R2/Spark Конденсат з кондиціонера в салоні!!!

garikafterwork

Designer
Команда форума
Сообщения
1.619
Город
Бровари/Княжичі
Авто
Peugeot 508
Трабл!
Ціле літо, що їжджу з кондиціонером, задаю собі питання — чому немає калюжі конденсату під автомобілем?
І ось сьогодні я знайшов відповідь на це питання — весь конденсат, увага, під заднім килимком!!! ЯК???

Сьогодні прибираючи в авто виявив по півтора літра води під правим заднім та переднім килимком.
Витягнув усе, просушив. Трубку відводу конденсату поправив, продув. Вирішив перевірити чи не капає з неї в салон. Запустив двигун, увімкнув кондиціонер.
Доки дивився чи не тече ніде, під заднім килимком набралося вже грам 200 води.
Як вона туди потрапляє від кондиціонера? Чому вона не тече на вулицю?
Коротше, вже почало темніти та нічого не видно. Пішов в дім та й оце пишу вам :)

Допоможіть, будь ласка, розв'язати це питання!
Дякую!
 
Последнее редактирование:
Трабл!
Ціле літо, що їжджу з кондиціонером, задаю собі питання — чому немає калюжі конденсату під автомобілем?
І ось сьогодні я знайшов відповідь на це питання — весь конденсат, увага, під заднім килимком!!! ЯК???

Сьогодні прибираючи в авто виявив по півтора літра води під правим заднім та переднім килимком.
Витягнув усе, просушив. Трубку відводу конденсату поправив, продув. Вирішив перевірити чи не капає з неї в салон. Запустив двигун, увімкнув кондиціонер.
Доки дивився чи не тече ніде, під заднім килимком набралося вже грам 200 води.
Як вона туди потрапляє від кондиціонера? Чому вона не тече на вулицю?
Коротше, вже почало темніти та нічого не видно. Пішов в дім та й оце пишу вам :)

Допоможіть, будь ласка, розв'язувати це питання!
Дякую!
У мене під правим колесом калюжа. Коло маркета чекав жінку, мотор працював разом із кондьором. Навмисне подивився - таки є мокра пляма. Під задній килим потрапити важко, навить теоретично. Зазвичай трапляеться під переднім килимом пасажира, якщо щось негаразд. Спостерігайте - це цікаво (не було б так сумно).
 
Трубку відводу конденсату поправив, продув
А теперь посмотри, куда она выведена:) Если выведена на улицу и нормально надета в салоне на выход из печки - то где то в корпусе печки или в самом шланге течь.

Иногда творческие сборщики (не только узбеГи) забывают вывести шланг конденсата в отверстие на улицу:)

Бывает еще такой момент: https://www.drive2.ru/l/488873657108529596/
 
Трабл!
Ціле літо, що їжджу з кондиціонером, задаю собі питання — чому немає калюжі конденсату під автомобілем?
І ось сьогодні я знайшов відповідь на це питання — весь конденсат, увага, під заднім килимком!!! ЯК???

Сьогодні прибираючи в авто виявив по півтора літра води під правим заднім та переднім килимком.
Витягнув усе, просушив. Трубку відводу конденсату поправив, продув. Вирішив перевірити чи не капає з неї в салон. Запустив двигун, увімкнув кондиціонер.
Доки дивився чи не тече ніде, під заднім килимком набралося вже грам 200 води.
Як вона туди потрапляє від кондиціонера? Чому вона не тече на вулицю?
Коротше, вже почало темніти та нічого не видно. Пішов в дім та й оце пишу вам :)

Допоможіть, будь ласка, розв'язати це питання!
Дякую!
Было 1в1 на старой машине, Фиат ГрандеПунто. Была забита система отвода листьями, всё шло в салон к заднему сидению. На СТО почистили грязь с отвода, проблема ушла.
 
Так як будова зливу конденсату з кондиціонера у Р4\Cobalt і R2 однакова, то я сюди трошки фото. Бо слів багато, а фото немає.
На днях зупинився на дорозі під гору і на пасажирський коврик полилась вода. Так як погода була суха значить вода з радіатора кондея.
Там типу має бути перелив.
Трубка зліва від пасажира йде вниз тунеля. Відтягуємо коврик. Берем пляшку 0.5 л коли і знімаємо трубку вниз з радіатора і зливаєм конденсат в пляшку.
у мен там 200 мл плюхнуло в салон, бо не знав. Потім знімаєм трубку з зливного штуцера. Штуцер витягується з корпуса авто поворотом проти часової і на себе. Чистим дротиком штуцер там павкук чи метелик звили гніздо. Промиваємо його і трубку. Збираємо в зворотній послідовності. Трубка має паз, а вихід зливу з радіатора шліц. Суміщенням одягаємо.
низ зливу.jpg
Штуцер
випуск зливу.jpg
Верх трубки
верх зливу.jpg
Все. Радий, що нівкого на Р4 не забивалось.
 
Трубка зліва від пасажира йде вниз тунеля. Відтягуємо коврик. Берем пляшку 0.5 л коли і знімаємо трубку вниз з радіатора і зливаєм конденсат в пляшку.
у мен там 200 мл плюхнуло в салон, бо не знав. Потім знімаєм трубку з зливного штуцера.
А так получится - поставить возле штуцера миску, кювету или прочее "корытце", чтобы сдернуть трубку вверх со штуцера и сразу направить весть поток жидкости в корытце? ИМХО так меньше накапает при сдергивании и подсовывании бутылки под радиатор, а потом еще из самой трубки сольется. Или там что-то мешает так сделать?
 
Назад
Вверх Снизу