Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Примечание: This feature may not be available in some browsers.
Дякую, підказали де шукати проблему! Банально хомут повітряного патрубка який іде до самого дроселя ослабшав та відкрутився повністю. Я рукою намацав його. Подивлюся чи зникне проблема тепер. Якщо ні, то буду чистити дросель.Була схожа проблема при пробігу 41т з ранку , коли сиро та холодно, помив дросельну заслонку , проблема зникла.
Так це може бути, цілком ймовірно, що його просто забули затягнути на СТО, тому що він зовсім висів. Сам він би не зміг так ослабшати. Подивлюся протягом неділі, що буде з авто, потім напишу результат ремонту! Але вже можу радити всім періодично перевіряти ці хомути чи добре вони затягнуті.Напишіть про результати, думаю всім буде цікаво.До речі хомут могли погано затягти при заміні повітряного фільтра.
Этот хомут точно на подсос и такое поведение не влияет, так как учет воздуха начинается ПОСЛЕ дроссельной заслонки, а не ДО.Дякую, підказали де шукати проблему! Банально хомут повітряного патрубка який іде до самого дроселя ослабшав та відкрутився повністю. Я рукою намацав його. Подивлюся чи зникне проблема тепер. Якщо ні, то буду чистити дросель.
Что тогда может быть? Грязный дроссель? Свечи?Этот хомут точно на подсос и такое поведение не влияет, так как учет воздуха начинается ПОСЛЕ дроссельной заслонки, а не ДО.
Впервые слышу, чтобы это было нормальным. За почти 20 лет эксплуатации нескольких машин с инжектором ни одна из них так себя не вела, само-собой когда была исправна.утром в холод это практически нормально.
Акум в нормі?Подскажите пожалуйста, кто знает, что может быть. Авто R2 утром после запуска сразу сама газует до 3000 потом сразу спадает до норм до 1000 оборотов и ниже. Не всегда так бывает, но иногда происходит. Очень не привычно. Что это может быть?
Акум вже старий. 5 років йому, але машину заводить без проблем, тому навіть не знаю. Поки що схоже, що проблема зникла. Після фіксації хомута на місце. Але зараз їжжу не дуже багато, тому може ще не час радіти.Акум в нормі?
Це схоже на каліброаку ХХ.
Якщо при старті сильно просіда напруга .
Если аккум дохлый, то при запуске стартер "захлебывается", практичсеки гаснут все индикаторы, лампы освещения и т.д. Тогда аккум менять.Акумулятор не міняв з 2017 року, може через нього?
Не завжди але іноді, крутить ніби слабо та довше ніж ранішеЕсли аккум дохлый, то при запуске стартер "захлебывается", практичсеки гаснут все индикаторы, лампы освещения и т.д. Тогда аккум менять.
Если крутит как обычно - тогда дело точно не в аккуме
Просто вранці вольтаж. На холодну.Не завжди але іноді, крутить ніби слабо та довше ніж раніше
Спробую заміряти показники акумулятору
В мене вже 5 з половиною років . Думаю теж про заміну, хоча й передумов поки нема. Але з урахуванням відключень світла , думаю старий забрати в будинок, а в равлик поставити новий .Рідний акум проробив 6 років
Так як мій вмер, а в магазині не було жодної відомого мені бренду акумуляторів, взяв який презентували Akcel 52AH 470AВ мене вже 5 з половиною років . Думаю теж про заміну, хоча й передумов поки нема. Але з урахуванням відключень світла , думаю старий забрати в будинок, а в равлик поставити новий .
А який взяли?