R2/Spark Дует теплым воздухом

Maksym

Участник
Сообщения
41
Город
Kyiv/Tashkent
Авто
Spark
При установке регулятора температуры в крайне холодное положение после того как машина прогрелась дует теплым воздухом.
Не зависимо от скорости.
Так как блок печки не совсем закрыт заметил что часть блока печки теплая.
У всех так?
Или как это можно исправить?
 
Здається на всих Равонах і ребрендингових від Шевроле радіатор пічки не перекриваеться і вона завжди шпарить на всю, а поступ теплого повітря в салон регулюється тільки заслонками. На Р4 так це 100% так.
 
Теплий радіатор - Це нормальна історія.
Регулювання заслонкою і легше і надійно.
Праворуч, в ногах пасажира злівв пошукайте привід заслонкою. І рукою перевірте, чи рухається.
Там тросиковий привід, буває облом вушка приводу, де кріпиться тросик
 
Здається на всих Равонах і ребрендингових від Шевроле радіатор пічки не перекриваеться і вона завжди шпарить на всю, а поступ теплого повітря в салон регулюється тільки заслонками. На Р4 так це 100% так.
можно сказать еще проще, у всех современных авто так :)
 
А там де клімат контроль стоїть? Хіба регулювання температурою виконано не перекриттям подачі ОР через радіатор пічки шляхом електричного клапану?
 
Ні, заслонки на воздух. Там на заслонках сервоприволи стоять.
Я робив собі, так прийшлось на 10 кг ставити серву і це коштувало 10уе, і це на заслонку, а на ОЖ треба ще сильніше, та й їх вартість за 50 уе і більше.
Доречі, в старих машинах регулятори ОР були слабким місцем. Або тікли, або клинили.
Тому зараз у всіх по воздуху регулюваая.
 
Кстати еще вопрос по системе вентиляции. При включении рецуркуляции воздуха все равно запахи, то есть воздух с улицы затягивает. У всех так?
 
Кстати еще вопрос по системе вентиляции. При включении рецуркуляции воздуха все равно запахи, то есть воздух с улицы затягивает. У всех так?
А ты думаешь, что если на равоне включить рециркуляцию, то авто герметизируется и можно погружаться на дно лужи, как подлодка? :)
 
При включении рецуркуляции воздуха все равно запахи, то есть воздух с улицы затягивает.
Все зависит от интенсивности запахов. Авто не герметично на 100% и приток воздуха все равно будет, хоть и не большой

Штырлиц, опередил, гат. Успел, пока я отвечал про реле, встиснуться впереди :gordiy:
 
Кстати еще вопрос по системе вентиляции. При включении рецуркуляции воздуха все равно запахи, то есть воздух с улицы затягивает. У всех так?
Яке положення регулятора напрямку потоку?
Якщо "тільки лобаш" (крайнє праве положення), то тут "герметизація" відключена постійно, а кондиціонер включений постійно. Це є в окремій темі: Робота кондиціонера
 
Последнее редактирование:
На других машинах был эффект от включения рециркуляции. Тут же особо не помогает -запахи все равно в салон идут.
 
В ссылке ошибка, исправь, плз. Вот корректная ссылка.
 
В ссылке ошибка, исправь, плз. Вот корректная ссылка.

:kolobok-redface:
Виправив.
То буфер обміну на телефоні підглючує :2dash2:, вже не перший раз таке помічаю :kolobok-evil:

На других машинах был эффект от включения рециркуляции. Тут же особо не помогает -запахи все равно в салон идут.

Напрямок обдуву міняти пробували?
Я теж перші роки не розумів що за ... . А виявилось що все працює як слід, просто с заводу машина запрограмована не закривати заслінку при обдуві "тільки лобове", а я саме в такому положенні і тримав той перемикач.
При цьому індикація світиться, а ефекту немає.
 
А виявилось що все працює як слід, просто с заводу машина запрограмована не закривати заслінку при обдуві "тільки лобове"
Отключил эту "фичу" в свое время, и убеждаюсь, что не зря, в том числе и для рециркуляции, как оказывается :D
 
Кстати еще вопрос по системе вентиляции. При включении рецуркуляции воздуха все равно запахи, то есть воздух с улицы затягивает. У всех так?
у меня помню включал, не было запахов
 
Назад
Вверх Снизу