Нові правила та штрафи.
Вже до кінця вересня на українських водіїв чекають нові штрафи за порушення ПДР. Зміни стосуватимуться правил паркування, п’яного водіння за кермом, а також перевищення швидкісного режиму на дорозі, йдеться у матеріалі видання Обозреватель.
З 27 вересня за перевищення швидкості більш ніж на 50 км/год водій буде зобов’язаний заплатити штраф до 3,4 тисяч гривень. Раніше за схоже правопорушення треба було заплатити 510 гривень.
Якщо водій став винуватцем ДТП і втік з місця злочину — штраф від 255 гривень до 3,4 тисячі гривень, крім того передбачається позбавлення прав терміном до 6-ти місяців. Якщо ж водій сів за кермо без прав, він заплатить штраф у розмірі 20,4 тисяч гривень, за повторне порушення — вдвічі більше.
Нововведення також стосуватимуться і правил паркування.
За несплату паркувального місця доведеться заплатити не менше 100 гривень. У разі порушення правил — від 255 до 1700 гривень.
Просто на місці заплатити за адміністративне порушення не вийде. Муніципальні інспектори не мають права брати готівку. Крім того, вводиться система заочного штрафування — на підставі фото- і відеофіксації. Сповіщення надходитимуть у вигляді СМС-повідомлень або квитанцій на лобовому склі.
Без ременя, але зі штрафом
Крім того, у Раді зареєстрований проект закону 8492, який має перш за все зменшити кількість ДТП та побороти повальну смертність. Офіційні джерела наводять катастрофічні цифри — щороку на дорогах України гине не менше 3,5 тисяч українців, травмується — не менше 35 тисяч.
Тобто щодня на дорогах гине 9 осіб. За такими показниками країна є одним з лідерів у Європі.
За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), невикористання ременів і мотошоломів — ключовий фактор ризику, який впливає на безпеку і є прямою причиною багатьох ДТП.
При цьому штрафи за порушення навіть елементарних правил дорожнього руху мінімальні. На даний момент покарання за їзду без ременя, а також відсутність мотошолома — 3 неоподатковувані мінімуми, або 51 гривня. Автори законопроекту запевняють, українці хочуть збільшити штрафи.
«Більшість громадян, а саме 66%, підтримують посилення відповідальності за ігнорування ременів безпеки, про що свідчать результати всеукраїнського опитування, проведеного дослідницькою компанією «Ipsos» в рамках проекту «Модернізація і підвищення безпеки дорожньої мережі в Україні» влітку 2016 року», — зазначено у пояснювальній записці.
Саме тому в Раді хочуть збільшити покарання за неправильне використання ременя безпеки або мотошолома до 50 неоподатковуваних мінімумів, або 850 гривень.
Проект закону ще не прийнятий парламентом, але вже розглянутий профільним Комітетом з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності. Можна спрогнозувати, через невелику кількість змін він може бути прийнятий вже найближчим часом.
У коментарі журналістам автоюрист Володимир Луньов пояснив, що ремінь безпеки не просто рятує життя, але і знижує ймовірність інвалідності під час ДТП.
«За останній рік кількість аварій по регіонах зменшилася, але саме смертельних стало більше. Думаю, ремінь безпеки в багатьох випадках врятував би життя. Неодноразово чув коментарі лікарів на місці ДТП, де вони чітко казали: якщо людина не пристебнута і спрацьовує подушка безпеки — це перелом шиї. А зверніть увагу на аварії зі смертельними наслідками, водії можуть і просто вилетіти з автомобіля», — сказав Луньов.
При цьому, за словами юриста, правило пристебнутого ременя стосується не тільки водія, але і всіх пасажирів.
http://politolog.net/ukrnews-php/no...chekayut-na-ukraїnskix-vodiїv-uzhe-u-veresni/
«Згідно з ПДР, пристібатися ременями повинні на всіх місцях, де вони обладнані, зокрема і на задніх сидіннях. Виняток лише для спецавтомобілів, інструкторів з водіння та інвалідів», — наголосив Луньов.
На думку досвідченого автомобіліста Владислава Скалія, ідея з жорсткістю правил може і не відразу, але обов’язково приживеться в Україні.
«Це нормальна практика в Європі. У нас же, впевнений, якщо будуть всіх масово штрафувати — автомобілісти з часом привчаться не нехтувати елементарним правилом. Зараз дуже поширені «обманки», коли автомобілісти вставляють різні прилади у фіксатори ременя. Бачив навіть такі випадки, коли водії одягали футболки із зображенням ременя, аби не пристібатися», — розповів Скалій.
Вже до кінця вересня на українських водіїв чекають нові штрафи за порушення ПДР. Зміни стосуватимуться правил паркування, п’яного водіння за кермом, а також перевищення швидкісного режиму на дорозі, йдеться у матеріалі видання Обозреватель.
З 27 вересня за перевищення швидкості більш ніж на 50 км/год водій буде зобов’язаний заплатити штраф до 3,4 тисяч гривень. Раніше за схоже правопорушення треба було заплатити 510 гривень.
Якщо водій став винуватцем ДТП і втік з місця злочину — штраф від 255 гривень до 3,4 тисячі гривень, крім того передбачається позбавлення прав терміном до 6-ти місяців. Якщо ж водій сів за кермо без прав, він заплатить штраф у розмірі 20,4 тисяч гривень, за повторне порушення — вдвічі більше.
Нововведення також стосуватимуться і правил паркування.
За несплату паркувального місця доведеться заплатити не менше 100 гривень. У разі порушення правил — від 255 до 1700 гривень.
Просто на місці заплатити за адміністративне порушення не вийде. Муніципальні інспектори не мають права брати готівку. Крім того, вводиться система заочного штрафування — на підставі фото- і відеофіксації. Сповіщення надходитимуть у вигляді СМС-повідомлень або квитанцій на лобовому склі.
Без ременя, але зі штрафом
Крім того, у Раді зареєстрований проект закону 8492, який має перш за все зменшити кількість ДТП та побороти повальну смертність. Офіційні джерела наводять катастрофічні цифри — щороку на дорогах України гине не менше 3,5 тисяч українців, травмується — не менше 35 тисяч.
Тобто щодня на дорогах гине 9 осіб. За такими показниками країна є одним з лідерів у Європі.
За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), невикористання ременів і мотошоломів — ключовий фактор ризику, який впливає на безпеку і є прямою причиною багатьох ДТП.
При цьому штрафи за порушення навіть елементарних правил дорожнього руху мінімальні. На даний момент покарання за їзду без ременя, а також відсутність мотошолома — 3 неоподатковувані мінімуми, або 51 гривня. Автори законопроекту запевняють, українці хочуть збільшити штрафи.
«Більшість громадян, а саме 66%, підтримують посилення відповідальності за ігнорування ременів безпеки, про що свідчать результати всеукраїнського опитування, проведеного дослідницькою компанією «Ipsos» в рамках проекту «Модернізація і підвищення безпеки дорожньої мережі в Україні» влітку 2016 року», — зазначено у пояснювальній записці.
Саме тому в Раді хочуть збільшити покарання за неправильне використання ременя безпеки або мотошолома до 50 неоподатковуваних мінімумів, або 850 гривень.
Проект закону ще не прийнятий парламентом, але вже розглянутий профільним Комітетом з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності. Можна спрогнозувати, через невелику кількість змін він може бути прийнятий вже найближчим часом.
У коментарі журналістам автоюрист Володимир Луньов пояснив, що ремінь безпеки не просто рятує життя, але і знижує ймовірність інвалідності під час ДТП.
«За останній рік кількість аварій по регіонах зменшилася, але саме смертельних стало більше. Думаю, ремінь безпеки в багатьох випадках врятував би життя. Неодноразово чув коментарі лікарів на місці ДТП, де вони чітко казали: якщо людина не пристебнута і спрацьовує подушка безпеки — це перелом шиї. А зверніть увагу на аварії зі смертельними наслідками, водії можуть і просто вилетіти з автомобіля», — сказав Луньов.
При цьому, за словами юриста, правило пристебнутого ременя стосується не тільки водія, але і всіх пасажирів.
http://politolog.net/ukrnews-php/no...chekayut-na-ukraїnskix-vodiїv-uzhe-u-veresni/
«Згідно з ПДР, пристібатися ременями повинні на всіх місцях, де вони обладнані, зокрема і на задніх сидіннях. Виняток лише для спецавтомобілів, інструкторів з водіння та інвалідів», — наголосив Луньов.
На думку досвідченого автомобіліста Владислава Скалія, ідея з жорсткістю правил може і не відразу, але обов’язково приживеться в Україні.
«Це нормальна практика в Європі. У нас же, впевнений, якщо будуть всіх масово штрафувати — автомобілісти з часом привчаться не нехтувати елементарним правилом. Зараз дуже поширені «обманки», коли автомобілісти вставляють різні прилади у фіксатори ременя. Бачив навіть такі випадки, коли водії одягали футболки із зображенням ременя, аби не пристібатися», — розповів Скалій.