Новые правила и штрафы с 27 сентября 2018

Cobox

Штырлиц
Сообщения
6.059
Город
Ирпень
Авто
R2+Lacetti+Lacetti+
Нові правила та штрафи.



Вже до кінця вересня на українських водіїв чекають нові штрафи за порушення ПДР. Зміни стосуватимуться правил паркування, п’яного водіння за кермом, а також перевищення швидкісного режиму на дорозі, йдеться у матеріалі видання Обозреватель.





З 27 вересня за перевищення швидкості більш ніж на 50 км/год водій буде зобов’язаний заплатити штраф до 3,4 тисяч гривень. Раніше за схоже правопорушення треба було заплатити 510 гривень.


Якщо водій став винуватцем ДТП і втік з місця злочину — штраф від 255 гривень до 3,4 тисячі гривень, крім того передбачається позбавлення прав терміном до 6-ти місяців. Якщо ж водій сів за кермо без прав, він заплатить штраф у розмірі 20,4 тисяч гривень, за повторне порушення — вдвічі більше.


Нововведення також стосуватимуться і правил паркування.


За несплату паркувального місця доведеться заплатити не менше 100 гривень. У разі порушення правил — від 255 до 1700 гривень.


Просто на місці заплатити за адміністративне порушення не вийде. Муніципальні інспектори не мають права брати готівку. Крім того, вводиться система заочного штрафування — на підставі фото- і відеофіксації. Сповіщення надходитимуть у вигляді СМС-повідомлень або квитанцій на лобовому склі.

Без ременя, але зі штрафом

Крім того, у Раді зареєстрований проект закону 8492, який має перш за все зменшити кількість ДТП та побороти повальну смертність. Офіційні джерела наводять катастрофічні цифри — щороку на дорогах України гине не менше 3,5 тисяч українців, травмується — не менше 35 тисяч.


Тобто щодня на дорогах гине 9 осіб. За такими показниками країна є одним з лідерів у Європі.


За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), невикористання ременів і мотошоломів — ключовий фактор ризику, який впливає на безпеку і є прямою причиною багатьох ДТП.


690f040-dtp-2018-patrpolice-original.jpg



При цьому штрафи за порушення навіть елементарних правил дорожнього руху мінімальні. На даний момент покарання за їзду без ременя, а також відсутність мотошолома — 3 неоподатковувані мінімуми, або 51 гривня. Автори законопроекту запевняють, українці хочуть збільшити штрафи.


«Більшість громадян, а саме 66%, підтримують посилення відповідальності за ігнорування ременів безпеки, про що свідчать результати всеукраїнського опитування, проведеного дослідницькою компанією «Ipsos» в рамках проекту «Модернізація і підвищення безпеки дорожньої мережі в Україні» влітку 2016 року», — зазначено у пояснювальній записці.


Саме тому в Раді хочуть збільшити покарання за неправильне використання ременя безпеки або мотошолома до 50 неоподатковуваних мінімумів, або 850 гривень.


Проект закону ще не прийнятий парламентом, але вже розглянутий профільним Комітетом з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності. Можна спрогнозувати, через невелику кількість змін він може бути прийнятий вже найближчим часом.


У коментарі журналістам автоюрист Володимир Луньов пояснив, що ремінь безпеки не просто рятує життя, але і знижує ймовірність інвалідності під час ДТП.


«За останній рік кількість аварій по регіонах зменшилася, але саме смертельних стало більше. Думаю, ремінь безпеки в багатьох випадках врятував би життя. Неодноразово чув коментарі лікарів на місці ДТП, де вони чітко казали: якщо людина не пристебнута і спрацьовує подушка безпеки — це перелом шиї. А зверніть увагу на аварії зі смертельними наслідками, водії можуть і просто вилетіти з автомобіля», — сказав Луньов.


При цьому, за словами юриста, правило пристебнутого ременя стосується не тільки водія, але і всіх пасажирів.

http://politolog.net/ukrnews-php/no...chekayut-na-ukraїnskix-vodiїv-uzhe-u-veresni/


«Згідно з ПДР, пристібатися ременями повинні на всіх місцях, де вони обладнані, зокрема і на задніх сидіннях. Виняток лише для спецавтомобілів, інструкторів з водіння та інвалідів», — наголосив Луньов.


На думку досвідченого автомобіліста Владислава Скалія, ідея з жорсткістю правил може і не відразу, але обов’язково приживеться в Україні.


«Це нормальна практика в Європі. У нас же, впевнений, якщо будуть всіх масово штрафувати — автомобілісти з часом привчаться не нехтувати елементарним правилом. Зараз дуже поширені «обманки», коли автомобілісти вставляють різні прилади у фіксатори ременя. Бачив навіть такі випадки, коли водії одягали футболки із зображенням ременя, аби не пристібатися», — розповів Скалій.
 
Больше всего меня умиляют автолюбители, которые вставляют защелку в фиксатор ремня, типо они пристегнуты. Интересно, они задумаваются о том, как в таком случае сработает подушка безопасности при аварии. Ведь при непристегнутом ремне сила срабатывания меньше, чем с пристегнутым.
 
Что меня улыбнуло в этой статистике? Эта таблица!
690f040-dtp-2018-patrpolice-original.jpg

Либо она далека от реальности, либо за последние 10 лет статистика улучшилась в 2,5 раза???

И как из этого можно сделать выводы, которые на слуху у всех: с уходом от ГАИ стал хаос и новая полиция не справляется?

Интересно, они задумаваются о том, как в таком случае сработает подушка безопасности при аварии.
Ведь при непристегнутом ремне сила срабатывания меньше, чем с пристегнутым.
Откуда инфа о меньшей силе?

Якщо ж водій сів за кермо без прав, він заплатить штраф у розмірі 20,4 тисяч гривень
Вот этот пункт несколько сомнителен... Такая трактовка понравится ментам. Но в других трактовках я видел более логичные слова - "без права управления"!!! А это разные вещи!!!
Человек может иметь удостоверение на право вождения, но забыть его дома. По первой трактовке - это штраф, по второй - привезти права или вообще проверить их наличие по базам!!!

Во многих странах давно уже ушли от необходимости ношения с собой прав: навскидку сразу всплывает Канада, вроде США, Польша вот на днях подключилась к такой же методике!!!
 
Последнее редактирование модератором:
А если пассажир не пристегнут, например в такси. Кому штраф? Водителю или пассажиру.
В Новергии слышал, что пассажиру штраф выписывают :)
 
А если пассажир не пристегнут, например в такси. Кому штраф? Водителю или пассажиру.
В Новергии слышал, что пассажиру штраф выписывают :)
В 2.3 про такси написано : разрешается не пристёгиваться.... водителям и пассажирам оперативных и специальных транспортных средств и такси.
Згідно з ПДР, пристібатися ременями повинні на всіх місцях, де вони обладнані, зокрема і на задніх сидіннях. Виняток лише для спецавтомобілів, інструкторів з водіння та інвалідів»,
Так это законопроект или нет? Где-то мелькало вроде.
Лучше конечно всегда пользоватся ремнями безопасности. Як кажуть: "Береженого Бог береже"
 

Вложения

  • IMG_20180912_135744_810.jpg
    IMG_20180912_135744_810.jpg
    188,4 КБ · Просмотры: 12
А если пассажир не пристегнут, например в такси. Кому штраф? Водителю или пассажиру.
Как то по тексту проскакивало, что тому, кто не пристегнулся...И мне это понравилось:) Надо перечитать
 
А как Вам это :kolobok-evil:, :2dash2:, :oh, :meowth:, :(, :kolobok-cry::
"В Україні пропонують запровадити транспортний податок на вживані автомобілі.

Сплачувати його доведеться всім власникам транспортних засобів, виготовлених більш ніж 5 років тому.

Транспортний податок – платіж у розмірі 25 000 гривень, який доводиться сплачувати щорічно автовласникам. Щоправда, зараз він стосується лише «елітних» легкових автомобілів віком до 5 років з середньоринковою вартістю більше за 1 396 126 грн.

Власники решти легкових та вантажних автомобілів, автобусів наразі не зобов’язані сплачувати транспортний податок, але це може змінитись. Пропозиція обкладати податком вживані автомобілі присутня в поправках до законопроекту №8487, який створювався для зміни правил імпорту автотранспорту. Однак, як бачимо, окрім ідей щодо зменшення податкового тиску, туди із поправками закралась пропозиція створити новий податок.

Які транспортні засоби пропонують обкласти транспортним податком? Коротко – всі. Тобто автобуси, вантажівки та легкові авто, і навіть мотоцикли, з дати виробництва яких минуло більше 5 повних календарних років. Легкові «елітні» автомобілі обкладатимуться транспортним податком за дійсною «старою» схемою.

Також у тексті поправки є наступна інформація: «тимчасово, до 2024 року, не нараховувати транспортний податок на ТЗ старші 5 років, перша реєстрація яких відбулась до 1 січня 2019 року».

Як визначатиметься розмір транспортного податку? Щоб дізнатись, скільки доведеться заплатити в рік за те, що у вас є автомобіль, доведеться скористатись такою формулою:
Податок = (Базова ставка) х (К двигуна) х (К віку) х (К екологічний)
Тепер розглянемо кожен окремий компонент формули.

Базова ставка становитиме 200 гривень для бензинових двигунів, та 300 грн для дизелів.

Далі розберемось із коефіцієнтами, що позначені буквою «К» у формулі.

Коефіцієнт двигуна визначається діленням на 1000 робочого об’єму циліндрів в сантиметрах кубічних. Наприклад, якщо двигун має об’єм 1600 см3, то К двигуна становитиме 1,6.

Коефіцієнт віку – вік авто (повних років) мінус 5. Якщо маємо 10-ти річну машину, для неї цей параметр буде 5.

Коефіцієнт екологічний визначатиметься у відповідності до того, якому стандарту «Євро» відповідає автомобіль:
Євро 2 і менше – 4;
Євро 3 – 3;
Євро 4 – 2;
Євро 5 – 1,5;
Євро 6 – 1.
Для авто із гібридною силовою установкою ці коефіцієнти будуть дещо нижчими.

Скільки доведеться платити транспортного податку в рік за різні ТЗ - приклади

Мотоцикли:
Якщо вік 10 років, двигун 125 см3 – 125 грн, якщо 500 см3 – 500 грн. При розрахунках ми вважали, що екологічний коефіцієнт тут дорівнює одиниці, адже норми «Євро» для мотоциклів в Україні досі не застосовувались.

Легкові автомобілі:

Мінімальний платіж за невелике легкове авто, бензин, вік 6 років, 1000 см3 – 300 грн.
Легковики середнього віку, яких в Україні найбільше (середній вік автопарку визначено нами раніше) – легкове авто, 1800 см3, вік 16 років:
Бензин – 7920 грн.
Дизель – 11 880 грн.

Ті ж параметри, але з двигуном 2400 см3:
Бензин – 10 560 грн.
Дизель – 15 840 грн.

Річний податок на легкові авто такого ж віку з великими двигунами (3500 см3):
Бензин – 15 400 грн.
Дизель – 23 100 грн.

Старі легкові автомобілі (вік 30 років, крайній термін експлуатації), 1600 см3, бензин - 32 000 грн. На цьому місці важко втриматись від коментаря – розмір податку буде більшим за ринкову вартість старенького ВАЗа чи подібної машини.

Комерційний транспорт:
Вантажний «бус», 10-річний, дизель, 2500 см3 – 7 500 грн.

Автобус (типу «маршрутка», на 20 сидячих місць), або середньотонажна вантажівка, 4570 см3, дизель, вік 10 років - 13 710 грн.

Вантажівка, тягач («фура») або великий туристичний автобус (на 50 пас. місць), дизель, вік 10 років, 12 000 см3 - 36 000 грн.

Перспективи введення податку Дані, наведені в наших прикладових розрахунках, чітко і зрозуміло відображають все те, що може очікувати українських автовласників. Цього разу ми не будемо вдаватись до оцінки доцільності введення подібного рішення, згадувати про наявність акцизного збору в пальному, про платоспроможність громадян та курс іноземних валют. Варто згадати хіба про те, що нерозмитнені авто на «євробляхах» не підпадатимуть під дію цього податку. На цьому, напевно, варто й закінчувати. " :duren:,

Источник: https://auto.ria.com/uk/news/autola...sti-transportnyj-nalog-na-b-u-avtomobili.html © AUTO.RIA.com™
"... Варто згадати хіба про те, що нерозмитнені авто на «євробляхах» не підпадатимуть під дію цього податку..." А Вы о поставках новых Равонов :D - "евробляхи" скоро будут в тренде :maybe:.
 
Последнее редактирование модератором:
По подаче материала уже видно, что это обычный вброс. Походу, под этот вброс, что-то распилят или пропихнут другое, на что внимание народа привлекать нельзя.
 
В Україні пропонують запровадити транспортний податок на вживані автомобілі
Тогда под Зрадой не пара сотен бляховодов соберется со своими бляхами. А всю Зраду со всех сторон обложат запорожцами, москвичами и прочими волгами с жигулями :)

Причем обложат реально - аж выше крыши :)
Как то так
%D0%BA%D1%83%D1%87%D0%B0-%D1%88%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%B5-%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D1%85-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8-%D0%B5%D0%B9-%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%8C%D1%8F-33216820.jpg
 
никак :)

По подаче материала уже видно, что это обычный вброс. Походу, под этот вброс, что-то распилят или пропихнут другое, на что внимание народа привлекать нельзя.
+1
в статье нет ссылки на законопроект. поэтому просто бла-бла-бла.
 
Последнее редактирование:
Згоден з тим що відволікають увагу від чогось цікавішого!
 
Как говорят- "в каждой шутке - есть доля правды" . 19 год - год выборов :oh, поэтому будет относительное "затишье". А после :2dash2:... Если уже лист "летает" под куполом ВР - то он обезательно опуститься на стол (возможно в изменненом виде, но опять таки не в нашу сторону :().
 
Если уже лист "летает" под куполом ВР
там много всякого дерьма летает и умирает...
в статье нет ссылки на законопроект. поэтому просто бла-бла-бла.
Как бы есть -
"Пропозиція обкладати податком вживані автомобілі присутня в поправках до законопроекту №8487
Источник: https://auto.ria.com/uk/news/autola...sti-transportnyj-nalog-na-b-u-avtomobili.html © AUTO.RIA.com™"

Но вычитывать эту хрень - увольте...
 
Но вычитывать эту хрень - увольте...
на то и расчет ) причем со всех сторон.
со стороны авторов (если правда), что никто не будет вычитывать
и со стороны фейкометов (если фейк), что никто не будет вычитывать )
 
Так а что со скоростным режимом? Камеры уже где-то висят? Они заработали?
 
Так а что со скоростным режимом? Камеры уже где-то висят? Они заработали?
новость от сегодня http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=42443

На вооружение патрульной полиции поступили сертифицированные радары контроля скорости TruCam. Кроме определения скорости, TruCam может фиксировать нарушения скоростного режима в автоматическом режиме без возможности инспектора влиять на процесс.Кроме того, TruCam может записывать и другие нарушения, в частности правил парковки и т.п.
 
Назад
Вверх Снизу