R2/Spark Плавають оберти двигуна.

Bober

Новичок
Сообщения
15
Город
Ірпінь
Авто
R2
Добрий день, недавно придбав r2 2017року з пробігом 68тисяч газ-бензин. Проїхав тисячу км і замітив плаваючі оберти на холостому ходу. На холодну, на гарячу, плаває десь 200 обертів. Свічки міняні 10тис тому, фільтр повітряний я замінив, заслонку зняв і помив. Датчик абсолютного тиску викрутив, трошки є на ньому нальоту, але в глибині, там де проволочка все чисто. Може є якісь слушні поради?
 
Плавают на каком виде топлива? Только на газе или и на бензине одинаково?
Ты из Ирпеня - постучись за советом к соседу, на сайте - Cobox.
 
Плавают на каком виде топлива? Только на газе или и на бензине одинаково?
Ты из Ирпеня - постучись за советом к соседу, на сайте - Cobox.
на газу, на бензині, однаково. На гарячу та на холодну теж. Але не завжди. Буває заціпить і робить рівно. Проїхав кілька км, знову 200 обертів скаче.
 
Датчик абсолютного тиску викрутив
Был бы ДАД, скачки были бы более размашистыми. Вплоть до Чека на панели .

А так похоже на подсос воздуха. Либо на сбой датчика положения дроссельной заслонки - считай, тот же подсос
 
Ну тут, как правило, всего четыре варианта:
1. Умирает катушка зажигания/свеча или не верно подобраны свечи.
2. Грязный дроссель (обычно со стороны входа воздуха он чистый, а с обратной стороны бурт грязи наростает по кругу)
3. Не верно работающее ГБО.
4. Подсос воздуха.

Чтобы проверить третий рункт, достаточно перекрыть газ в баллоне и поездить пару дней на бензине.
 
Ну тут, как правило, всего четыре варианта:
1. Умирает катушка зажигания/свеча или не верно подобраны свечи.
2. Грязный дроссель (обычно со стороны входа воздуха он чистый, а с обратной стороны бурт грязи наростает по кругу)
3. Не верно работающее ГБО.
4. Подсос воздуха.

Чтобы проверить третий рункт, достаточно перекрыть газ в баллоне и поездить пару дней на бензине.
дякую за поради.
Свічки міняли на сирецькій офіціали 10тис тому.
Заслонку знімав повністью і вимив з обох боків.
Газ проходив сервіс два дні тому в Ірпені, заміна фільтрив і налаштування карт. Двигун зразу запрацював рівно, проїхав пару км і знову поплив.
Подсос повітря мабуть. Треба десь диму туди запустити, щоб зрозуміти звідки смокче.
Хоча... Смутниє сомнєнія є. Попередній власник казав, що довго не використовував гбо. Совпадєніє?
 
Последнее редактирование:
Ну, судя с описания, то можно только 2 пункт вычеркнуть.
1. Замена свечей, это ещё не значит, что все катушки хорошо себя чувствуют.
2. Вычеркнули, так как если ты сам помыл, то там уже чисто.
3. Провести ТО и правильно работающе ГБО - это не одно и тоже. Чтобы исключить этот пункт, закрути вентиль на баллоне, выработал газ до перехода на бензин и затем полностью отключи ГБО кнопкой, и покатайся на бензине 200-300, после чего понаблюдай. Если все нормализовалось, то или ГБО кривое или смотри пункт 1.
4. Маловероятен, так как авто новое, но проверить не помешает.
 
Їдеш накатом і добавляєш газу не сильно,відчутний поштовх і авто поїхало.
Коли оберти на холостих стабільні, їдеш накатом і добавляєш газу, то авто розганяється плавно.
Вимкну газ і поїду покатаюсь. Там видно буде. Було б добре десь катушку запалювання підмінити попробувати. Нова явно не дешеве задоволення.
 
Було б добре десь катушку запалювання підмінити попробувати.
Легше і швидше придбати тестер. Котушки по 120 баксів за штуку :( Але знову ж таки поки народ ще не вияснив чи допомагає заміна катушок при цьому.
 
Перекрив газ, поїздив пів дня. На бензині заробило все добре.
Приїхав до газовщика, налаштували карти в русі, пока норм. Але поїздив мало. Завтра покаже, чи допомогло.

Легше і швидше придбати тестер. Котушки по 120 баксів за штуку :( Але знову ж таки поки народ ще не вияснив чи допомагає заміна катушок при цьому.
тестер маю, як перевіряти не знаю. Підкажіть, якщо знаєте як.
 
тестер маю, як перевіряти не знаю. Підкажіть, якщо знаєте як.

Все просто:
0. Поматюкався і прокляв всіх конструкторів і їх родичів доки знімав кришку свічногоблоку з Р2 ) - це вже ритуал
1. Зламав Зняв защіпки на катушці - викрутив катушку
2. Поставив тестер замість свічки в катушку
3. Провід від тестера кинув "на масу"
4. Під'єднав катушку до її роз'єма
5. Запускаеш двигун
6. Крутиш "болт" на тестері збільшуючи відстань
https://rozetka.com.ua/183928641/p183928641/
7. Дивишся на іскру

P.S. Двігло буде троїти - це норм ;)

Ай молодец, тонко затроллил:)

Настільки тонко що
 
Последнее редактирование модератором:
тестер - до 400 грн
А что, "совьецький" метод выкручивания свечи и прошивания цепи "катушка-провод-свеча-масса" чем то хуже этого тестера из видео? Или этот метод чем то результативнее в плане оценки катушки??? Или он не так качественно добьет катушку?
Если обороты будут скакать из за пропуска вспышек (не однократно), то ЭБУ вполне способен это заметить и выдать ошибку, считываемую ELM -кой.
 
А что, "совьецький" метод выкручивания свечи и прошивания цепи "катушка-провод-свеча-масса" чем то хуже этого тестера из видео? Или этот метод чем то результативнее в плане оценки катушки??? Или он не так качественно добьет катушку?
Если обороты будут скакать из за пропуска вспышек (не однократно), то ЭБУ вполне способен это заметить и выдать ошибку, считываемую ELM -кой.

Ну він в рази зручниший в тебе є шкала ;)
По друге не видає ЄБУ помилки і все тут ) принаймні в Р2, інколи глохне і все ) І тахометр на плаваючі оберти не реагує )

тестер маю, як перевіряти не знаю. Підкажіть, якщо знаєте як.

ну мультіметром... ніяк )
 
Последнее редактирование модератором:
ну мультіметром... ніяк )
Почему нет? Выкручивается свеча. К ней рукой прижимается кончик плюсового щупа мультиметра, минусовой щуп кончиком прижимается рукой к двигателю. Запускается мотор. Ап! Выкидывает мультиметр, оттаскивает тело экспериментатора и везём машину в сервис!
 
Назад
Вверх Снизу