма я тільки АКПП хотів. Фото тільки ті що в сервісному центрі зробив, та по дорозі додому.

IMG-a8f61800aa77c0d923c04cccb8b8d4ff-V.jpgIMG_20220930_115122_140.jpgIMG_20220930_114958_822.jpg20220930_142002.jpgIMG_20220930_125408_485.jpgIMG_20220930_130336_640.jpgIMG_20220930_155143_163.jpgIMG_20220930_172108_585.jpgIMG_20220930_130106_688.jpg
 

Вложения

  • 20220930_142002_1.jpg
    20220930_142002_1.jpg
    158,7 КБ · Просмотры: 25
Тепер ставити газ буду. А згодом і сигналку бо, чесно кажучи, постійно ключиком крутити це ще те задоволення...

Пан @Cobox чи не підкажете який балон в Р3 влізе так щоб горба не було в багажнику. В ланосі 200/600 то трішки випирає. Сюди поки в корзину додав 180/200 на 37л. Думаю, може все ж таки 200/600? Якщо є хоч одне фото підкапотки р3 взагалі чудово. хочеться поглянути в яке місце редуктор ставили. Я для цього обрав редуктор без клапана. Може його прийдеться десь ховати.
 
Ну, приймайте в сім'ю
Велкам! Пусть машинка радует. Уверен, что сожалений не будет.
Чуть больше года назад я "выхватил" свой Р4 на автомате с чуть меньшим пробегом и чуть дешевле. На машине, правда, ремонтировалось несильно крыло возле левой фары, пара мелких вмятин на дверях и несколько царапин на бампере. В остальном - впечатления схожи. Так что почти что "братья" :D
 
Поздравляю!
Газ на этот мотор не рекомендовал бы... Регулировка дороже чем выгода от газа.
 
Маєте на увазі клапана?
Да, они.
До войны официалы брали за регулировку 10-12к грн. Сейчас явно больше... И регулировка это около 40к пробега. Гемора с двигателем больше чем окупаемость.
 
Щось дуже багато вони беруть і щось дуже мало пробігу. Там мабуть газ поставили і ніхто туди не ліз дивитися. Їздило як їздило. Може й на бідній суміші проїхали весь пробіг. Люди по 100к +- їздять без проблем

Я газ поставлю то гарантії скоріше всього не буде на мотор і так. Тому клапана точно не у оф. регулювати буду
 
Щось дуже багато вони беруть і щось дуже мало пробігу.
Такие цены везде. Самое дешевое что я находил на нашем форуме было 7000грн. И все откатывают около 40к и начинают стучать. Ребята подтвердят.
 
Якщо в бортовик завітає АДВОКАТ, то він може багато чого цікавого розказати про ГБО і пробіги.
Або зайди в його бортовик, почитай.
 
Люди по 100к +- їздять без проблем
Возможно так ездят на авто с гидрокомпенсаторами?
На Равонах гидриков нет, регулировка через замену стаканов (если делать по-нормальному), стаканы недешевы. Ну и самое главное - при разборке зафиксировать шестерни на приводе ГРМ. Штатно - очень трудоемко и сложно, вроде бы как через снятие картера. Умельцы колхозят хитровыгнутые блокираторы/фиксаторы. В любом случае, работа не на один день. Как минимум - сначала разобрать/измерить зазоры, затем заказать стаканы нужного размера (еще надо найти у кого найдется весь нужный конкретно в твоем случае ряд), подождать пока привезут - и только потом собирать.
Бортовик Адвоката, тема тут про регулировку клапанов и Драйв2 в помощь. Там по этому поводу много чего можно почитать :D
 
Да уж... ( но на бензине их же тоже регулируют?

Неужели тут форум равонов на бензине?:)
П. С. Ну, газ ставлю в любом случае. Люблю я на газу ездить. +в период войны я оценил наличие двух баков. А там посмотрим.
 
Да, ладно, що движок равона від жм гірше МЕМЗ? На ньому з ГБО регулювали раз в 20к км і тільки на одному циліндрі бувало зходив якийсь клапан на 0.05 мм.
 
Неужели тут форум равонов на бензине?:)
П. С. Ну, газ ставлю в любом случае. Люблю я на газу ездить. +в период войны я оценил наличие двух баков. А там посмотрим.
Хас зло:D
 
Да, ладно, що движок равона від жм гірше МЕМЗ? На ньому з ГБО регулювали раз в 20к км і тільки на одному циліндрі бувало зходив якийсь клапан на 0.05 мм.
Мені теж так здається. + крутити його дуже не потрібно. У нас на 3к вже 120 на спідометрі. Якщо на бідній суміші не їздити то ходитиме +-так само. Якщо не довше.
 
Да уж... ( но на бензине их же тоже регулируют?
На бензине регулируют как раз на 100 тыках. Некоторые ездят и дольше, но уже рискованно.
А на газе рекомендуется регулировка не реже, чем через 40 тык.
Были бы гидрики на этом моторе - с газом вообще никаких проблем бы не было.
Хотя я по-прежнему считаю, что в перспективе нескольких лет относительная дельта между пропан-бутаном и бензом будет меньше. Экономика ГБО начнет страдать еще сильнее.
Газ в мире дорожает, подорожание пропан-бутана неизбежно относительно нефти и бенза. (для справки: 60% пропан-бутана в мире делают именно из природного газа, "осушая" его до метана)
 
Проте, є така легенда, що пропан і бутан є побічним продуктом при переробці нафти на бензин та що колись його просто спалювали доки маланці не придумали ГБО. Та то є легенда...
 
Экономическая цена проран-бутановой смеси - это 55-60% от цены 95 бензина. Бывают перекосы - но это все временные факторы, которые потом все равно уходят и цена возращается к своему экономически обоснованному уровню.
 
Назад
Вверх Снизу