Камери фіксації. Бали. Штрафи

garikafterwork

Designer
Команда форума
Сообщения
1.619
Город
Бровари/Княжичі
Авто
Peugeot 508
Що ж, вперше я потрапив у автоматичну камеру фіксації правопорушень і мені нарахували 50 балів.
Що це значить?
Нумо обговорімо.

Ну і для інформації посилання на ресурси.

Шукати свої події тут: https://bdr.mvs.gov.ua/

Мапа з камерами фіксації тут: https://www.google.com/maps...

1583839183296.png

В продовження знайшов
статтю від 17.11.2015

"СИСТЕМА БАЛІВ І ШТРАФІВ ЗА ПОРУШЕННЯ ПДР
В Україні 7 листопада 2015 набув чинності Закон “Про національну поліцію” і одночасно з ним почали діяти і нововведення Адміністративного кодексу в частині відповідальності за порушення ПДР.

Система автофіксації порушень:

З цього моменту починає працювати cиcтeмa відeoспостереження, яка буде фікcувaти вcі поpушeння (фoтoгpaфувaти «oб’eкт» в мoмeнт поpушeння). Кaмepи будуть фікcувaти пpoїзд нa червоний cигнaл cвeтoфopу, пpeвищeння швидкоcті, обгон в недозволеному місці та багато іншого дpугoe.

Що стосується систем відеоспостереження, після того, як певний автомобіль скоїв порушення ПДР, на aдpec реєстрації власника автомобіля приходить рекомендований лист зі знімкoм, зробленним під вpeмя нapушeнія пpaвил ПДР.

Система штрафних балів:

На один календарний рік водієві надається 150 бaллів, якими він може розплачуватися за свої порушення, а враховуючи те, що більша частина порушень «коштує» 50 бaлів, можна зробити висновок, що бeзоплaтнo порушити пpaвилa мoжна нe більшe тpьох paзів, після чого, порушивши в четвертий раз потрібно очікувати лист «щастя».

Подавши відповідну заяву в МВС, можна отримувати інформацію про автоматично зафіксовані порушення або на мобільний телефон, або на електронну пошту, така послуга абсолютно безкоштовна.

Штpaф сплачується протягом 30 днів з дня вручення постанови, а у разі його несплати, у передбачені законодавством строки, нараховується пеня у подвійному розмірі штрафу. При несплаті штрафу та пені протягом 60 днів – матеріали передаються виконавчій службі Міністерства юстиції.

Якщо Ви протягом 5 днів з дня автоматичної фіксації порушення вирішите оплатити встановлений штраф – сума штрафу буде в половину менше.

Крім того можлива безготівкова оплата, через термінал на місці скоєння порушення.

Приводів для зупинки авто стало набагато менше:

Тепер зупинка будь-якого автомобіля не допускається з формулюванням “проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, плани) для перевірки документів на право використання та управління транспортним засобом”. Так як після набрання чинності Законом “Про Національної поліції” існує тільки 10 причин для зупинки автомобіля.

1. Порушення водієм Правил дорожнього руху.

2. Відсутність номерних знаків на автомобілі (він розміщений неправильно, закритий сторонніми предметами або його неможливо прочитати з відстані 20 метрів).

3. Є очевидна технічна несправність транспортного засобу.

4. Наявність інформація про причетність водія, пасажирів транспортного засобу до створення ДТП, а також транспортний засіб або вантаж можуть бути об’єктом або засобом створення ДТП кримінального або адміністративного правопорушення.

5. Розшук транспортного засобу.

6. Необхідність в опитуванні водія чи пасажирів про обставини того, що сталося ДТП, кримінального чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони могли бути.

7. Залучення водія транспортного засобу для допомоги іншим учасникам дорожнього руху, поліцейським або залучення як свідка під час оформлення протоколів про адміністративні порушення або матеріалів, що стосуються ДТП.

8. Уповноважений орган прийняв рішення про заборону або обмеження руху.

9. Спосіб кріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку іншим учасникам дорожнього руху.

10. Порушення порядку використання спеціальних світлових або звукових сигналів.

Відповідно до закону про Національну поліції, до створення і укомплектування на всій території України патрульної поліції, тимчасово, до 31 грудня 2016 року, дозволяється функціонування у складі поліції Державної автомобільної інспекції та підрозділів громадської безпеки."
 
Последнее редактирование:
наконец-то это свершилось (я не про твой протокол, если что).
УРА! )

осталось дождаться реальных штрафов.
а там заодно и активное наказание за езду по полосам ОТ.
 
зачем мне киев, мне надо быдло на дорогах усмирить
 
Бидло як було так воно і буде. Це національна ідея нашого наріду.
Я вчора зловив себе на думці, що проїхавши через половину України із Заходу на Схід, мені ні разу ні де не блимнули та не посигналили.
Тільки но я доїхав до Києва, як одразу почалося.
Кожен дрочер блимає, бібікає...
 
Во-первых, дистанционное наложение штрафа на владельца ТЗ до сих пор противоречит украинскому законодательству: за рулём мог сидеть кто угодно, а наказанию подлежит непосредственный виновник. Может это вообще был "двойник"!
В итоге: отправлять в суд. А там, в ходе выяснения виновного, можно ещё затребовать информацию про то, какой камерой и радаром сделаны измерения, а есть ли у них сертификат и т.п.

В целом- я только за порядок. Но должно быть все сделано цивилизованно, однозначно и всеобще!

Это как со штрафами за парковку на месте зарядки электромобилей: закон есть, штрафы есть. А формат знаков и обозначений мест парковки электромобилей в соответствующий ДСТУ и в ПДД не внесены. Т.е. знаки, установленные на улицах на местах зарядки электромобилей и/или нанесенные на проезжую часть - незаконны и не обозначают ровным счётом ничего! И не влекут никаких правовых последствий.
 
Во-первых, дистанционное наложение штрафа на владельца ТЗ до сих пор противоречит украинскому законодательству: за рулём мог сидеть кто угодно, а наказанию подлежит непосредственный виновник
ну вроде как уже не противоречит.
кроме того
"Такие "письма счастья" получат те, кто является зарегистрированным владельцем транспортного средства, в отношении которого было зафиксировано нарушение.
В то же время владельцы автомобилей смогут зарегистрироваться в специальном электронном кабинете и внести информацию о фактическом ответственном пользователе машины, чтобы письма о нарушениях ПДД направлялись именно ему.
Аналогичным образом будут уведомлять и нарушителей обновленных правил парковки – для фиксации подобных нарушений также могут применять стационарные автоматические камеры.
" (с)
 
В то же время владельцы автомобилей смогут зарегистрироваться в специальном электронном кабинете и внести информацию о фактическом ответственном пользователе машины, чтобы письма о нарушениях ПДД направлялись именно ему.
Ну как бы статью 63 Конституции Украины ещё никто не отменял.

И все! В данном случае фиксация нарушения и определение виновного возлагается именно на полицию!
В нормальных странах уже ушли дальше: кроме фото номера покажут ещё и разборчивое фото лица нарушителя.
 
В нормальных странах уже ушли дальше: кроме фото номера покажут ещё и разборчивое фото лица нарушителя.
До речі так в Німеччині чітко видно мордаху порушника)
 
Ну как бы статью 63 Конституции Украины ещё никто не отменял.

ну по дефолту штраф должен лететь тому, на кого зарегистирован номер. а там пусть уже доказывает, что не жираф.

я вижу основную задачу в этих камерах, чтоб наш нарид начал ездить как ездит по Европам. То есть соблюдая правила.
а не в том, чтоб срубить много штрафов.
Следовательно:
касательно камер с распознованием морд - они дорогие, я подозреваю ) поставят их пару штук - задачи это не решит.
дешевле и следовательно в значительно большем колличестве - лучше поставить обычных, что считывают номер.

а вообще если и пойдут оспаривать в суд - то не думаю, что многие.
большинство решит не заморачиваться и оплатить. и/или снижать скорость, как минимум перед камерами - что уже бонус.
у нас на Набережной вон камеру просто повесили года 3 назад - и то народ начал притормаживать ) так что - как мера воздействия - вполне рабочая.

з.ы. правда, судя по скрину, штраф - маловат (( ниже в 10 раз, чем должен бы быть.

1583852214662.png
 
Последнее редактирование:
з.ы. правда, судя по скрину, штраф - маловат (( ниже в 10 раз, чем должен бы быть.
почему, он же не на 100км\ч превысил, разрешенная не облагаемая штрафом 53+20=73, чел ехал 83. нормальный штраф.
 
тому, на кого зарегистирован номер. а там пусть уже доказывает, что не жираф.
презумция невиновности? не, не слышали :D
Леша, может, и расстреливать сразу будем?

По сабджекту скажу я вам следующее.
Я езжу много, я езжу быстро, я часто езжу в том числе и по ПОТ, и все такое. В общем, в плане водительской культуры - я типичный представитель автолюбителей нулевых.
И вот у меня (тьфу-тьфу) нуль фотофинишей вот там по ссылке.
Это не означает, что они не появятся в дальнейшем, но это косвенно говорит о принципах работы этой системы в целом.

Уверяю вас, что мажоры, которые устраивают все эти смертельные ДТП, типа зайцевой, этого мамкиного стритрейсера на мосту патона, Кулебы, который выперся на красный в Чабанах, - так вот все они НЕ БУДУТ попадать в эти реестры.
А платить будут в основном страшные нарушители, которые (как вот @garikafterwork) ехали аж 78 км/час по Братиславской. У которого стаж уже под двадцатку, который ездит аккуратно, и у которого самое страшное ДТП - это поцарапанный женой бампер.
Вот это мое мнение :D можете бросать тапки и помидоры :) те, кто верит, что вот теперь на дорогах будет порядок.

Кстати,вечно еще муссируется тема про то, что при гаи порядок был. Но это как с СССР, о котором ностальгируют в основном 25-летние. Я помню ГАИ, я лет 7 отъездила во времена ГАИ. Так вот нарушала я тогда даже больше, чем сейчас. Никогда и никому гайцы не мешали нарушать, да и такса была приятная - 50 грн за проезд :D Передаем, товарищи! :D
 
Назад
Вверх Снизу