R2/Spark Писк та хрускіт під капотом

garikafterwork

Designer
Команда форума
Сообщения
1.619
Город
Бровари/Княжичі
Авто
Peugeot 508
Сьогодні з'явився дивний скрежет під капотом. Звук йде, приблизно, від шківа колінвалу де сходяться ремені генератора та кондиціонера.
Схоже на хрускіт сухого, заіржавілого підшипника.


Під "нагрузкою", коли вмикаєш кондиціонер, звук посилюється. Але це відбувається на перших хвилинах заведеного мотору.
Глушиш. Заводиш і нормально.

 
Срочно ехать на сервис! и показывать. Возможно что-то с компрессором кондиционера или генератора. Снимут ремни, покрутят руками, и сразу все станет ясно.
 
Моя версия 1: обгонная муфта генератора (там подшибник) или по простому шкив генератора
2: инородное тело (камень, металл) в ремне генератора, но этот звук будет не проходящим и не зависит от прогрева двигателя
Ну и есть звук выпускной системы: гофра не повреждена?
И ещё, двигатель работает с охреененной детонацией. На чём он у Вас работает? Керосин?
 
Последнее редактирование:
Детонація? А як вона звучить? Двигун робить як і робив. Наче нічого особливого. Їжджу на газу. Але на відео він ще не прогрітий і працює на бензині.
Теж схиляюсь до того, що під ремінь щось потрапило. Бо цей звук був тільки вранці. Протягом дня його немає.
Дочекаюся ранку.
 
что то со шкивами, муфтами, надо снимать ремень и пробовать каждый по отдельности.
 
У меня была похожая проблема. Может даже тоже самое. Утром стучит что то в капоте. После прогрева проходит. Сейчас потеплело и проблема ушла. Тоже газ стоит.
 
Ні. Пройшло :)
Вже й забув, що було :)
Скоріше за все, щось потрапило на ремінь і той,можливо, пробуксовував... ХЗ.
Зараз усе нормально.
 
Вся проблема, описана в першому дописі, від того, що на генератор потрапляв антифріз, який капав з редуктора ГБО.
Зараз вже нічого не капає але час від часу з'являється монотонний писк в генераторі. Особливо часто було на холодну.
Зарази чимдалі тим рідше. Але буває.

Так що, некваліфіковане обслуговування ГБО вилізло боком ((
 
В мене була та ж сама проблема. Такий самий писк в капотi зранку на холодну. Теж антiфриз витiкав. Почав меньше доливати. Зараз все норм.
 
Назад
Вверх Снизу